تلویزیون شهری ایلیا : متخصص تلویزیون های غول پیکر:ELIA SMART TV

با گذر زمان شاهد پیشرفت تکنولوژی و تاثیر گذاری آن در تمام صنایع هستیم. از جمله ابتدایی ترین این امکانات می توان به نمایش چند تصویر همزمان، تنظیمات رنگ و میزان درخشندگی، نمایش روان تصاویر و بدون افت فریم، پشتیبانی از انواع ورودی ها اشاره کرد که تاثیر فوق العاده ای بر کیفیت نهایی تصاویر پخش شده از تلویزیون شهری دارند. منبع تغذیه یکی دیگر از مهمترین عناصر و قطعات در تمام تجهیزات الکترونیکی از جمله تلویزیون های شهری است که تامین انرژی مورد نیاز برای فعالیت این تابلوها و تبدیل برق AC را به DC برعهده دارند.

تلویزیون شهری

در ساخت تابلو ال ای دی به این روش به جای ذخیره انیمیشن در حافظه تابلو از یک دستگاه گیرنده تلویزیونی استفاده می شود. شرکت زومر یک برند فعال و با سابقه که در زمینه تولید درب اتوماتیک، جک پارکینگی، کرکره برقی فعالیت می کند و به بهترین برند آلمان تبدیل شده است. ترکیبی از موتور دیزل و یک ژنراتور الکتریکی است که برای تبدیل انرژی الکتریکی مورد استفاده قرار میگیرد. همانطور که در بالا اشاره شد یک ماژول SMD از قرارگیری LEDها در کنار یکدیگر شکل میگیرد.

شرکت ماکروبلاک، همچنین ، در زمینه راه اندازی LED در یک نمایشگر برای تشکیل تصویر نیز، کار کرده، و آی سی های دیگری برای این منظور تولید نموده است . ماژول LED در دات پیچ های مختلف (منظور از دات پیچ فاصله بین مرکز دو LED از یکدیگر هستش که هر چه این فاصله کم تر باشد وضوح تصویر بیشتری خواهیم داشت ) تلویزیون شهری با دات پیچ های P10 ، P12 ،P13 و.. دات پیچ بر حسب میلی متر اندازه گیری می شود و نشان دهنده فاصله مرکز تا مرکز دو پیکسل مجاور است . به دلیل تنوع در تولید جک پارکینگی کارفرما می تواند مدل مورد نظر خود را به راحتی انتخاب نماید . رزولوشن و شدت نور از دیگر عواملی هستند که برای انتخاب یک تلویزیون شهری تاثیر گذار هستند و هر چه بیشتر باشند به این معنا است که کیفیت تصویر بیشتر است و در آخر نیز زاویه دید تلویزیون های شهری باید مناسب باشد تا کاربران شما بتوانند به راحتی آن را مشاهده کنند و تبلیغات شما را بر روی آن ببینند.

این قابلیت کمک می کند کیفیت تصاویر آن در مقابل نور و اشعه آفتاب پایین نیایید و چه بسا بالاتری نیز برود. تلویزیون شهری نوعی نمایشگر بزرگ با ویژگی های منحصربه فرد بشرای ارائه تصاویر ویدئویی باکیفیت و جذاب است که نظر هر بیننده ای را به خود جلب کرده و می تواند برای انواع محتواها با هدف تبلیغات و اطلاع رسانی، کاربردهای ویژه و مهمی داشته باشد. همچنین به روز رسانی تبلیغات نیز یکی موارد تاثیر گذار بر کیفیت تبلیغات و نتیجه گیری ایده ال است. ویژگی های این تابلو های را می توان در متحرک بودن افکت ها و متون، تازگی و بروز بودن، سبک بودن در حمل و نصب، کم مصرف بودن، عمر بالا ، زیبایی و جذابیت، داشتن قابلیت تعمیر و نگهداری اسان و کم هزینه، قابلیت اطلاع رسانی فوری و تغییر در متن، استفاده بعنوان یک ابزار آموزشی طبقه بندی کرد.

نکته بعدی این است که در صورتی که قصد تبلیغات در یک شرکت و یا کانون خاصی را دارید باید به صورت کامل قوانین آن شرکت و موسسه را رعایت کنید. از جمله تبلیغات محیطی بیلیبوردهای تبلیغاتی هستند. این نمایشگر دیجیتال را می توان از جمله تابلوهای ال ای دی با ابعاد بزرگتر و قابلیت های بیشتر دانست. معمولا در طراحی و ساخت نمایشگرهای شهری، یکدست بودن تصاویر از جمله مولفه هایی است که توجه زیادی صرف آن می شود. از تبلیغات قدیمی و سنتی میتوان به تبلیغات محیطی اشاره کرد که به دلیل عمومی بودن آن تاثیر بسیاری در برقراری ارتباط با مخاطب دارد. به همین دلیل است که این محصول برای تبلیغات کالاها و خدمات در سطح شهرها از اهمیت و بازخورد بالایی برخوردار می باشد.

البته دو مورد آخر بیشتر مربوط به انواع تابلو روان بزرگ و همچنین رنگی میباشد. تابلو هایی که می تواند در هر محیطی نصب نمود و به راحتی با اطمینان خاطر از آنها استفاده نمود. به راحتی با ضربه دچار شکستگی یا پرش تصویر نمیشوند. در سالهای اخیر، نمایشگرهای LED به سرعت تکامل یافتهاند، عمدتاً به دلیل مزایای بسیاری مانند روشنایی بالا، ولتاژ پایین، مصرف برق کم، نصب آسان در مقیاس بزرگ، طول عمر زیاد، مقاومت در برابر ضربه و عملکرد پایدار. ماژول ها نیز خود شامل تعداد زیادی لامپ LEDهستند که روشنایی هر ماژول توسط این لامپ ها تامین می گردد و معمولا چندین منبع تغذیه برای تهیه ولتاژ لازم برای کارکرد آنها به کار می رود.

قاب بسیار نازک ویدئو وال شارپ و ارائه تصاویر یک دست از جمله ویژگیهای آن محسوب میشود. تلویزیونهای شهری قابلیت های متفاوتی دارند از جمله اینکه میتوانند 24 ساعته 7 روز هفته روشن باشند و در شرایط محیطی سخت، آب و هوای آفتابی و بارانی بدون هیچ مشکلی به فعالیت خود ادامه دهند. به همین دلیل معمولا متناسب با نوع آب و هوای منطقه و یا ابعاد و اندازه نمایشگر، می توان از یک خنک کننده با توان و قدرت کافی بهره برد. اجاره تلویزیون های شهری : اجاره تلویزیون های شهری یک راهکار عالی برای آن دسته از افرادی است که به دلیل بالا بودن هزینه ساخت و نصب، امکان بهره مندی از مزایای این تجهیزات را نداشته اند. تلویزیون شهری برخلاف تصور بسیاری از افراد از کنار هم قرار دادن بلوک های خاصی ال ای دی تولید شده است که باعث می شود تا نور ال ای دی که در آنها جریان دارد تصویر بزرگی را به افرادی که این تلویزیون ها را مشاهده می کنند نشان دهد، کیفیت این تصاویر بسیار بالا است و دلیل آن استفاده از بلوک هایی با رزولوشن بالا در این تلویزیون ها است، بنابراین شما با اجاره تلویزیون شهری لزومی ندارد که درباره کیفیت آن ها نگرانی خاصی داشته باشید.

کیفیت و دقت کارکرد بسیار خوب بود.

تابلو روان ماژول های LED بهم متصلی هستند که یک نمایشگر یکپارچه از LED جهت نمایش متن ، عکس و … می باشد. منبع تغذیه (پاور تغذیه) هم برق مورد نیاز تابلو LED را تامین میکند به دلیل این که این المان ها قابل تعویض و جایگزینی مجدد هستند ماژول ال ای دی نامیده می شوند. در تلویزیون شهری نیز، فعالیت همزمان بخش های مختلف در کنار یکدیگر، منجر به تولید گرمای بسیار زیاد می شود که این مسئله لزوم استفاده از یک سیستم سرمایشی قوی را بیشتر می کند. در تعریف محتوایی تلویزیون های شهری می توان اینگونه گفت که رسانه تبلیغاتی محیطی آگاهی و اطلاعات مخاطبان را نسبت به ورود یک محصول نو به بازار یا ارائه یک خدمت نو از سوی صاحبان خدمت برای شهروندان را فراهم می کند. خوشبختانه همراه با تمامی تابلوهای ارائه شده به مشتری ضمانت نامه معتبر هم تحویل داده می شود که این موضوع خود نشان از کیفیت بالای ساخت تابلوها دارد.

داشتن آفتابگیر روی هر پیکسل می باشد. اگر از ماژول تک رنگ هنگام ساخت و نصب تابلو تبلیغاتی به روش تابلو برجسته روان استفاده کرده اید هر پیکسل حاوی یک ال ای دی می باشد و رنگ بکار رفته در این ال ای دی به نوع ماژول بکار رفته بستگی دارد که می تواند در چهار رنگ قرمز ، سبز، سفید ، آبی و یا زرد باشد. ماژول ال ای دی در واقع وظیفه دریافت اطلاعات از کارت کنترلر(مادربرد) و پخش متن یا تصویر با استفاده از روشن و خاموش نمودن نور هر یک از LED ها در زمانهای مشخص را برعهده دارد.

به این صورت که نمونه آنلاین این بردها، تصاویر مورد نظر را به طور مستقیم از سیستم کامپیوتری دریافت و بر روی نمایشگر پخش می کنند. اما در صورتی که این گرما، بیش از مقدار طبیعی و معمول باشد؛ قطعأ مشکلاتی را برای سیستم در حال کار به همراه خواهد داشت که این مسئله می تواند در مواردی بسیار خطرناک نیز باشد. این تلویزیون ها دارای ویژگی های بسیار زیادی هستند که به همین دلیل سالانه افراد و شرکت های زیادی اقدام به اجاره تلویزیون شهری می کنند چرا که خرید آن ها می تواند هزینه زیادی را برای آنها در پی داشته باشد و صرفه اقتصادی زیادی نخواهد داشت. فروش این نوع از نمایشگر ها گاهی به منزله اجاره تابلوهای تلویزیون شهری می تواند باشد که صاحبان کسب و کار برای معرفی محصولات و تبلیغات خود تقاضای اجاره کوتاه مدت آن را دارند. به صورت کلی تلویزیون های شهری دارای دو نوع کلی هستند که شما متناسب با کاربرد مد نظر خود می توانید هر یک از آن ها را اجاره کنید.

قطعات تابلو روان

معمولا افراد ترجیح می دهند در کنار داشتن یک تابلوی بزرگ و مدرن سر درب مغازه برای نمایش محصولات خود و جذب مشتری بیشتر، از تابلو روان هم استفاده کنند. انواع تلویزیون شهری در ابعاد و کیفیت های مختلف از نوع افلاین وانلاین با گارانتی تعویض قطعات. کابینتها با کنار هم قرار گرفتن صفحه اصلی یک تلویزیون را بوجود میآورند.کابینت های تلوبزبون های سیار یا رنتال نسبت به ثابت ها دارای آلیاژ سبکتر و دارای قابلیت جا به جایی می باشند.

تبلیغات محیطی امروزه به شکل قابل توجهی رو به گسترش و توسعه است که این امر با کمی دقت و تامل به تابلو های تبلیغاتی برای اکثر افراد قابل مشاهده می باشد؛ یکی از تابلو های تبلیغاتی که در طی سالهای اخیر در میان مشتریان و متقاضیان از استقبال بالایی برخوردار است تابلو تبلیغاتی به نام تابلو روان است. با کمی دقت و توجه به ساده گی می توان دریافت که قیمت خرید تلویزیون شهری مدل هایOutdoor نسبت به مدل Indoor بالاتر هست. تلویزیون های شهری از نظر مکان استقرار و کارآیی به دو دسته مهم Outdoor و Indoor تقسیم بندی می شوند. تفاوت اصلی در تراکم پیکسلی کمتر تلویزیون شهری نسبت به ویدئو والهایی که برای محیط های Indoor استفاده میشوند، است. همچنین کافیست برای مشاهده محصولات در موتور جستجو گوگل کلمه ویدئو وال نوآوران تحقیق را جستجو کنید تا به طور مستقیم وارد صفحه مربوط به ویدیو وال شوید.

به راحتی با ضربه دچار شکستگی یا پرش تصویر نمیشوند.

گروه دیگری از قطعات به کار رفته در نمایشگرهای شهری که وجود آن برای هر وسیله الکترونیکی به ویژه در زمان فعالیت الزامی است، سیستم خنک کننده است. ماژول دیگری که بسیار کاربردی است، ماژول شبه بیرونی است. کیفیت و دقت کارکرد بسیار خوب بود. باز هم این خوب است! به طوری که امکان استفاده از آنها در طی مدت زمان به خصوصی از شبانه روز وجود دارد و به این وسیله می توان محتواهای خوب و موثری را به مخاطبان ارائه نمود. این ماژول ها با قرارگرفتن در کنار یکدیگر و داخل کابینت های مخصوص، بلوک های بزرگ تری را تشکیل می دهند که مجموع تمام آنها، صفحه نمایش تلویزیون های شهری را به وجود می آورد. حتی تابلو روان های فول کالر را در برخی از شهرها، در محیط های بیابانی نیز مورد استفاده قرار می دهند.

چراکه این ابزارها عمدتأ در اماکن عمومی و پرازدحام نصب می شوند که اهمیت جلوه و نمای ظاهری آن را برای جلب نظر افراد، بیشتر می کند. با توجه به اینکه این نمایشگر ها در ابعاد بزرگ طراحی و نصب میشوند، هنگام قرار گرفتن در معرض دید عابران، رهگذران و رانندگان براحتی، نظر آنها را به خود جلب می کنند و از این نظر می توان آن را روشی موثر و مطمئن در تبلیغات بحساب آورد. محتوای پویا یکی از بهترین روش ها برای جلب توجه مشتریان می باشد. تلویزیون شهری از کنار هم قرار گرفتن قطعاتی تشکیل می شود که به آن ها کابینت می گویند. برای محافظت از تلویزیون شهری و جلوگیری از دستبرد سارقین یا دسترسی هکرها به آن، لزوم به کارگیری اقدامات امنیتی از طریق سیستم های نرم افزاری و سخت افزاری و یا نصب تجهیزات ایمنی، بسیار با اهمیت است که مشمول هزینه هایی خواهد بود.

تابلوهای روان انواع گوناگونی داشته که هر کدام از آنها کاربردهای متفاوتی دارند. این تلویزیون ها دارای کاربردهای بسیار زیادی هستند و شما می توانید با استفاده از آن ها به راحتی تبلیغات خود را انجام دهید. تکه های آن به صورت آماده و در ابعاد استاندارد است که میتواند به راحتی در کنار یکدیگر داخل یک hard case قرار گرفته و پس از سری شدن ابعاد بزرگی را پدید آورند. اما با همه اینها معرفی کالا و خدمات در سطح یک شهر به شهروندان بازدهی بیشتری برای صاحبان آن دارد. قیمت تلویزیون های شهری معمولا براساس نوع فن آوری ،اندازه، ابعاد و ماژول های بکار رفته در آن محاسبه تلویزیون شهری میشود. این فریم ها برای تلویزیون های شهری در ابعاد بزرگ به منظور سهولت در مونتاژ و حمل و نقل ساخته میشود.