بهترین اتاق فرار های تهران تجربه یک بازی هیجانی و دلهره‌آور ره بال آسمان

بهترین اتاق فرار های تهران تجربه یک بازی هیجانی و دلهره‌آور ره بال آسمان

باقی داستان هم به حل معماها و چالش‌هایی پرداخته شده است که شما باید در ۶۰ دقیقه برای رهایی از سردخانه انجام دهید. بله، اتاق فرارهای مجموعه‌های مختلف بسته به ژانر و سبکشان، محدودیت سنی دارند. در اتاق فرار راز، شما به‌عنوان نقش اول یک فیلم رازآلود و ترسناک بازی خواهید کرد و تجربه‌ای هیجان‌انگیز و منحصربه‌فرد خواهید داشت. اتاق فرار OCEAN’S SIX برگرفته از سری فیلم‌های OCEAN’S ELEVEN است و سبکی ماجراجویانه و هیجان‌انگیز دارد.

  • اسکیپ روم اسکیپ کسل شبیه‌سازی‌شده‌ این خانه قدیمی است که با ورودتان به آن و تماشای خانه از روی ماجراجویی و حس کنجکاوی هیجان زیادی را تجربه می‌کنید.
  • این بازی یکی دیگر از اتاق های فرار تهران است که انجام آن برای خیلی از افراد می‌تواند مهیج باشد.
  • نظر شما چیست؟ بهترین اتاق فرار تهران کدام است؟ اگر اتاق فرار دیگری را تجربه کرده‌اید که برایتان جذاب بوده، نام آن را با کاربران علی بابا به اشتراک بگذارید.
  • آن‌ها می‌خواهند این کار را طی یک عملیات ضربتی انجام دهند که شما و گروه‌تان انجام‌دهنده آن هستید.

زمانی‌که لیزرها فعال می‌شود، اگر به هرکدام نورها برخورد کنید ۱ دقیقه از زمان باقی‌مانده کسر خواهد اسکیپ روم نفس نکش شد. راکی، الکس و مانی سه نفر از دزدهای شهر دیترویت آمریکا بودند که از طریق دزدی امرارمعاش می‌کنند. راکی قصد دارد به‌همراه خواهر کوچک‌ترش برای زندگی بهتر به کالیفرنیا سفر کنند و داستان ادامه پیدا می‌کند. برای رزرو یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن زیر تماس بگیرید یا به وب‌سایت این مجموعه مراجعه کنید. این مجموعه جز معدود مجموعه‌هایی است که شما می‌توانید کودکان در بازه ۱۰ تا ۱۴ سال را همراه خود به آن ببرید.

طراحان معماها در طراحی به اصول کلی حاکم بر جهان توجه می‌کنن. در واقع اون‌ها الگوهایی رو ایجاد خواهند کرد که بازیکنان آگاهانه یا ناخودآگاه از این الگوها پیروی می کنن. بله، برخی از اتاق فرارهای ما به‌گونه‌ای طراحی شدند که تمامی افراد به‌راحتی بتوانند حضور پیدا کنند. برای کسانی که تاحالا تجربه بازی اتاق فرار رو نداشتن بهتره که از بازی هایی شروع کنن که ژانر ساده تری دارن و تنوع معماهاشون کمتر هست. سبک سناریو این اتاق فرار بیشتر شبیه به داستان خاطره انگیر شرلوک هولمز است. اولین موضوعی که در شروع داستان توجه شما و دوستانتان را به خودش جلب می‌کند فضای نوستالژیک با دکوری خاص است که کاملا تهران دهه 1340 را برای شما شبیه سازی می‌کند.

مجموعه اسکیپ کیوب

جالب است بدانید که مفهوم و محبوبیت اتاق فرار به گذشته‌های دور بازمی‌گردد. درجه سختی بازی ۸ از ۱٠ بوده و ۴ تا ۸ نفر می‌توانند در این سناریو شرکت کنند. مدت زمان مجاز برای به پایان رساندن بازی هیپنوگرام ۶٠ دقیقه می‌باشد. مجموعه لوکو تا به حال سه بازی متفاوت به نام‌های پادزهر سمی، زنده بمان و فرار خاموشی را طراحی کرده است.

اهالی آن شهرها بر این باور بودند که چیزهای عجیب‌وغریبی را تماشا می‌کنند که نمی‌توان به‌سادگی آن‌ها را اثبات کرد. مخاطب اتاق فرار ایگور آقایان و بانوان ۱۶ سال به بالا هستند و تعداد نفرات هم از ۴ تا ۷ نفر است. بازی از این قرار است که شما و همراهانتان در یک شب بارانی در شهر مونرو برای گذران آخر هفته به خارج از شهر رفته‌اید.

اتاق فرار امین آباد

در این بازی شما در خانه‌ای متروکه و قدیمی با قاتلی سریالی رو به رو می‌شوید و این قاتل سریالی قصد دارد شما را با تزریق سم به قتل برساند. پس حتما حواستان را جمع کنید که وقت زیادی برای فرار از دست این قاتل سریالی ندارید. او قصد دارد دست و پای شما را ببندد و سپس سم مورد نظر را تزریق کند. در داستان‌ها بیان‌شده که در یک جزیره گنجینه‌ای باارزش وجود دارد که شما را به ثروتمندترین فرد کره‌ زمین تبدیل می‌کند.

حدود زمان سناریوهای مختلف بازی در این اتاق فرار، حدود 60 دقیقه است. پس با نهایت دقت، تیم هیجان‌انگیزی ترتیب بدهید و ساعات جذابی را در این اتاق فرار بگذرانید. «تخفیف های هیجان‌انگیز»، «خرید ارزان‌تر و بدون واسطه»، «صرفه جویی در زمان و هزینه»، «تضمین کیفیت خدمات» و «پشتیبانی کامل در تمام مراحل» برگ برنده نت‌برگ برای کاربران خود محسوب می‌شوند. پیشنهادات نت‌برگ به طور کلی به دو دسته آنی و غیر آنی تقسیم می‌گردند که «نت‌برگ‌های آنی» بلافاصله پس از خرید تا لحظه پایان زمان استفاده آن‌ها، دارای اعتبار بوده و قابل استفاده می‌باشند.

یکی از بازی های ترسناک و معمایی که میتوانید لحظاتی پر اضطراب و هیجانی را با دوستان خود بگذرانید. به دنبال یک تفریح تکرار نشدنی و جذاب گروه در تهران می گردید ؟ پیشنهاد ما به شما اتاق فرار است که با انواع ژانر خود یک تفریح مهیج به شمار می آید. پر طرفدار ترین ژانر اسکیپ روم بدون شک اتاق فرار ترسناک است که با سناریو های مختلف در تهران انجام می شود.