ترید کوکوین آموزش ترید در صرافی کوکوین و انواع سفارشات خدمات ارزی Pay98

ترید کوکوین آموزش ترید در صرافی کوکوین و انواع سفارشات خدمات ارزی Pay98

در این بخش می توانید مهم‌ترین اخبار سایت را مشاهده نمایید. اگر می خواهید این اخبار برای شما ایمیل شود در خبرنامه ما عضو شوید. فوربس، “وقتی نوبت به حجم انبوه سکه‌های موجود می‌رسد، KuCoin دسترسی به کتابخانه گسترده‌ای از آلت‌کوین‌ها را با هزینه‌های کم فراهم می‌کند.” سلام منم مشکل کد دوعاملی دارم.میتونید منو راهنمایی کنید به کمکتون نیاز دارم. پشتیبانی کوکوین بسیار بسیار ضعیف است .بنده شناسایی دوعاملی را ندارم و یک هفته است پاسخم را نمیدهند. در برگه Spot منوی Market Order یا سفارش بازار را انتخاب کرده و روی آن ضربه بزنید.

  • آخرین نکته ای که برای ثبت نام در صرافی کوکوین باید در نظر داشته باشید این است که حتما از یک ایمیل فعال استفاده کنید.
  • شما به عنوان معامله‌گر در سفارش Stop Limit می‌توانید از ضرر جلوگیری کنید و به سودآوری بیشتری دست یابید.
  • برای مثال اگر می‌خواهید از طریق BTC (بیت‌کوین) رمزارز بومی صرافی Kucoin را خریداری کنید؛ لازم است ابتدا بر روی بازار BTC کلیک کرده و سپس با استفاده از کارد جستجو رمزارز KCS را پیدا کنید.
  • برای خریدهای رمزارز سریع و کم هزینه با استفاده از روش های پرداخت مانند WeChat ،Alipay کارت های بانکی و سایر روش های پرداخت فیات عالی است.
  • تعداد بازدیدکنندگان صرافی در هفته پیش از تاریخ مذکور، حدود 3 میلیون نفر بوده است.

این نوع سرمایه گذاری نیز آنی و اتوماتیک است و شما می توانید با دسترسی به اینترنت در هر ساعت شبانه نسبت به خرید و فروش ووچر پرفکت مانی اقدام کنید. صرافی محبوب ارز های دیجیتال KuCoin، که در سیشل مستقر است، یک صندوق قابل معامله در مبادلات را راه‌ اندازی کرده که به دارایی‌ های توکن غیرقابل تعویض مانند Bored Ape Yacht Club ، مرتبط است. این شرکت اعلام کرد، منطقه تجاری NFT ETF KuCoin در روز جمعه فعال شد. این محصول جدید سرمایه گذاری، با همکاری ارائه دهنده زیرساخت NFT و پروتکل ، راه اندازی شده است.

وام قرض الحسنه ازدواج برای این افراد | وام قرض الحسنه با سود کم و اقساط بلند مدت

این بخش شبیه بخش سفارش Limit میباشد با این تفاوت که یک کادر برای گذاشتن شرط ثبت سفارش باید وارد کنیم. در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت صرافی kucoin. به این معنی است که با بهترین قیمت بازار سفارشات خرید انجام خواهد شد. و دومین کادر با عنوان Amount هم باید مقداری از موجودیتان را که میخواهید اتریوم خرید کنید وارد کنید و در آخر بر روی Buy ETH کلیک کنید. قسمت فروش نیز همانند خرید است و شما مقدار اتریومی که میخواهید بفروشید را درون کادر وارد کنید و بر روی Sell ETH کلیک کنید. خب همانند تصویر زیر مشاهده می‌کنید که دو بازار درون صفحه خرید و فروش اسپات داریم اگر بازارهای دیگری را هم که تمایل دارید می‌توانید در این بخش اضافه کنید.

هنگامی که همه چیز حل شد، همیشه می توان به صرافی بازگشت و تجارت را به طور معمول شروع کرد. اگر دفتر الکترونیکی دارید، می توانید رمزنگاری خود را به دفتر کل خود منتقل کنید. در غیر این صورت، می توانید یک حساب کاربری با کیف پول Trust ایجاد کنید و سکه های خود را به آنجا منتقل کنید. به یاد داشته باشید که عبارت ریکاوری خود را ایمن نگه دارید. شما با واردکردن کد ریفرال می‌توانید 10 درصد تخفیف از کارمزد صرافی کوکوین بگیرید. یکی دیگر از صرافی‌هایی که در ایران به دلیل عدم نیاز به احراز هویت ، طرف‌دار دارد؛ کوینکس است.

معرفی کیف پول تراست والت

به KuCoin، صرافی پیشرو در بلاک چین و ارز دیجیتال، که بیش از 20 میلیون عضو به آن اعتماد دارند، خوش آمدید. در صورتی که زمانی طرح صیانت در ایران تصویب شود، در این صورت کار با صرافی های خارجی از دید قوانین طرح صیانت غیرقانونی تلقی خواهد شد که امکان دارد سرمایه کاربران ساکن ایران به خطر بیفتد. در قسمت بعدی آموزش کوکوین، با نحوه سفارش توقف ضرر آشنا شوید. در دومین فیلد مرتبط با قیمت هم، مقدار قیمتی که می خواهید ارز رمزنگاری مورد نظر خود را در آن قیمت به فروش برسانید، تایپ کنید. فرض کنید که قیمت فعلی توکن KCS در مارکت معادل 0.97 دلار باشد، و قیمت حمایتی آن نیز معادل 1.07 باشد. جهت پیشگیری از ضرری که ممکن است اتفاق بیفتد می توانید سفارش توقف ضرر را به مقداری پیش از رسیدن قیمت KCS به قیمت حمایتی تنظیم کنید.

  • اگر می‌خواهید فقط مقادیر کمی مبادله کنید مسئله‌ای نخواهد بود، اما اگر به دنبال تبادل مقادیر بسیار بزرگ هستید کو‌کوین نمی‌تواند بهترین انتخاب برای‌ شما باشد.
  • پنجره سفارش برای خرید که سبز رنگ است و پنجره فروش که قرمز رنگ می‌باشد.
  • لذا بهتر است که بگوییم امکان پشتیبانی از طریق صرافی کوکوین برای کاربران وجود نداشته و همین موضوع باعث می شود که ریسک معاملات انجام شده در این صرافی برای کاربران ایرانی بالا برود.
  • یکی از معیارها و فاکتورهایی که سرمایه گذاران و معامله گران بازار ارزهای دیجیتال در مورد استفاده از صرافی های دیجیتال مورد توجه قرار میدن، میزان کارمزدهای استفاده از خدمات صرافی هاست.
  • همچنین از نظر ابزار تریدینگ، امکانات زیادی را در اختیار شما می‌گذارد.