اصول طراحی دکور رستوران ایتالیایی

فضای مورد نیاز برای هر صندلی حدودا ً 5/1 متر مربع می باشد. در زمان امپراتوری بیزانس این جزیره ها به عنوان تبعیدگاه برای مخالفان حکومتی استفاده می شد اما از قرن 19 تا به امروز جزو چشم اندازهای فراموش نشدنی استانبول و یکی از جاذبه های گردشگری آن به شمار می آید. موزه کاریه یا کلیسای چورا (در زبان ترکی استانبولی به معنای کشور) یکی از این بناهای تاریخی به جا مانده از زمان امپراطوری بیزانس ها بر استانبول است.

دکوراسیون داخلی رستوران سنتی

بهعبارتی میتوان گفت: وقتی شما درهر مکانی از دنیا که باشید وارد رستورانهای چینی میشوید این فضاها نمادی از آن کشور و معماری آنها هستند. به خصوص اگر فضای باز کوچکی داشته باشید، داشتن مکانی زیبا اما ساده مهم است. همچنین موقعیت مکانی و جغرافیایی هتلهای تهران را بر روی نقشه بررسی نموده و خیابانهای نزدیک به آن را نیز ببینید. با توجه به نقشه ای که در اینجا قرار داده ایم می توانید ببینید که کدام مناطق در کدام بخش از این شهر واقع شده اند. حالا این سوال ایجاد می شود که از کدام آژانس مسافرتی تور را خریداری کنیم که مطمئن باشیم خدمات خوبی ارائه می دهند؟ روز به روز شاهد رشد رستوران های ملیت های مختلف در کل دنیا هستیم، بی شک در این روزمرگی ها، کمی هیجان تاثیر خوبی برروحیه افراد می گذارد.

این رستورانها دارای طرحهای از معماری سنتی و یا معاصر که شامل نقاشی چینی است که برروی دیوارها خودنمایی میکند. پیوستگی این طرح باعث می شود بینندگان فضای خالی را دنبال کرده و با کنجکاوی بیشتر به طرح های جذاب بکار رفته در داخل رستوران توجه نشان دهند. توجه داشته باشید که در تعطیلات آخر هفته تابستان کیلیوس بسیار شلوغ است. اینجا در گذشته بخشی از جاده ی ارتباطی ابریشم بوده به همین خاطر از دیرباز آن را می شناختند ولی به مرور نیز بر شهرتش افزوده شده است. نحوه چیدمان آجرها در نمای بیرونی رستوران باعث می شود تا نور ملایمی در طول روز به فضای داخلی بتابد. نور طبیعی همواره به عنوان اولین و مهم ترین منبع نوری برای تمامی فضاها به شمار می آید.

نفری 10 میلیون و 600 هزار تومان بابت تور که شامل 3 شب اقامت در هتل، بلیط هواپیمای رفت و برگشت با قشم ایر، بیمه و لیدر بود را پرداخت کردیم. قبل تر اشاره کردیم که موقعیت این شهر چگونه است ولی برای دیدن موقعیت دقیق این شهر زیبا می توانید از نقشه ی زیر کمک بگیرید، در این نقشه استانبول دریای سیاه و مدیترانه و موقعیت کشور ترکیه به نسبت آنها مشخص است و می توانید همسایگان ترکیه را نیز مشاهده کنید. با نادیده گرفتن هر یک از این موارد مابخشی از فروش خود را از دست میدهیم پس بهترین حالت زمانی اتفاق میافتد که در حالت ایدهآل ما همه موارد را رعایت کرده و یا اینکه حداقل اگر موردی را کمتر به آن رسیدگی کردیم ولی از آن غافل نشویم. طراحی معماری رستوران یا فست فود را به مهندس معمار و طراح خط تولید در آشپزخانه را به طراح صنعتی آشپزخانه بسپارید و ناگفته پیداست که هر کدام از این موارد جزئی از یک کل بزرگ هستند چراکه تهیه منوی شما با بکارگیری دانش بازاریابی انجام میشود.

مرحله اول پس از بازدید میدانی از فضای پروژه توسط کارشناسان فنی و مجرب، طراحی توسط تیم مهندسی شرکت در تمامی بخشهای مختلف مانند بار انداز، انبار، سردخانه، آماده سازی، پخت، پورسیون، شستشوی ظروف و غیره با رعایت بالاترین استانداردهای علمی، فنی، مهندسی و بهداشتی صورت می پذیرد. بازسازی و طراحی دکوراسیون داخلی فروشگاه طلا و سکه سهیل. بنابراین حتی در هنگام بازسازی فضای داخلی نیز سطح آن آسیب ببیند می توان آن را رنگ آمیزی کرده و بافتی زیبا ایجاد کرد. از این رو نیازی نیست به این زودیها هزینهای مجدد برای مرمت و بازسازی دکوراسیون در نظر بگیرید. تبدیل شده است. پس باید بدانید که رستوران شما دیگر صرفا جایی برای تبادل پول با مشتری نیست. هتل مورد نظر ماهم 4 یا 5 ستاره باید بود چون از سفرهای قبلی متوجه شدیم که هتل های 3 ستاره با سلایق ما جور نیست و به قولی به جنگ اعصابش نمی ارزد.

این بنا با دارا بودن هفتصد هزار متر مربع مساحت به دستور یکی از سلاطین عثمانی به نام محمد دوم یا محمد فاتح در سال 1478 ساخته شد و از آن جهت دارای اهمیت است که به مدت 400 سال (عثمانیان بیش از 600 سال حکومت کردند) اقامتگاه 25 سلطان عثمانی بود، اسرار و دسیسه های بسیاری را به خود دیده و رویدادهای تاریخی اصلی امپراتوری عثمانی در آن رخ داده است. این نکته هم یکی از مهم ترین نکته ها برای راه اندازی رستوران سنتی است. انتخاب سبک مناسب و هماهنگ با کاربری و هدف محوری در احداث باغ رستوران، مهم ترین و اولین اصل است. در این محله بزرگترین پارک عمومی استانبول به نام پارک امیرگان Emirgan که 117 هکتار مساحت دارد، واقع شده است. در این بخش جاذبه های گردشگری از نظر طبیعی و فرهنگی را بررسی می کنیم و به معرفی جاهای تاریخی، تفریحات و سرگرمی های استانبول برای شما گردشگران عزیز می پردازیم.

به این دلیل که تنها مسجد 6 مناره در جهان مسجد الحرام بود برای رفع این مشکل سلطان احمد دستور به ساخت هفتمین مناره در مسجد الحرام را داد. این مقاله بههمه کسانیکه تمایل دارند فروش بیشتری داشته باشید و بتوانید مشتریهای جدیدی را جذب کنند کمک بسیاری در زمینه طراحی داخلی فست فود میکند. اصالت طراحی باغ رستوران از مراجعه و تمایل انسان به طبیعت و فضای سبز بخصوص برای رفع خستگیهای روزمره دنیای مردن نشات میگیرد. شما می توانید از 152 فروشگاه موجود در این مرکز خرید دیدن کنید و در صورت تمایل کالای مورد نیاز خود را خریداری کنید یا از سایر امکانات این مجموعه مانند زمین های بازی کودکان، سینماهای مدرن و سالن سینمای 5 بعدی، پیست اسکیت روی یخ و فودکورت آن استفاده کنید. جذابیت طبیعی آجر بی نظیر است و به همین خاطر در میان سایر متریال طرفداران بیش تری دارد. آشپزخانه هم مانند سایر بخشهای رستوران باید نورپردازی و تهویه مناسب باشد و همچنین کارکنان بتوانند به راحتی جابهجا شده و فضای خوبی برای آشپزی داشته باشند.

دکوراسیون داخلی رستوران مدرن

البته نباید از مهم ترین عامل در این سبک چشم پوشی کرد و آن دیواره های بیرونی است که معمولا در ایتالیا سنگی می باشد. آب و هوای استانبول نیمه گرمسیری تابستانی خشک یا مدیترانه ای است. بعضی از غذاها مثلاً اسپاگتی (غذای ایتالیایی) را همهی مردم کشورها میدانند باید دور چنگال چرخاند و صرف کرد یا پیتزا و جوجه کباب با استخوان را با انگشتان خورد. برای تولید پارچههای روکش دار باید استانداردهای لازم در تمام مراحل از مرحله تولید الیاف تا بافت و اتصال روکش، رعایت شود. آن ها در این فضای باز می توانند مراحل تهیه پیتزا و پاستا را بیینند. در این بخش قصد داریم تا به معرفی چند موزه مهم در استانبول بپردازیم. موزه سادبرک خانم Sadberk Hanim Muzesi یک موزه خصوصی است توسط وهبی کوچ (مالک بزرگترین شرکت هلدینگ ترکیه) به یاد همسر مرحومش؛ سادبرک خانم در قسمت اروپایی ترکیه در ساریر تأسیس شد.

طراحی داخلی سالن رستوران

در چند ماه گذشته انتقادات زیادی نسبت به این رستوران ها به گوش می رسد که حاکی از قیمت بالا و کیفیت مشابه رستوران های دیگر است. 3 کارت که کلید اتاق بود به ما داد و گفت یکی یدک است. از قلم نیفتد هتل بلوط در سال ۱۳۹۵ افتتاح گردیده و امروزه دارای ۱۶ باب اتاق است. یکی از انواع رستوران هایی که در کشورهای مختلف زیاد دیده می شود، طراحی رستوران معماری داخلی رستوران ایتالیایی است. اگر خواستید تا در یک روز از همه جاهای دیدنی ترکیه دیدن کنید می توانید مدل کوچک و مینیاتوری از یک کشور بزرگ را در موزه سر باز مینیاتورک ببینید و با میراث غنی تمدن هایی که بر این قلمرو حکومت کردند، آشنا شوید.

طراحی داخلی رستوران کوچک

ارتباط رنگها از دیرباز عاملی برای برندسازی و طراحی رستورانها و از جمله فست فودها بوده است. شما باید فضای داخلی رستوران و کافی شاپ را به گونه ای طراحی کنید که مشتریان برای رفت و آمد با موانع خاصی روبه رو نشوند. پارک گولهانه Gülhane که در زمان امپراتوری عثمانی جزو باغ بیرونی کاخ توپکاپی به شمار می رفت امروز یکی از وسیع ترین پارک های عمومی استانبول است (با داشتن 163 هکتار مساحت) که در قسمت امینونو در منطقه فاتیح استانبول واقع شده است.

این موضوع قطعا باید برای صاحبان رستوران ها و مدیران مهمترین نکته باشد. امروزه یکی از دغدغه های رستوران ها و فست فود های بزرگ طراحی داخلی رستوران یا فست فود میباشد.بعد از تهیه تجهیزات فست فود و رستوران بخش اصلی بعدی دکوراسیون داخلی میباشد.در این مقاله سعی داریم شما را با این موضوع بیشتر آشنا کنیم. اگر این امر در طراحی مورد توجه قرار بگیرد، میتوان انتظار داشت که افراد بارها و بارها به آن رستوران مراجعه کنند. این مساله قطعاً باید از اهمیت بالایی برای صاحبان رستورانها و مدیران برخوردار باشد. البته برای خدماتی لوکس و اصیل، هزینهای نسبتا بالا نیز باید پرداخت کنید.

در ابتدا مکان این رستوران یک کانتینر باری مشکی مورد استفاده برای حمل و نقل بوده که معمار پروژه پس از بازسازی، با وارد کردن ویژگی های قبلی این رستوران در محیط جدید، سبک صنعتی این رستوران را حفظ کرده است. به قول معروف کمتر، بیشتر است. این جزیره شامل 1 تپه سراسری و 2 کیلومتری با ارتفاع 170 متر به نام قله مسیح است که تقریباً تمام قلمرو جزیره را در بر گرفته است. پیدا کردن عکس هایی با کیفیت خوب کمی دشوار است. در یک مکان عمومی مانند رستورانها بهنسبت دیگر فضاها اهمیت بیشتری پیدا میکند. ازآنجاییکه رنگهای گرم مانند نارنجی، قرمز و زرد بهراحتی با رنگهای دیگر هماهنگ میشوند، میتوانید در طراحی داخلی در کنار این سه رنگ، از رنگهای دیگر مانند قهوهای مایل به زرد، خاکستری گرم، رنگ عاجی، تناژهای مختلف قهوهای و حتی سبز روشن نیز استفاده کنید. البته از انواع آبنما در محوطه سازی و حتی ورودی رستورانها نیز ایده و پیشنهاد مناسبی است.

این پارک به صورت رایگان و شبانه روزی به روی عموم مردم باز است و در نزد بومیان از محبوبیت ویژه ای برخوردار است. در حال حاضر برج دوشیزه به عنوان یک رستوران برای عموم باز است. به همین دلیل انتخاب رنگ در طراحی دکوراسیون داخلی فست فود در تهران بسیار با اهمیت است. استانبول به دلیل نزدیکی به ایران و تنوع امکانات رفاهی و تفریحی در چند سال گذشته جزو مقاصد محبوب ایرانیان قرار گرفته است، به همین خاطر تورهای ارزان استانبول نیز همواره در فهرست تورهای پرفروش سفرهای خارجی به شمار میآید.

همچنین ممکن است چندین بلوک وجود داشته باشد. ایجاد یک فضای آرام باعث میشود افراد زمان بیشتری را در رستوران صرف کنند و همچنین ترغیب میشوند تا بعد یک تجربه دوباره به آنجا بیایند. از قدیم در هنگام انجام طراحی رستورانهای سنتی بر این باور بودهاند که باید آنجا دارای دو محیط سرباز و سرپوشیده باشد. از آنجا که آجر دارای سایز استاندارد می باشد، می تواند گزینه مناسبی برای زمینه رنگ آمیزی در فضاهای داخلی باشد. صدا باید مکمل محیط باشد، نه اینکه آن را از بین ببرد. همه چیز را ساده نگه دارید و یک محیط با تحریک کم ایجاد کنید که به مهمانان شما اجازه می دهد روی غذای خود تمرکز کنند.

طراحی داخلی رستوران خاص

فراتر از بوی اشتها آور، چیدمان آشپزخانه صنعتی می تواند دیگر حواس مشتریان را مورد توجه قرار دهد. با آویختن تابلوهای برجسته با طرحهای سنتی یا طرح خانههای روستایی و کشیدن نقوشی از چهرههای قدیمی و اصیل ایرانی روی دیوار میتوانید تا زمان حاضر شدن غذا، توجه مشتریانتان را به آنها جلب کنید. اگر در رستوران خود غذاهای سنتی را سرو خواهید کرد بهتر است است که به دنبال دکوراسیون های کلاسیک و سنتی بروید؛ یا اینکه اگر می خواهید رستوران فست فود و غذاهای ایتالیایی راه اندازی کنید بهتر است که سراغ دکورهای مدرن و همچنین سبک ایتالیایی بروید.

دکوراسیون داخلی رستوران کلاسیک