تعرفه‌ها انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته ایران | transemartlogistics

وقتی است که محموله‌های چند فرستنده، در ایستگاه بارگیری و بارچینی، جمع‌آوری شده، پس از بارگیری، در یک کانتینر ، برای یک نفر، گیرنده‌ی واحد، ارسال می‌گردد. ، به‌مراتب بیش‌تر است، زیرا به‌علت تقبل مسولیت بارگیری کالا در کانتینر، به‌هنگام تحویل آن نیز، مسول خسارت احتمالی، خواهد بود. به کانتینری گفته می‌شود که، کالاهای چند صاحب کالا، درآن تجمیع شده است. یک ترمینال کانتینری، درون سرزمینی است که، به‌غیر از اسکله و دریا، تمام امکانات یک ترمینال بندری، از قبیل گمرک، محوطه‌ی کانتینری، و مکانی برای باربندی کانتینرها را؛ دارد. به شخصی گفته می‌شود که، کالا را برای خود، یا از جانب شخص دیگری، به‌منظور حمل دریایی، شرکت حمل و نقل بین المللی ترنس مارت لجستیک ارسال می‌کند. حمل‌ کننده‌گان بدن کشتی، خدمات کشتی‌رانی را، بدون داشتن کشتی ملکی، ارایه می‌دهند.

طول یک کانتینر 40 فوتی 12 متر و عرض و ارتفاع تقریبی آن 2.30 متر است. طول یک کانتینر 20 فوتی 6 متر و عرض و ارتفاع تقریبی آن 2.30 متر است. حجم یک کانتینر 20 فوت حدود 30 متر مکعب و حجم کانتینر 40 فوت حدود 60 متر مکعب می باشد. حال که تصمیم به حمل بار دریایی گرفته اید بهتر است در خصوص شیوه های حمل بار دریایی اطلاعات تکمیلی را کسب کنید. در زیر انواع مختلف حمل بار دریایی به صورت خلاصه توضیح داده شده است. عموما بارهای دریایی با کانتینر 20 فوت و یا کانتینر 40 فوت حمل میشود.

باید در هر مسیر تجاری محاسبه شود که تعداد دفعاتی که کانتینر از مبداء اولیه پر شده و پس از تخلیه در مقصد نهایی٬ به مبداء اولیه باز می گردد چند بار در سال است». جهت تعیین هزینه حمل بار با کشتی واستعلام قیمت حمل دریایی میتوانید از طریق شماره های تماس درج شده با ما تماس بگیرید. شرکت حمل و نقل بین المللی ابتکار ترابر تلاش دارد تا علاوه بر مشاوره دقیق شما را در ارسال انواع محموله دریایی به مقاصد مختلف دنیا یاری نماید.

برنامه هفتگی حمل دریایی کالا بین بنادر جبل علی امارات به چابهار و بندرعباس هفته دهم سال 2023

تعرفه‌ها انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته ایران | transemartlogistics برای ادغام محموله‌های تجاری ، تبدیل یک محموله بزرگ به محموله‌های کوچک و برعکس از این نوع روش حمل و نقل دریایی استفاده می‌کنند. این مدل از کانتینر دارای دیواره‌هایی است که می‌توان آنها را جمع کرد تا یک قفسه صاف برای حمل و نقل کانتینری اقلام مختلف ایجاد کرد. کانتینر پهلوباز که کانتینر تاشو نیز نامیده می‌شود برای حمل کانتنری کالاهایی با اندازه بزرگ مانند ماشین آلات سنگین، وسایل نقلیه، قرقره های بزرگ و تجهیزات ساختمانی مناسب هستند. کانتینرها از نظر ابعاد به صورت کانتینر 10 فوت، کانتینر 20 فوت و کانتینر 40 فوت موجود هستند و انواع کانتینر از نظر کاربردی در طبقه بندی زیر قرار می‌گیرند که برای مقاصد خاص در حمل دریایی کانتینر استفاده می‌شوند. کانتینرها قابلیت حمل برای هرنوع از محموله‌هایی که طبق قوانین حمل و نقل مجاز هستند را دارند، استفاده از کانتینر هزینه حمل و نقل بین المللی را به خصوص در حمل به روش دریایی به میزان قابل توجهی کاهش می‌دهد. خطوط حمل کانتینر کشتیرانی دریای خزر از بنادر شمالی ايران(انزلی – نوشهر – امیر آباد) به بنادر آستاراخان در روسيه(اسکله های VTS ( CGR – و بندر اکتائو در جمهوری قزاقستان و بالعکس دائر و فعال هستند.

شماره 307 هفته نامه حمل ونقل منتشر شد

کانتینر 40 فوتیبه دلیل جادار بودن برای حمل بارهای بزرگتر و در حجم بالا مناسب‌تر است. هر چه ابعاد کانتیتر بزرگتر باشد بارگیری کالا راحت‌تر است و همچنین انتقال کانتینر بوسیله جرثقیل به کشتی نیز راحت‌تر و کم‌زمان‌تر خواهد بود. کانتینر 20 فوتیهمان کانتینری است که در سطح شهر به عنوان دکه یا سازه مسکونی یا نگهبانی دیده‌ می‌شود. از این کانتینر برای بارگیری کالاهای با حجم کوچکتر و تعداد کمتر استفاده می‌شود. در ادامه با شرکت حمل و نقل بین المللی دریا زمین اروند همراه باشید.

  • به کانتینری گفته می‌شود که، کالاهای چند صاحب کالا، درآن تجمیع شده است.
  • یکی از مزایای کلیدی استفاده از حمل کانتینری این است که به طور قابل توجهی انعطاف پذیر و همه کاره هستند.
  • این موارد باعث ایجاد یک پلاتفرم جدید شده است که توسط آن، فعالین‌ می توانند در تأمین، استفاده و تبادل خدمات حمل و نقل تراکنش داشته باشند.
  • ۲ـ برنامه‌ی سفر، زمان ورود و خروج، به، یا از بنادر، پیشاپیش، پیش‌بینی، و به عموم، اطلاع داده می‌شود.