بهترین گوشی های اقتصادی در بازار ایران شهریور 1401 تکراتو

این موضوع باعث شد تا نمایشگر بتواند ۸۵ درصد از پنل جلویی را به خود اختصاص دهد و هنگام اجرای محتوا خاص حاشیه‌ها و بریدگی دوربین باعث حواس پرتی کاربران نخواهد شد. دو دوربین دیگر هر دو از سنسور ۵ مگاپیکسلی برخوردار هستند و از آن‌ها برای تصویر برداری در حالت ماکرو و تشخیص عمق استفاده می‌شود. این دوربین‌ها از فناوری HDR استفاده می‌کنند و به لطف وجود فلش LED در ماژول دوربین امکان تصویر برداری در نور کم وجود دارد.

پنجمین مدل از لیست بهترین گوشی های میان رده هواوی

گوشی ردمی نوت ۱۱ به عنوان یک گوشی زیر ۵ میلیون تومان دارای جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون است. این گوشی در پنل پشتی دارای ۴ دوربین است که به ترتیب ۵۰ مگاپیکسلی واید، ۸ مگاپیکسلی اولتراواید، ۲ مگاپیکسلی ماکرو و ۲ مگاپیکسلی عمق‌سنج است. ابعاد نمایشگر در این گوشی زیر ۵ میلیون تومان نوکیا، ۶.۵۲ اینچ است و رزولوشن تصویر در آن ۷۲۰×۱۶۰۰ پیکسل بوده و نوع نمایشگر IPS LCD است. این گوشی دارای یک باتری لیتیوم پلیمری غیرقابل تعویض با ظرفیت ۶۰۰۰ میلی‌ آمپر ساعت است که از شارژ سریع ۱۵ واتی پشتیبانی می‌کند. این گوشی دارای ۴ دوربین در پنل پشتی است که به ترتیب ۵۰ مگاپیکسل واید، ۵ مگاپیکسل اولتراواید، ۲ مگاپیکسل ماکرو و ۲ مگاپیکسل عمق‌سنج است. در خرید حضوری با فروشنده مشورت کنید و با مدنظر قرار دادن اطلاعات این مقاله و توصیه های فروشنده در خصوص اسمارت فون انتخابی هوشمندانه را تجربه نمایید.

سیستم روی تراشه Tensor در هوش مصنوعی و برنامه‌های یادگیری ماشین تخصص دارد. این گوشی با وجود اینکه تفاوت چندانی با ردمجیک 6S پرو ندارد اما یکی از اولین گوشی‌های گیمینگ جهان است که با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 روانه بازار شده است. درکنار این تراشه قدرتمند، شما یک پنل امولد 6.8 اینچی با رفرش‌ریت 165 هرتز دراختیار دارید که برای گیمینگ بسیار عالی است. از همه مهمتر نمایشگر LTPO که می‌تواند رفرش‌ریت را بین 1 تا 120 هرتز تنظیم کند تا مصرف باتری شما بیش از اندازه بالا نرود. ایفون 13 پرومکس، هنوز دارای Face ID است و اندازه ناچ آن نسبت به سال گذشته 20 درصد کوچک شده است.

یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی (f/2.2) در جلو در داخل یک بریدگی V شکل در بالای صفحه نمایش قرار گرفته است. مانند بقیه سری A در سال 2022، گوشی A13 هم با اندروید 12 و رابط کاربری One UI 4.1 سامسونگ راه اندازی می‌شود، اگرچه فاقد هر گونه رتبه IP رسمی است و از اتصالات 5G در بریتانیا پشتیبانی نمی‌کند. گلکسی A13 در 25 مارس با قیمت ۱۷۹ پوند در سه رنگ انتخابی مشکی، سفید و آبی عرضه شد. بنابراین سامسونگ برای این پرچمدار خود در لیست بهترین گوشی سامسونگ تراشه Snapdragon 8+ Gen 1 ساخت کمپانی کوالکام را در نظر گرفته که جدیدترین پردازنده این کمپانی می‌باشد.

  • به واسطه قیمت مناسب و محبوبیت برند نوکیا بین ایرانیان، تصمیم گرفتیم این مدل را در لیست راهنمای خرید گوشی قرار دهیم.
  • این کمپانی توانست گوشی میان‌رده خود را در لیست بهترین گوشی های اقتصادی سال ۲۰۲۱ قرار دهد و یکی از دلایل این موضوع طراحی مقاوم این دستگاه است.
  • در ادامه می‌توانید اطلاعات بیشتری درباره این گوشی‌های مقرون‌به‌صرفه و باکیفیت کسب کنید.
  • مدل بالاترین گوشی پرچمدار دنیا از وان‌پلاس یکی از بهترین گوشی‌هایی است که می‌توانید به‌عنوان جایگزین برای گلکسی S22 الترا یا آیفون 13 پرو مکس درنظر داشته باشید.
  • این دستگاه در هنگام اجرای بازی‌های سنگین با مشکل مواجه خواهد شد و بهتر است نسخه کم حجم بازی‌ها را در این میان‌رده نصب کنید.
لازم به ذکر است مدل ۵G این گوشی با رم ۴ گیگابایت هم در همین محدوده‌ی قیمتی قرار دارد و از مزیت‌های آن می‌توان به پردازنده‌ی Dimensity 700 اشاره کرد. برای پوکو M3 یک شارژر سریع ۱۸ واتی هم در نظر گرفته شده که به نظر نمی‌رسد خیلی برای شارژ چنین باتری پرظرفیتی مناسب باشد. این باتری در مدت زمان ۳۰ دقیقه ۲۵ درصد، در مدت زمان ۳۰ دقیقه ۴۶ درصد و در مدت زمان حدود ۳ ساعت، به صورت کامل شارژ شد که زمان قابل‌توجهی هم به حساب می‌آید.

این شیشه چندان مقاومت بالایی ندارد و بهتر است در صورت خرید از گلس (محافظ‌های شیشه‌ای) موجود در بازار استفاده شود. در حال حاضر گوشی‌های پرچمدار از پنل پشتی شیشه‌ای و بدنه‌ای از جنس استیل ضد زنگ بهره می‌برند و این موضوع یکی از دلایل خوش دست بودن این دسته از گوشی‌های هوشمند است. در مقابل، گجت‌های میان‌رده برای جلوگیری از افزایش قیمت از آلومینیوم برای ساخت پنل پشتی و بدنه دستگاه استفاده می‌کنند و این موضوع باعث می‌شود در دست گرفتن دستگاه به مدت زمان طولانی باعث خستگی دست کاربران شود. سلام بنظرتون بهترین گوشی سامسونگ تا ۴ میلیون کدومه؟پردازنده یکمم گیمینگ عمر بالا گوشی و کارایی بهتر برام مهمه‌.البته بازی سنگین نمی خوام بکنم در حد همین فری فایر کانتر۲ pes 2019 و ماینکرافت و ساب سرفس.لطفا جواب بدید.. سامسونگ گلکسی M12 با دوربین ۴۸ مگاپیگسلی، باتری پرقدرت و شارژ سریع بهترین گوشی تا ۴ میلیون است. مهمترین مزیت این موبایل پردازنده یونی‌ساک T606 است که نسبت به رقبای همرده از جمله گلکسی A03 حدود ۵۰ گزارش کامل درصد قوی‌تر است.

توجه کنید همه‌ی قیمت‌های نوشته‌شده براساس کمترین قیمت بازار برای مدل رجیسترشده است. افزون‌براین با‌‌‌توجه‌‌‌به تغییر زیاد قیمت در ایران، این مقاله هر ماه و طبق قیمت روز گوشی در بازار کشور، به‌روز می‌شود. کابل‌های شارژر متنوعی در بازار وجود دارد که با رنج قیمتی متفاوتی عرضه می‌شوند.

Honor 70 5G: یکی از بهترین گوشی های میان رده هواوی

در مقابل، سامسونگ در جعبه میان‌رده خود یک آداپتور ۱۵ واتی قرار داده که به مدت تقریبی دو ساعت زمان نیاز دارد تا بتواند باتری گجت را به صورت کامل شارژ کند. به همین دلیل از پلاستیک برای ساخت پنل پشتی استفاده شده و طراحی این گجت نمی‌تواند چندان توجه کاربران را به خود جلب کند. صفحه نمایش از پنل Super AMOLED ساخته شده و وجود چنین نمایشگر در یک گوشی میان‌رده می‌تواند توجه کاربران را به خود جلب کند. اندازه صفحه نمایش معادل ۶.۶ اینچ است و به دلیل وجود ناچ بالای صفحه این نمایشگر توانست ۸۴.۳ درصد از پنل جلویی را به خود اختصاص دهد. وجود این تراشه در گوشی هوشمند میان‌رده گوگل یک نقطه قوت محسوب می‌شود، اما از نظر قدرت سخت افزاری نتوانست با تراشه A13 Bionic رقابت کند. در دیگر بخش‌ها مانند صفحه نمایش، باتری و… این گوشی هوشمند نتوانست میان‌رده شرکت اپل را شکست دهد.

در کنار بدنه این دستگاه یک حسگر اثر انگشت از نوع فیزیکی قرار گرفته که به دلیل سریع و دقیق بودن این سنسور، کاربران می‌توانند به سرعت قفل صفحه دستگاه خود را باز کنند. به دلیل میان‌رده بودن دستگاه نباید انتظار چندان زیادی از سخت افزار آن داشت. در کنار این تراشه‌ها شرکت نوکیا گوشی خود را به درگاه microSD مجهز کرد و کاربران باید برای استفاده از این درگاه یک کارت حافظه از نوع microSDXC را داخل این درگاه قرار دهند. بر این اساس افراد می‌توانند حافظه گجت را افزایش دهند و داده‌های بیشتری را در نوکیا G20 ذخیره کنند.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy M13 دو سیم کارت ظرفیت 64/4 گیگابایت

نرخ نوسازی نمایشگر هم مقدار چشم‌گیر 90 هرتز بوده که می‌تواند برای بازی‌های موبایلی، خوب باشد. موبایل اقتصادی OnePlus Nord N200 5G با رابط کاربری OxygenOS 11 بر پایه اندروید 11 عرضه می‌شود. بر این اساس افراد باید بیش از دو ساعت صبر کنند که این آداپتور ۱۰ واتی بتواند باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی این گوشی هوشمند را شارژ کند. چنین موضوعی می‌تواند کاربران را از خرید این میان‌رده منصرف کند، اما موضوعی که بسیار توجه افراد را به خود جلب می‌کند قیمت ۱۶۹ دلار این گوشی هوشمند است. شما می‌توانید با پرداخت این مبلغ یک دستگاه مجهز شده به نمایشگر ۶.۸ اینچی، چهار دوربین در پنل پشتی، طراحی جذاب، باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و… را خریداری کنید. این گوشی از یک نمایشگر ۶.۶۷ اینچی امولد با پشتیبانی از یک میلیارد رنگ و HDR10+ استفاده کرده که نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی دارد و میزان روشنایی آن فوق‌العادست.

بهترین گوشی های اقتصادی در بازار ایران شهریور 1401 تکراتو