بهترین لپ تاپ ارزان دانشجویی تا 6، 7، 8، 9، 10، 12 و 15 میلیون 1401

با صفحه نمایش نسل دهمی این پردازنده می‌توانید به راحتی به وبگردی بپردازید و به راحتی مجموعه Microsoft Office را اجرا کنید. ایسوس برندی است که توانسته تا حد زیادی خود را به‌عنوان بهترین مارک لپ تاپ برای دانشجو در ایران مطرح کند. لپ‌تاپ V15 این برند، یکی از گزینه‌های اقتصادی آن‌ها است که می‌تواند گزینه مناسبی برای بیشتر دانشجویان باشد.

لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل Lenovo IdeaPad 3-GAB

اگر دانشجو هستیم چه لپ تاپی پاسخ او بخریم؟ برای خریدن لپ تاپ دانشجویی چی رو پیشنهاد می‌دهید؟ من دانشجو هستم، لپ تاپ مناسب من کدام است؟ این ها تماما سوالاتی هستند که امروزه مدام از ما پرسیده می‌شوند. قصد داریم در این مقاله کامل 4000 کلمه ای شما را برای خرید لپ تاپ دانشجویی راهنمایی کنیم. لپ‌تاپ لنوو Chromebook Duet تقریبا ۱۳ ساعت در تست باتری دوام آورد که میانگین زمان اجرای ۱۰ ساعته برای کروم‌بوک‌ها را شکست می‌دهد.

راهنمای خرید لپ‌تاپ دانشجویی: بهترین لپ‌تاپ‌های ارزان با قیمت کمتر از 20 میلیون تومان

برند ایسوس؛ ایسوس پرفروش‌ترین مارک لپ تاپ بازار ایران است و به همین دلیل همه جا به راحتی پیدا می‌شود. در بخش گارانتی ایسوس با اختلاف زیاد بهترین گارانتی را دارد و توسط شرکت اصلی ایسوس پشتیبانی می‌شود. البته درصد خرابی لپ تاپ‌های ایسوس کمی بالا است ولی پشتیبانی خوب این ضعف را جبران می‌کند. در بخش قیمت، ایسوس کمی نسبت به لنوو گرانتر است و به همین دلیل در بودجه‌های پایین، خرید لنوو مقرون به صرفه تر است.همچنین کیفیت پلاستیک بدنه و کیبورد لپ تاپ‌های ارزان و متوسط ایسوس کمی پایین است. این لپ تاپ دارای ۴ گیگابایت رم DDR4 است و به صورت تک اسلات درون لپ تاپ جای می‌گرد. کارت گرافیک مجزا برای آن در نظر گرفته نشده و تنها از گرافیک آن برد در این محصول استفاده شده که Integrated Intel UHD G1 نام دارد.

  • یک لپتاپ با پردازنده نسل یازدهم Core i7 و کیفیت ساخت بالا که به‌لطف طراحی جمع و جوری که دارد، به‌راحتی قابل حمل است.
  • از آنجایی که رم این لپ‌تاپ ۴ گیگ است، کار‌های سنگین زیادی نمی‌توان با آن انجام داد.
  • برخی لوازم جانبی برای محافظت از لپ‌ تاپ و برخی برای افزایش بهره‌وری طراحی‌شده‌اند.
  • دستگاه VivoBook Flip 14 TM420UA-EC028 بخشی از سری لپ‌تاپ‌های ایسوس FLIP است.

یک هارددیسک 500 گیگابایتی برای تمام نرم‌افزارهایی که باید نصب کنید کافی است، اما اگر قصد نصب بازی و ذخیره فیلم را دارید، به چیزی بالاتر نیاز خواهید داشت. اگر بودجه خوبی دارید و می‌خواهید هارددیسک 500 گیگابایتی انتخاب کنید، پس جای نگرانی نیست. می‌توانید بعداً یک هارد اکسترنال با ظرفیت ذخیره‌سازی بالاتر، خریداری کنید.

بهترین لپ تاپ ارزان دانشجویی تا 6، 7، 8، 9، 10، 12 و 15 میلیون 1401 البته به دلیل گرافیک داخلی اینتل UHD، بهتر است قید بازی کردن یا ویرایش‌های سنگین را در این بازه قیمتی بزنید. توجه کنید که لپ‌تاپ‌های این رده قیمتی بیشتر برای کاربری عادی مثل مرور وب، تماشای ویدئو، ویرایش تصاویر و یا بازی‌های بسیار سبک مناسب هستند. پس بهتر است از این مدل‌ها انتظار اجرای بازی‌های سنگین یا پردازش سریع در نرم‌افزارهای سنگین مهندسی را نداشته باشید. مهم‌ترین نکته‌ای که در خرید لپ تاپ دانشجویی باید به آن توجه کرد مشخص‌کردن انتظارات است. یعنی لپ تاپ بعد از تولید باز شده و مثلا هاردش ارتقا پیدا کرده و به همین دلیل آکبند شرکت مادر نیست.

لپ تاپ 15 اینچی اچ پی مدل 15dw3087ne i5-8-512SSD-2