شرکت آسانسور و پله برقی توسن ران

شرکت لاران صنعت، از برترین تأمین کنندگان قطعات پنوماتیک می باشد که کیفیت، ایمنی و بازدهی بالا را جزو معیارهای اصلی خود قرار داده است. انواع سلونوئید والو یا شیرهای سلونوئیدی پنوماتیک، انواع سیلندرهای پنوماتیکی، انواع واحدهای مراقبت، اتصالات پنوماتیک، شیرهای کنترل دستی پنوماتیک، استوپر سیلندر، مینی سیلندر، کامپکت سیلندر و … از جمله قطعات و تجهیزات پنوماتیک قابل عرضه در شرکت لاران صنعت هستند. قطعات پنوماتیک موجود در شرکت لاران صنعت عمدتاً از شرکت مایندمن که در کشور تایوان مستقر بوده و تجهیزات و قطعات برندهای ژاپنی نیسکن و پیسکن را تولید می نماید، تأمین می شوند.

شرکت آسانسور و پله برقی توسن ران درب‌هایی هستند که در محل ورودی طبقات به کابین قرار می‌گیرند و دارای انواع مختلفی مانند؛ تلسکوپی (یک‌طرف بازشو)، سانترال (وسط بازشو)، آکاردئونی و لولایی هستند. فضایی است که ریل‌ها و برخی تجهیزات دیگر آسانسور در آن نصب می‌شوند و کابین و وزنه تعادل در این مکان حرکت می‌کنند. آسانسورها مجهز به یک کابین یا قفسه هستند که با سرعت زیاد در داخل محورهای عمودی به حرکت در می آید.

درباره ما

در هنگام توقف آسانسور به علت بالا بودن اندازه حرکت(تکانه) کابین گاهی اوقات موتور به صورت ژنراتوری کار می‌کند و نیاز است که انرژی تولید شده توسط موتور در جایی تخلیه سایت آسانسور آتیس شود. در آسانسور‌‌‌‌های دوسرعته و در سیستم‌‌‌‌های قدیمی این انرژی به شبکه برق برگشت داده می‌شد اما در درایور ها به علت وجود یکسوساز، این انرژی قابل برگشت نیست و باعث ازدیاد شدید ولتاژ بر روی بانک خازنی موجود در درایور شده و امکان آسیب زدن به آن وجود دارد. به همین منظور از یک مقاومت با توان بالا جهت تخلیه این انرژی استفاده می‌شود که به آن اصطلاحاً مقاومت ترمز گفته می‌شود. موتور‌‌‌‌های القایی مورد استفاده در آسانسور به همراه گیربکس (جعبه دنده) و چرخ طیار به کار می‌روند.

  • درجه حفاظت موتور و قطعات الکتریکی IP54 انتخاب می‌شود، این امر به دلیل امکان ورود آب به داخل سازه پله برقی از طریق کفش خیس یا برفی، چتر خیس یا اجسام خیس است.
  • از دیگر محدودیت‌های موتورهای گیربکس عدم امکان استفاده در پروژه های فاقد موتورخانه می‌باشد.
  • شعاع انحنای سازه اصلی پله‌برقی و دستگیره در بالا 250 میلیمتر و در پائین حداقل 150 میلیمتر است، البته بهتر است این شعاع در بالا و پائین 250 میلیمتر باشد.
پله برقی ، پله های متحرکی هستند که این روزها همه جا حضور دارند و به ما کمک می کنند تا بجای اینکه از پله های ثابت استفاده کنیم ، با استفاده از آنها از یک سطح به سطح دیگر منتقل شویم.آسانسورها و بالابرها نیز به ما کمک میکنند تا براحتی بتوانیم بین طبقات یک ساختمان جابجا شویم. خوشبختانه در اغلب ساختمان های قدیمی می توان نوعی از بالابر را نصب کرد اما استفاده از شیوه های مناسب در نصب و همچنین انتخاب بهترین نوع آسانسور در این ساختمان ها اهمیت زیادی دارد. بررسی وضعیت ساختمان توسط کارشناسان فنی انجام می شود و بهترین راهکار برای نصب انواع آسانسور خانگی به ساکنین پیشنهاد می شود. آسانسور یا بالابر یکی از راحت‌ترین شیوه های جا به جایی در داخل ساختمان های چند طبقه به صورت عمودی است. پیش از تولید این تجهیزات، پلکان راه مناسبی برای جابه جایی بوده اما امروزه به دلیل ساخت ساختمان های مرتفع تر نسبت به گذشته و ازدحام افراد و همچنین بیماری های مختلف جسمی امکان طی کردن پلکان های طولانی ممکن نیست و اسانسور یک جایگزین سریع‌تر و مفید‌تر برای آن ها می باشد. ایراد دیگر این سیستم متغیر بودن سطح کابین با طبقات با بار‌‌‌‌های متفاوت است چون بدلیل عدم اطلاع موتور از وزن کابین (پر یا خالی بودن آن) همیشه نیروی یکسانی به موتور وارد می‌شود.

ادوات هيدروليک صنعتي و راهسازي

شرکت بهران آسانبر با استفاده از تکنولوژی های مدرن مانند ماشین های cnc برای ساخت موتور آسانسور بهره گرفته است و برای افزایش بهبود کیفیت محصولات روز به روز تلاشش را بیشتر کرده تا موتوری مانند موتور آسانسور بهران طوری طراحی کند که سازگار با آب و هوای مناطق مختلف کشور باشد. مثلاً در یک نوع از آسانسورها فلکه کششی کاملا ضد سایش با 4 شیار وجود دارد که برای سیم بکسل هایی با قطر 550 میلی متر و نمره 10 می باشد. میلی متر بر ثانیه است و طبق استاندارد های اروپایی طراحی شده و تقریباً از موتور جم ایتالیایی، الگو گرفته است.

کارخانه آریان آسانسور در زمینی به مساحت متر مربع در شهرک صنعتی پرند احداث شده است که دارای بیش از 4500 متر مربع فضای تولیدی و انبار است. وجود نیروهای کارآزموده در واحد تحقیق و توسعه ، با ثبت اختراعات متعدد، این شرکت را تبدیل به اولین شرکت دانش بنیان صنعتی در زمینه آسانسور نموده است، این واحد با آخرین دستاوردها و تکنولوژي های روز دنیا همگام گردیده است که منجر به افزایش ایمنی و کیفیت محصولات تولیدی مجموعه گردیده است. موتورهای آسانسور از نظر کارکرد به دو نوع گیرلس و گیربکس تقسیم می­شوند؛ موتور وبِر یکی از با کیفیت­ترین موتورهای نوع گیرلسی است. اگر پروژه ای بلند مرتبه یا دارای سرعت بالا دارید، بهترین انتخاب برای شما آسانسورهای کششی می‌باشد. یکی از اجزا اصلی در آسانسور، موتور آن می‌باشد که نیروی الکتریکی را به مکانیکی تبدیل کرده و شبیه به یک قرقره مسئولیت جابه‌جایی کابین را برعهده دارد. موتور آسانسور نقش به سزایی در عملکرد مناسب و همچنین کیفیت حرکتی مطلوب یک پکیج کامل آسانسور را دارد.

چنانچه فضای نورگیر راه پله در ساختمان موجود نباشد می توان از نورگیر نیز استفاده کرد. در صورت نبودن این فضا نیز امکان نصب سازه در حیاط و یا تخریب بخشی از ساختمان برای جایگذاری بالابر وجود دارد. ترخیص پله برقی از گمرک بندرعباس نیز مانند سایر کالاهای وارداتی طبق قوانین مشخصی صورت می گیرد.

رمپ برقی مشاهده