‎پلی لیست PlayList: Newcast پلی لیست نیوکست پاییز 1400 on Apple Podcasts | mey

گاهی اوقات روایات واقعی از زندگی آن‌ها به‌اندازه‌ای پیچیده می‌شوند که به صورت یک کلاف سردرگم درمی‌آیند. خودکست یه پادکست خیلی‌ خودمونی هستش که توش هر هفته در مورد موضوعات مختلف بحث می‌کنیم. دکتر کریم افشار با استفاده از متون تاریخی معتبر به تاریخ ایران را به طور اجمالی و با نگاهی تازه بیان می‌کنند. کتاب‌هایی از یووال نوح هراری، میچیو کاکو، ریچارد داوکینز، استیون هاوکینگ، ایزاک آسیموف، نیل دگرس تایسون، جرج گاموف، رودی راکر، سوزان بلک‌مور و بسیاری دیگر.‌.. ما هر شب راس ساعت ۲۳، برای شما یک داستان کوتاه می‌خوانیم.

دانلود آلبوم جدید

پیشنهاد می کنیم در دیگر بخش ها ریمیکس رپ، ریمیکس طولانی و ریمیکس ماشین را هم دانلود کنید. تکنوازی سنتور استاد شهرام امینیان شخصی، که با جدیت و علاقه به هنر و موسیقی، سنتور را فراگرفت، می گوید که دوست دارد مردم بیش از پیش به موسیقی علاقمند شوند. پادکست های جدید شامل یک موزیکی می شود که خود دارای چندین موزیک می باشد. همه حقوق مادی ، معنوی ، آهنگ ها و پوسته برای سایت هلو موزیک محفوظ می باشد ، هرگونه کپی برداری از طرح قالب پیگرد قانونی دارد.

در ابتدا، سازنده پادکست آلبوم در قالب وبلاگ آلبوم‌های موسیقی را ارائه می‌کرد که حالا پس از پشت‌سرگذاشتن فرازونشیب‌های زیاد در قالب پادکست منتشرشان می‌کند. او می‌گوید فقط شنیدن موسیقی کافی نیست و باید بیشتر و بهتر موسیقی‌ای را که گوش می‌کنیم یا دوست فلسفه و فرهنگ در گفتگو با حسام ایپکچی داریم بشناسیم. کاربران ناملیک در دو گروه صاحبان محتوا و کاربران عادی دسته‌بندی می‌شوند. پلتفرم ناملیک امکان ایجاد کانال اختصاصی و به دنبال آن آپلود محتوای صوتی، تصویر مشخصه، متن توضیحات و به اشتراک‌گذاری پادکست با استفاده از ابزارهای ارائه شده در پلتفرم را برای صاحبان محتوا فراهم می‌کند. پلتفرم همچنین امکان مشاهده، شنیدن، درج نظر و به اشتراک‌گذاری پادکست‌ها با استفاده از ابزارهای ارائه شده توسط پلتفرم را در اختیار کاربران عادی قرار می‌دهد.

  • در «خلاصه ای از کتاب انسان خردمند» می‌توانید بخش‌های مهمی از این کتاب را مطالعه نمایید.
  • رشد فردی از جمله دغدغه‌هایی است که هر انسانی تا پایان زندگی‌اش با آن درگیر است.
  • این مجموعه برنامه مروری است بر تاریخچه سینما در ایران.
  • به‌نظرتان، جای چه پادکستی در فهرست ما خالی است؟ اگر از پادکست‌هایی که معرفی کرده‌ایم جمله، اطلاعات یا خاطره تأثیرگذاری در خاطرتان مانده است، آن را برایمان در «ارسال دیدگاه» بنویسید.
  • با این پادکست می‌توان برای حدود ۱ ساعت به جایی خارج از مرزها سفر کرد.

نویسنده هم با شنیدن این داستان کنجکاو شد و تصمیم گرفت که با سفر به نپال به حقیقت این داستان پی ببرد. نویسنده در ادامه در مورد شهر کاتماندو و عجایب آن و مردم عجیبی که دارد می¬نویسد و می¬نویسد که زندگی در اینجا رنج است و هیچ چیز خوبی برایشان نیست. نویسنده به یک معبد وارد می¬شود و آنجا همراه دیگر مردم شروع به طواف می¬کند و به زندگی سختی که طی این سال تجربه کرده بود اندیشید و افکار مختلفی در سرش پیچ و تاب خورد.

Ethanol Podcast ‎پلی لیست PlayList: Newcast پلی لیست نیوکست پاییز 1400 on Apple Podcasts | mey لذت دورهمی‌های خانوادگی و دوستانه و سیری در خاطرات بی‌پایان. از ادعاهای پخت و پز تا ضیافت رستوران‌ها و غذاخوری‌های معروف. ویکی‌پز جایی برای یادگیری، بستری برای خاطرات و امکانی برای تاریخ است. هر اپیزود پادکست ویکی‌پز به یک غذای اختصاص دارد و این غذا بهانه‌ای برای سرک کشیدن در حوزه‌های مختلف فرهنگی و تاریخی مردمان ایران و سایر کشورهای جهان است.

دانلود پادکست جدید