خرید پرچم ساحلی بادبانی با قیمت ارزان پرچم درفش

خرید پرچم ساحلی بادبانی با قیمت ارزان پرچم درفش

هم پایه فلزی و هم پایه متقاطع پرچم ساحل را با باد حرکت می‌دهند و می‌توانند به جلب توجه مشتریان بالقوه به غرفه شما کمک کنند. وقتی صحبت از کیفیت مواد می‌شود فقط بهترین‌ها را برای پرچم خود انتخاب کنید. پیشنهاد ما پلی استر ۱۱۰ گرم می‌باشد که از ۱۰۰% پلی استر ساخته شده است و این ماده در برابر پارگی مقاوم است. این پرچم ‌ها از مزیت طراحی خوبی برخوردار هستند، سبک وزن و در عین حال بادوام و محکم می‌باشند.

در حالی که پرچم‌های قطره اشکی کوچک‌تر را می‌توان در داخل یا جلوی مشاغل کوچک نصب کرد. پرچم های ساحلی یکی از مهم ترین المان ها برای تبلیغات کافه ها ، رستوران ها ، هتل ها و دیگر مشاغل می باشد ; که وزش باد و نسیم ایجاد جلوه ای خاص در این پرچم مینماید. دنیا چاپ به عنوان یک استارتاپ در صنعت چاپ و طراحی، فعالیت خود را با هدف ایجاد تحول در عرصه سفارشات چاپ و طراحی آغاز نموده است. ما در دنیا چاپ دارای سه بخش فعال و پویا هستیم، که عبارت‌اند از خدمات طراحی و چاپ، خدمات تابلو سازی و دانلود طرح‌های لایه باز.

قالب پرچم بادبانی

این محصولات ظاهری زیبا و شکیل دارند و طرفداران زیادی را به خود جذب کرده اند. نحوه سفارش پرچم ساحلی در مجموعه ما به راحتی برای شما امکان‌پذیر است. شما میتوانید جهت سفارش پرچم ساحلی بادبانی، طرح خود را برای مجموعه چاپ مهام از طریق ایمیل، واتس آپ و تلگرام ارسال کنید. همکاران ما در بخش فروش پرچم و واحد طراحی پرچم آماده ارائه خدمات به شما عزیزان هستند. کاربردهای زیاد دیگر که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد چاپ پرچم ساحلی بادبانی و قطره ای از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

و در نهایت تولید روی تیراژ برای دستگاه های تولید پرچم ما هزینه های کمتری به همراه دارد و شما از تخفیف واقعی پرچم بادبانی برخوردار میشوید . در ارگان های نظامی نیروهای مسلح، سازمان های دولتی مهم و یگان های سرتاسر کشور برای به نمایش گذاشتن آرم و علائم و رسته نظامی از پرچم ساحلی استفاده میکنند. فراموش نکنید که طراحی این پرچم ها با طراحی پوستر تبلیغاتی فرق دارد. لذا، برای کسب اطلاعات بیشتر حتما پیش از ثبت سفارش با ما تماس بگیرید. پایه فلزی در بادهای شدید (تا قدرت باد ۵) یا روی سطوح ناهموار مانند چمن یا شن ثابت می‌ماند. در حالی‌که پرچم ساحل همراه با باد حرکت می‌کند و به جلب توجه مشتریان بالقوه به محل شما کمک می‌کند.

اگر همه مناسبت‌های کاری که معمولاً در آن شرکت می‌کنید در داخل ساختمان هستند، انتخاب آسانی است. نه تنها رنگ‌های طرح روی پارچه چشم‌گیر است، بلکه برّاق بودن اندک روی پرچم نیز در رویدادها چشم نوازی می‌کند. تبلیغات در فضای باز راه خوبی برای صاحبان مغازه، غرفه‌داران و کسب و کارها است تا عابران و مشتریان بالقوه را از نوآوری‌ها یا مکان‌ها آگاه کنند. این پرچم‌ ها در ۹ اندازه مختلف با توجه به شکل ارائه می‌شوند تا بهترین راه حل برای نمایش لوگو یا پیام شرکت شما تضمین شود.

انواع چاپ روی پرچم

جنس پارچه، سایز و ابعاد پرچم، جنس پایه و ریشه دوزی پرچم قرار می گیرد. جهت کسب اطلاع از قیمت چاپ پرچم بادبانی می توانید از طریق تلفن های موجود در سایت طهران پرچم با ما تماس بگیرید. ابعاد پرچم ساحلی طرح قطره ای همانند پرچم بادبانی دارای تنوع است. سایز پرچم ساحلی قطره ای در ابعاد، پرچم ساحلی 2/5 متری، پرچم ساحلی 3 متری و پرچم ساحلی 5 متری می باشد. کارشناسان ما برای فروش پرچم ساحلی به صورت آنلاین اقدامات شایسته ای انجام داده اند بنابراین از طریق مراجعه به سایت ما می توانید برای ثبت سفارش خود اقدام کنید.

مفتخر هستیم که سال‌ها با نهایت پشتکار در زمینه تولید و چاپ پرچم به شما خدمات رسانده‌ایم. شرکت چاپ پرچم بارنگ با طرح‌های اختصاصی و دلخواه شما بسته به سلیقه شخصیتان بی درنگ نقش شما را به تصویر می‌کشد. بله تمام پرچم های ساحلی تولید شده توسط طهران پرچم، قابل شست و شو هستند. یکی از تفاوت های پرچم بادبانی با کیفیت و بی کیفیت، در جنس و نوع میله است. تولید انواع ورق پلی اتیلن خالص و درجه 2 و میلگرد پلی اتیلن و بوشن پلیمری پلی اتیلن و میلگرد ABS با کیفیت عالی و قیمت مناسب. در مکان های رسمی که مهمان های زیادی حضور دارند بیشتر از پرچم های ساحلی مستطیلی استفاده می شود .

  • پس با توجه به هر نوع فضایی می توانید پرچم مناسب خود را انتخاب کنید.
  • پرچم های ساحلی یکی از مهم ترین المان ها برای تبلیغات کافه ها ، رستوران ها ، هتل ها و دیگر مشاغل می باشد ; که وزش باد و نسیم ایجاد جلوه ای خاص در این پرچم مینماید.
  • استفاده از رنگ های جذاب و آرم شرکت شما در پرچم سفارشی تان از مهمترین اصول و اولویت ها خواهد بود.
  • یکی از مسائل و تلاش همکاران ما در مجموعه سرویس های طلایی تامین متریال با کیفیت و ماندگاری بالا جهت سفارش شماست ، همواره در راستای کسب رضایت شما میکوشیم و معتقدیم شما لایق بهترین ها هستید.
پرچم ساحلی یا پرچم بادبانی دو مدل مشخص دارد، یکی پرچم بادبانی و دیگری قطره ای و به صورت کلی و استاندارد از این دو مدل استفاده می شود. همانطور که اشاره شد ما طرح پرچم را آنقدر باید متنوع در نظر بگیریم که هر بیننده ای را مجذوب خود سازد . از دیگر طرح های جدید پرچم ها به چاپ پرچم قطره ای نیز اشاره میکنیم که طرحهایی بسیار زیبا و قیمتهایی مناسب دارد . شرکت پرچم درفش با داشتن دستگاه های پیشرفته چاپ و تولید ، این اطمینان را به شما میدهد تا محصولی با کیفیت بالا و بهترین قیمت بازار را به شما عزیزان ارائه می دهد. پرچم ساحلی طهران پرچم در سایزهای پرچم 2.5 متری، 2.8 متری، 3 متری و 4 متری بوده و مهمترین مزیت آنها قابل شست و شو بودن آنها است. در سایزهای مختلف و اشکال متنوع بادبانی و اشکی و … تولید می شوند.

پرچم ‌های بادبانی معمولاً در برابر اشعه ماوراء بنفش، باد و آب و هوا مقاوم هستند. آن‌ها را می‌توان به راحتی شستشو کرد و در صورت نگهداری مناسب به مدت ۲ تا ۳ سال قابل استفاده است. مطمئن شوید که علاقه‌مندان یک راه ساده برای تماس با شما (ایمیل، شماره تلفن و غیره) دارند. اطمینان حاصل کنید که توجهی که به پرچم‌های ساحل شما می‌شود، هدر نمی‌رود. پرچم های ایستاده تبلیغاتی دارای انئاع هلالی، صاف، دوهلال می باشد. جهت اطلاع از قیمت و سفارش با شماره ۳۸۳۲۹۹۰۵ ۰۷۱ یا ۰۹۱۷۴۴۴۱۴۰۷ تماس بگیرید.

شما می توانید طرح خود را آماده کنید ، اما همچنین می توانید آن را به ما بسپارید. در عرض چند روز کاری پرچم ساحلی کاملاً سفارشی شده را خواهید داشت. ما محصولات خود را با استفاده از آخرین تکنولوژی چاپ لارج فرمت تولید می کنیم. ما در انتخاب ابعاد بهینه پرچم تبلیغاتی و پرچم ساحلی به شما کمک می کنیم.