راهنمای خرید اسباب بازی کودک نه ماهه و لیستی از بهترین آن ها

البته که این مسئله می تواند مشکل باشد، زیرا اسباب بازی های مناسب پسران 7 ساله از اسباب بازی های کودک نوپا بزرگتر شده اند، اما برای محصولات پیش از نوجوانی به اندازه کافی بالغ نیستند. اگر کودک برای بیان احساسات خود مشکل داشته باشد میتوان از ابزارهای نقاشی برای او استفاده کرد چون مؤثرترین وسیلهای که کودک با استفاده از آن احساسات خود را بیان میکند نقاشی کشیدن است. از نظر مهارتهای حرکتی درشت، آنها باید شروع به رکاب زدن کنند، تهیه ی سهچرخه یا دوچرخه با چرخهای کمکی میتواند گزینه خوبی باشد. کودک در ده ماهگی بر اعصاب حرکتی تسلط بیش تری می یابد، می ایستد و اسباب بازی را به دست می گیرد و اگر آن را در برابر دیدگانش زیرِ پوششی پنهان کنند، می رود و برمی دارد. ایده های دیگر می تواند: خاک رس مناسب سفال، اسباب بازی های توری یا هر چیز دیگری که آنها را وادار به انجام حرکات کوچک با دست و انگشتان خود کند. کودکان در سنین پائین دوست دارند از اسباب بازی هایشان به طرق مختلف استفاده کنند، به همین دلیل لگوهای ساختمان سازی مورد علاقه بسیاری از کودکان است زیرا می توانند ساختارهای مختلفی با آن بسازند و در عین حال قوه تخیل در آنان تقویت خواهد شد.

کتابهای حاوی عکسهای رنگی و کلمات ساده به توانایی صحبت کردن کودک کمک میکنند. اسباب بازیها به شکل گیری نحوه نگاه کودک به جهان کمک میکنند. این اسباببازی یکی از بهترین اسباب بازیها و یک بازی تقویت مهارت حرکتی در لیست راهنمای اسباب بازی کودک نه ماهه است، زیرا باعث میشود مهارتهای زیادی را بهطور همزمان توسعه دهد و در عین حال به سادگی سرگرمکننده باشد. پروفسور و محقق لابراتوار رشد کودک در دانشگاه منموت، لیزا دینلا، از نگرانی محققان درباره تاثیر جداسازی اسباب بازیها برحسب جنسیت کودک سخن گفت. وقتی کودک بزرگتر میشود ، متوجه میشود از چه کاری بیشتر لذت می برد و به چه نوع اسباب بازی بیشتر علاقه دارد. چیزهایی برای نقش بازی کردن و ادا در آوردن: عروسک، عروسکهای دستی نمایشی و خیمهشببازی، ماشینهای پلاستیکی و چوبی چرخدار و اسباب بازیهای آبی. عروسکهای اسباب بازی، برای دختران اهمیت زیادی دارند؛ زیرا دختران، از همان کودکی حس مادرانه و مراقبت از دیگری را دارند و عروسک اسباب بازی برای دختران نقش فرزند آینده را بازی میکند. این نوع محصولات هم خطر خفگی به همراه دارند.

سایت ویززززز از معتبرترین وبسایت های حوزه خرید اسباب بازی برای کودکان است و در میان وبسایتهای ایرانی، میتوانید با خیال راحت سراغ آن بروید و انواع اسباب بازی را با هر قیمت و تنوعی خریداری کنید. شما هم میتوانید اسباب بازی های جدیدی را در مغازه ها پیدا کنید. اما دخترها با وجود اینکه اسباب بازی های دخترانه را میپسندند اسباب بازی هایی مثل سرباز جنگی، تفنگ ها و ماشین ها رو هم برای بازی انتخاب میکنند. برخی اسباب بازی ها را می توان اسباب بازی های سازمان یافته نامید مثل جغجغه ها و یا آویز های موزیکال متصل شونده به تخت که مسیر مشخصی را طی می کنند .

تنها کافیست گشت مختصری داخل سایت اسباب بازی فروشی آنلاین آرتی کالا بزنید و ضمن مشاهده عکس اسباب بازیها به تنوع بالای ما در ارائه انواع محصولات و برند اسباب بازی ایرانی و خارجی پی ببرید. زیرا یکی از روشهای اصلی بازی کردن نوزادان با انواع اسباب بازیها وارد کردن اسباب بازی به دهانشان است. در دنیای تکنولوژی میتوان بهترین و باکیفیتترین اجناس را در فروشگاههای اینترنتی پیدا کرد و با چند کلیک ساده، خرید بیدغدغه و سریعی را تجربه کرد. عروسک، ماشین اسباب بازی، عروسک دخترانه، اسباب بازی سگهای نگهبان، تراکتور اسباب بازی، اسباب بازی دایناسور، بیل مکانیکی اسباب بازی، ربات اسباب بازی، اسباب بازی دختر کفشدوزکی، اسباب بازی هالک، اسباب بازی فکری، ماشین های اسباب بازی، اسباب بازی کشتی کج، اسباب بازی باربی، اسباب بازی اسباب بازی، اتوبوس اسباب بازی، عروسک تک شاخ، آمبولانس اسباب بازی، کالسکه اسباب بازی، اسباب بازی ربات های مبدل، بیسیم اسباب بازی، عروسک پارچه ای، خانه اسباب بازی، عروسک السا، عروسک اسب تک شاخ، نیسان اسباب بازی، گیتار اسباب بازی، عروسک پسرانه، اسب اسباب بازی، عروسک لاوابلا و عروسک کیتی از جمله اسباب بازی هایی هستند که هر کودکی میتواند ساعتها با آن بازی کرده و بهترین خاطرات را برای خود بسازد. کودکان تا سنین قبل از ۱۵ سال همچنان به خرید اسباب بازی و وسایل جدید بازی کودکانه علاقه دارند و هر روز با توجه به سنشان در انتخاب نوع وسایل بازی حساستر میشوند.

در این بازی های تقلیدی پسرها معمولا جای ابرقهرمان ها، تعمیرکارها، راننده ها، مهندس ها و کارهایی شبیه به کارهای پدرشون نقش میپذیرن. امروزه اسباب بازی های زیادی در بازار موجود هستند اما بسیاری از والدین توجه زیادی درخرید این محصولات ندارند؛ در خرید اسباب بازی فکری دخترانه تنها به جنبه سرگرمی کودک نباید در نظر داشت بلکه نقش آن اسباب بازی در پرورش فکری کودک باید مورد توجه قرار گیرد و اسباب بازی هایی که تنها به جنبه زیبایی می پردازند نیز برای کودکان مفید نیستند. لیست پیشنهادی ما برای خرید اسباب بازی پسرانه از میان هزاران اسباب بازی پسرانه جدید موجود در بازار ایران انتخاب شده است. بنابراین با خیال راحت اقدام به خرید بازی فکری از فروشگاه نی نی بازار کنید زیرا درصورت وجود هرگونه مشکلی میتوانید وجه خود را پس بگیرید. میتوانید اسباب بازی هایی که مناسب سن کودک هستند ، برای او خریداری کنید . شما میتوانید با عکس های مختلفی که درون یک آلبوم می گذارید ، برای او یک کتاب عکس دار درست کنید.

در طول این دوران از زندگی کودک ، میتوانید اسباب بازی های بی خطر و عروسک های کوچکی بالای تخت کودک آویزان کنید و یا آینه ای کنار تخت او بگذارید . بنابراین بهتر است در زمان خرید از کودک خود نظرخواهی کنید. خرید اسباب بازی باید با توجه به علاقه و سلیقه کودک صورت بگیرد تا برای او جذابت داشته باشد. مرکز پیش دبستانی شادآموز از گزینه هایی هست که میتونه با وجود محیط مناسب و فراهم کردن شرایط برای شناخت استعدادهای کودکتون به شما کمک کنه. این مهارتها برای رشد عاطفی کودکان، صرف نظر از جنسیت آنها، مهم است. حمایت از رشد مهارت های حرکتی درشت و ظریف یک کودک 3 ساله مهم است و یکی از راه های انجام این کار از طریق اسباب بازی هایی است که با آنها بازی می کنند. مثل خانه ی بازی یا آشپزخانه برای کودکان 3 ساله بسیار سرگرم کننده است. مثلا میدانند که مادرشون اگر خانه دار باشه، آشپزی و بچه داری میکنه خونه رو تمیز میکنه لباس هایی مثل دامن و روسری میپوشه و در کارهای خونه از قابلمه و کفگیر و… بچه ها وقتی به دنیا میان والدین اونها رو به اتاقی میارن که از اول براساس جنسیتشون آماده شده و کودک به تدریج باهمون اسباب بازی ها بازی میکنه.

بچه ها حتی زورگویی یا رفتارهای خاص پدر و مادرشون باهم رو میبینند و براساس اون خودشون هم رفتار میکنند، علاوه بر اون نوع حرف زدن و لحن صحبت افراد اطراف رو هم میتوانند یادبگیرند. حرف گوش نکردن کودک میتواند ناشی از اختلال خاصی باشد؟ لوازم و وسایل دیجیتال: برای کودک زیر یک سال و یا حتی دو سال، استفاده از بازیهای دیجیتال و لوازم کامپیوتری توصیه نمیشود، چون این ابزارها رشد و خلاقیت کودک را محدود میکنند. بچه های سه تا چهار ماهه به اشیاء مختلف لگد می زنند و در سن چهار تا شش ماهگی سعی میکنند اشیاء اطرافشان را در دستشان بگیرند. بنابراین اسباب بازی میتواند آنها را راضی و خوشحال نگه دارد و این اجازه را به آنها بدهد تا بتوانند با دوستانشان بازی کنند. اگر دقیقاً وسایل بازی با سن کودک انتخاب شوند، در تقویت خلاقیت مؤثرتر خواهند بود. هم چنین اگر کودک هم سن یا کمی بزرگتر اطرافش باشه میبینه که از وسایل خاصی برای بازی استفاده میکنه و با تقلید کردن از رفتار اطرافیانش اونها رو براساس جنسیت به مرد و زن تقسیم میکنه. بهترین اسباب بازی های مناسب برای کودکان 3 ساله، اسباب بازی هایی هستند که کودک بتواند با آنها به آسانی بازی کند و سرگرم کننده باشند.

اسباب بازی های دخترانه و پسرانه از دو راه تفکیک میشن یکی ترجیح بچه ها که براساس تقلید از رفتار همسالان و بزرگتراشون هست و دیگری انتخاب سایت candytoys والدین. بازی کردن یکی از مهم ترین مراحل رشدی کودکان است. با تهیه و خرید اسباب بازی هایی از این دست می توان، به رشد و شکوفایی هر چه بیشتر کودکان کمک کرد. چقدر خوب است آموزش اولینها به کودک از طریق والدین با وسایل بازی مناسب باشد چون به زودی تأثیرگذاری چند برابری آن را خواهند دید. بچه ها دوست دارند به اشیاء اطرافشان نگاه کنند و از این کار لذت می برند. همه بچه ها دوست دارند مثل بچه هایی باشن که در تلویزیون میبینند، باهمون اسباب بازی ها یا خونه های عروسکی یا سربازای جنگی. در مقابل میبینه که پدرش ورزش هایی مثل فوتبال رو دنبال میکنه بیشتر ساعات رو خونه نیست مردای اطرافش بیشتر رانندگی میکنن و… هنگامی که کودک بزرگتر میشود میتوانید او را تشویق کنید اسباب بازیهایش را به شما یا سایر اعضای خانواده بدهد تا به یکدیگر بازی کنید پس از این مرحله (که معمولاً برای آنها راحت نیست) باید کودک خود او را تشویق کنید که با علاقه با دیگران بازی کند و اسباب بازی خود را به آنها بدهد.

وقتی کودکتان نشستن را یاد می گیرد ، جعبه ی اسباب بازی کنار تختش بگذارید . او با بازی کردن ، برنامه ریزی برای کارهایش را یاد می گیرد ؛ برای خودش سوالاتی مطرح می کند ، به جواب های آنها می رسد ، مشکلاتش را حل می کند و مسایل مختلف را پیش بینی می کند و یاد می گیرد که چگونه میتواند با دوستان و اطرافیانش ارتباط برقرار کند. کودک با بازی کردن حس کنجکاوی خودش را ارضا می کند و یاد می گیرد که با وسایل مختلف چگونه کار کند. سعی کنید اسباب بازی هایی را خریداری کنید که به کودک فرصت تجربه ی خلاقیت و سازندگی بدهد و بتواند با خراب کردن آن و فکر کردن به دنیای پیرامون، نوع دیگری از آن را بسازد.

حتماً تجربه داشتهاید که وقتی یک مهارت را با استفاده از داستان و یا اسباب بازی مناسب آموزش دادهاید چقدر تأثیرگذار بوده است. البته فروشگاههایی که از مراکز پخش اسباب بازی محصولات خود را خریداری میکنند در نهایت با قیمت مناسبتری محصولاتشان را به متقاضیان عرضه میکنند. در مقابل گروهی از کارشناسان معتقدند کودکان قبل از شکل گیری هویت جنسی شان به اسباب بازی های خاصی علاقه نشان می دهند. کودک در هر مرحلهای از رشد، به بازیهای خاصی میپردازد و به وسایلی برای پرداختن به این بازیها احتیاج دارد. از طرفی با استفاده از فروشگاه های آنلاین افراد به راحتی می توانند به مقایسه قیمت های اسباب بازی ایرانی بپردازند و بهترین محصولات را با پایین ترین قیمت کسب نمایند. البته در اینصورت هم کودک با توجه به علایق و رفتارهایی که دیده اسباب بازی را انتخاب میکنه و با بقیه وسایل بازی نمیکنه. درمقابل هم آقایان زیادی هستن که تونستن آشپزهای ماهری بشن و یا آرایشگرهای حاذقی بشن و حتی کارهای خانه داری را بهتر انجام دهند. عملیات را انجام دهید، زخم بزنید، قسمت های گمشده را جایگزین کنید یا آنها را با موارد جدید جایگزین کنید. هنگام بازی کودکان با وسائل، کلمات جدیدی را که توصیفی هستند به کار برید، مانند درخشان، تیره، نوک تیز، خمیده، صاف و خشن.

این نکته را در نظر داشته باشید که برای این سن باید اسباب بازی هایی خریداری کنید که به آنها آسیب نرساند، چون کودکان زیر یک سال معنی خطر را متوجه نمی شوند و هیچ حسی نسبت به خطر ندارند به همین دلیل هیچ چیز را رعایت نمی کنند، درثانی باید اسباب بازی های منعطف با گوشه هایی نرم برای آن ها خریداری کنید. کودکان هنگام بازی کردن با این نوع اسباب بازی ها حس قدرتمندی، مهم بودن و قهرمان بودن می کنند و تمایل آن ها به این نوع بازی ها نشان دهنده خشونت در شخصیت آن ها نیست. البته تأثیر کارتون ها فقط در بازی ها و تقلید صحبت ها نیست و بر ذهنیت کودکان به هم جنس خود و جنس مخالفشون اثرگذاره. در این فرآیند انتخاب، پسربچه ها بیشتر تحت فشارند تا مثل هم جنس هاشون رفتار کنند. بازی هاشون اغلب خیالیه و تو ذهنشون به جای افراد بزرگتر مثل پدر یا مادرشون هستن یا از کارتون ها ایده میگیرن و خودشون رو به جای اونها گذاشته و رفتارها و کلمات شخصیت های کارتون رو در بازیشون استفاده میکنن.

بازی های آشپزخانه برای کودکان فواید بسیاری دارند از جمله باعث تقویت مهارت های اجتماعی، بهبود مهارت های حرکتی و بالا رفتن اعتماد به نفس در کودک می شوند. مهدکودک علاوه براینکه باعث تقویت مهارت ها و شناسایی علایق کودک میشه باعث شناخت درست کودک از هم جنسش میشه و میتونه ارتباط بهتری با همسالان و درنهایت با افراد جامعه داشته باشه. علاوه بر این طبق CDC، بچههای سه ساله معمولاً کوهنوردان بسیار قوی هستند، بنابراین اسباببازیهایی که به آنها اجازه میدهند با خیال راحت و ایمنی صعود کنند، به آنها کمک میکند تا مهارتهای جدیدی کسب کنند و مهارتهای حرکتی درشت خود را بیش از پیش تقویت کنند. مانند هر سنی، نقاط عطف رشد هنوز برای کودکان 3 ساله بسیار مهم هستند، و اسباب بازی ها راه بسیار خوبی برای کمک به کودکان هستند که در تلاش برای کسب مهارت های مناسب این رده ی سنی و تسلط بر آنها هستند.