فروشگاه اسباب بازی کودک پلاس

اسباب بازیهایی با کنتراست و تضاد رنگی سیاه و سفید چون درک بصری آسون تری برای بچه ها دارن توجه رو بیشتر جلب میکنن. 2. اسباب بازی ­هایی بخرید که کودکان در دنیای خود بیشتر با آن­ ها ارتباط برقرار می­ کنند. تنوع وسایل بازی و سرگرمی کودکان تو دنیای ما کم نیست اما امروز سعی میکنم تا چند اسباب بازی مناسب برای نوزادان و کودکان رو بهتون معرفی کنم. تو باید این جوری آن را انجام دهی.» کودک نیز فقط گوش می دهد و تقلید می کند. مثلا شاید یک تکه چوب که می توان از آن به عنوان شمشیر یا عصا استفاده کرد بیشتر از یک عروسک با لباسهای گران قیمت که فقط می تواند یک شخصیت داشته باشد به خلاقیت کودک شما کمک کند. همانطور که انجام کارهایی مثل پست کردن یک نامه یا خرید کردن از یک مغازه از نظر ما کارهایی ساده و خسته کننده است; اما برای یک کودک شاید هیجان انگیزترین و جذاب ترین کار ممکن باشد. اسباب بازی شاید لذت بخش ترین دارایی های کودکان محسوب شود و بسیاری از بزرگترها اسباب بازی دوران کودکی را نگهداری می کنند و با دیدن آنها یک حس نوستالژی را تجربه می کنند. بعضی از آنان نمی دانند یا علاقه ای به این موضوع ندارند که کودکان خودشان بهتر از هر کسی می دانند چگونه بازی کنند.

و انتخاب کردن یک اسباب بازی مناسب برای والدین کار دشواری شده است. 1. بازی ­هایی را انتخاب کنید که هنر و خلاقیت کودک را برانگیزد. تنوع در دسته بندیها ویززززز به اندازهای بالا ایست که شما میتوانید از میان صدها اسباب بازی، مدل دلخواه خود را بیابید و حتی برندهای بزرگ جهانی مانند لگو را از این وبسایت خریداری کنید. در ماه هشتم از میان اسباب بازی ها، آن را که دوست دارد، انتخاب می کند. 1- آیا اسباب بازی خلاقیت کودک را تحریک می کند؟ 4- آیا اسباب بازی با فرهنگ خانواده کودک سازگار یا متضاد است؟ یکی از کارتون های کمدی جدید انیمیشن میچل ها در برابر ماشین ها است که داستان خانواده میچل را روایت میکند. بچه رئیس یک انیمیشن جدید کمدی است که میتواند عنوان خنده دارترین و بهترین انیمیشن کمدی را بگیرد. کودک باید توسط پدر و مادر به داشتن دوستان همسن و سال خود، بازی کردن و به اشتراک گذاشتن اسباب بازی با آن­ ها تشویق شود و به این ترتیب بازی گروهی را یاد بگیرد. سعی کنید کودکتان را راهنمایی کنید تا اسباب بازی های مکمل انتخاب کند تا بتوانند در کنارهم یک مجموعه بازی را ایجاد کنند این روش باعث می شود بازی های خلاقانه تری شکل بگیرد و اسباب بازی دیرتر برای کودک تکراری و خسته کننده شود.

کودکان به وسیله اسباب بازی­ می ­توانند دنیای پیرامون خود را بشناسند و با اطراف خود ارتباط برقرار کنند. در ادامه مهمترین مواردی را که می ­توانید به وسیله آن­ ها اسباب بازی ­های مناسب آموزش کودک را انتخاب کنید، برای شما ذکر می­ کنیم و امیدواریم که با در نظر گرفتن این موارد بتوانید اسباب بازی­ های مناسبی بخرید. در اینجا چند سوال و معیار های اسباب بازی مناسب را ذکر می کنیم. دقیقا به همین دلیل است که انتخاب اسباب بازی مناسب برای یک کودک اگر از انتخاب مثلا یک کتاب مناسب برای یک نوجوان یا یک جوان با اهمیت تر نباشد، کم اهمیت تر نیست. در انتخاب اسباب بازی کودکان، شخصیت، علایق، سرگرمی ها ، نگرش و عقده های روانی والدین موثر است. ارائه معیارهای مشخص برای تهیه اسباب بازی و انتخاب آن کار دشواری است ولی در عین حال همان طوری که در بالا ذکر کردیم، بازی ارتجاعی کودک و عدم دخالت بیش از حد والدین در انتخاب اسباببازی کودک در نظر گرفته شود. حال که با چندین اسباب بازی جدید و مدرن پسرانه آشنا شدیم، بهتر است کمی در مورد نحوه انتخاب اسباب بازی پسرانه نیز صحبت کنیم.

تحقیقات نشان داده است، کودکان در طول بازی نحوه برنامه ریزی و حل مشکلات را فرا می گیرند. کودکان همگام با رشد خود به محرکهای متفاوتی نیاز دارند و انتخاب اسباب بازی بایستی براساس نیازهای متغیر آنها باشد. اسباب بازی های آن ها به دلیل رشد و پیچیدگی مغز آن ها تغییر می کند . 6- آیا اسباب بازی کودک را مجذوب خود می کند و باعث سرگرمی کودک می شود؟ 2- آیا اسباب بازی موجب فعالیت بدنی کودک می شود؟ 3- آیا اسباب بازی تعاملات اجتماعی کودک را گسترش می دهد و می تواند با دیگران با آن بازی کند یا به تنهایی با آن بازی کند ؟ به عبارتی با این وسایل به کودک خود این امکان را می ­دهید که برخی از کارهای دنیای بزرگترها را تجربه کند و از انجام آن­ ها لذت ببرد. نکات زیر کمک می کند تا شما با شناخت بیشتری بهترین اسباب بازی دخترانه و یا اسباب بازی پسرانه را خریداری کنید. این محصول برای کودکان و نوجوانان مناسب است و می­ تواند به راحتی ساعت­ ها فرزند شما را به بازی مشغول کند. کودکان با جور کردن و پیوند زدن نیمه های این اسباب بازی ها به هم سرگرم خواهند شد و والدین نباید نگران خطرات سلامتی بالقوه آنها باشند.

کودکان با اسباب بازی های خود زندگی می کنند. آیا خرید محصولات بازی برای کودکان مفید است ؟ 5- آیا اسباب بازی با جنس و سن کودک سازگار است؟ کودکان در هر سن به نوع خاصی از اسباب بازیها جذب میشوند. این اسباب بازی برای رده­ های سنی خردسال، کودکان و بزرگسالان مناسب است و دارای 120 قطعه رنگی زیبا است. این عروسک مناسب برای رده سنی کودکان و خردسالان است و کاملا شبیه نمونه اصلی و کارتونی آن طراحی شده است. این بازیها با به چالش کشیدن کودکان مهارتهایی را به آنها آموزش میدهند که در بزرگسالی بتوانند از پس مسائل خود برآیند. اگر کودک شما با این گونه بازیها پرورش یابد، در آینده هیچ اراده ای از خود نخواهد داشت و نمی تواند کار جدیدی را شروع کند و از عهده مشکلاتش بر نمی آید. به طور کلی می­ توان گفت اسباب بازی­ هایی برای آموزش کودکان مفید هستند که بیشتر ذهن و بدن آن­ها را درگیر کنند و این نکته را به یاد داشته باشید که فرزند شما هر چقدر هنگام بازی کردن از ذهن و بدن خودش استفاده کند چیزهایی بیشتری یاد می­ گیرد و تجربه­ های مفیدی کسب می­ کند.

هرقدر اسباب بازی شکل غیراختصاصی تر و قابل انعطاف داشته باشد(مثل ساختمان سازی) ، قدرت بیشتری برای تقویت تخیل کودک دارد. بازی، باعث تقویت مهارت های زبانی و ارتباطی و همین طور استفاده از نیروی تخیل و خلاقیت آنان می شود. استفاده از انواع آویزهای موزیکال و رنگی که کنتراست رنگ و موزیک جذاب کودک رو داشته باشه و از طرفی با رعایت مسائل ایمنی آویزون شده باشه، یکی از انواع اسباب بازی های مناسب نوزادان و کودکانه. زنگوله ، جغجغه ، جعبه آهنگ ، عکس های رنگارنگ ، تزیین ها و آویزهای تخت نوزاد ، جعبه آهنگ ، کاغذ دیواری ها و سایر اسباب بازی های موزیکال . بعد از گذشت مدت زمانی از تولد، نوزاد سعی میکنه تا جهان اطرافش رو بشناسه. اسباب بازیهایی که در هنگام فشردن یا تکان دادن سروصدا داشته باشن تا مدتها بچه ها رو سرگرم نگه میدارن. واکنش این اسباب بازی ها در اثر فشار یا تکان توسط بچه ها باعث میشه تا کودک از کاری که با دست هاش انجام میده آگاهی پیدا کنه و به درک عمل و عکس العمل میرسه. در 5/2 ماهگی می تواند جغجغه را تکان دهد و یکی از سرگرمی های او بیرون آوردن صداهای مختلف از حنجره است.

اعمال نظر و انتخاب فعال کودکان در اسباب بازی، حس اعتماد به نفس و استقلال را درآنها ایجاد می کند و باعث می شود در دوران کودکی دقت لازم در انتخاب اسباب بازی و در سال های بعد سایر چیزها را به دست آورند. همچنین از آنجایی که کودکان در سنین کم آموزش پذیری بهتری دارند؛ می ­توان با اسباب بازی بسیاری از چیزها را به آن­ ها آموزش داد و یادگیری کودک را تقویت کرد. پس: ویژگی های اسباب بازی های مناسب برای کودکان سنین مختلف، از آن مسائلی است که همه والدین باید با آن آشنایی داشته باشند. از طرفی راه حل خوبی برای ترک مکیدن انگشت کودکان هم به شمار میاد.

در واقع خیلی از والدین به دنبال الگوهای ذهنی و علایق خودشان هستند و در انتخاب اسباب بازی ها ممکن است آن ها نیازهای واقعی و طبیعی و ارتجاعی کودکان را در نظر نگیرند. قیمت اسباب بازی نیز در حال حاضر بسیار زیاد است و کودکان خیلی زود ممکن است از آنها خسته شده و گوشهای رها کنند. مکان محبوبی برای طرفداران اسباببازی به خصوص کودکان به شمار میرود. اسباب بازیهای مانند شمشیر و تیرکمان نیز از طرفداران زیادی برخوردار است و از جمله اسباب بازی هیجان انگیز است که شور و نشاط را برای کودک به ارمغان میآورد. در زندگیهای امروز، بیشتر والدین تمایل دارند بچهها در خانه بازی کنند تا بیرون از خانه; به همین خاطر، بازی کردن کودک با پدر و مادر، پدربزرگ و مادربزرگ و برادرها و خواهرها از اهمیت بیشتری برخوردار شده است. در این صورت، این خود والدین هستند که از بازی لذت می برند ! والدین معمولا در کنترل بازی کودکان دچار اشتباه می شوند. از پر اهمیت ترین اسباب بازی کودکان یک ساله می توان به بازی توپ و محور اشاره کرد. نی نی لند دارای محبوب ترین وسایل بازی روز دنیاست از جمله پرطرفدارترین اسباب بازیهای پسرانه موجود در این فروشگاه می توان به انواع ماشین مثل ماشین کنترلی ، ماشین پلاستیکی ، کامیون ، جرثقیل و…

پیشنهاد می کنیم برای خرید این وسیله بازی حتما از یک سایت معتبر خرید کنید. در انتهای این مقاله نیز نکات مهم برای خرید اسباب بازی پسرانه را نیز یادآور شده ایم که پیشنهاد حتما آن بخش را نیز مطالعه کنید. برای دفعات اول چندبار با این اسباب بازی، بازی کنید تا کودک با نحوه ی کار آشنا بشه و سپس اجازه بدین تا خودش این کار رو انجام بده و شاهد لذت بردنش باشین. این اسباب بازی آویز رو طوری نصب کنید تا در معرض تماشای کودک باشه و بتونه باهاش بازی کنه. هیچوقت برای اینکه انگیزه ی مطالعه رو در کودک ایجاد کنید زود نیست. از دید والدین و بزرگترها، کودک فقط با اسباب بازی سرگرمه و شاید اسباب بازی رو تنها وسیله ای برای ساکت بودن و گریه نکردن بچه میدونیم اما در دایره ی شناخت کودک، کشف و آگاهی از ناشناخته های دنیای جدید با همین اسباب بازیها اتفاق میافته. این که چطور همراه با آدم های آن دنیای خیالی می خندد، عصبانی می شود و گریه می کند؟ این که چطور در دنیای خیالی اش غرق می شود و به جای تک تک آدمهای آن دنیای خیالی فکر می کند و حرف می زند؟ اگر همیشه همه چیز برایش به راحتی و بدون هیچ تلاش و کوشش فراهم شود، در آینده همین انتظار را خواهد داشت و هیچ چیز او را شاد نمی کند.

البته اگر اسباب بازی خراب شد یا شکست، نباید او را مدت زیادی در انتظار بگذارید و آزار بدهید. توجه داشته باشید که در هنگام خرید تاب باید نمونه ای را انتخاب کنید که دارای پایه های ایمن باشد و برای جلوگیری از پرتاب شدن کودک یک محافظ بر روی تاب تعبیه شده باشد، در واقع تاب کودک مانلی تویز مدل Giraffe دارای این ویژگی ها می باشد و شما می توانید با اطمینان کامل کودک خود را بر روی آن بنشانید و بگذارید که از بازی کردن لذت ببرند. با توجه به اینکه کودک در چه رده ی سنی قرار داره سایز و جنس وسایل بازی اهمیت بیشتری پیدا میکنه. زمانی که کودک می تواند با خلاقیت و تفکر خود چیزی را درست کند حس توانمند بودن پیدا خواهد کرد.

در همین راستا برخی از والدین خودشان جذب اسباب بازی های رنگارنک یا گرانقیمت می شوند ، در حالی که بارها دیده شده که کودک با داشتن اسباب بازی های رنگارنگ و گران قیمت، به سراغ یک در وسیله ساده مثل درپوش پلاستیکی می رود و ساعت ها با آن سرگرم می شود. استخر آب بازی و شنا بادی پلاستیکی در سایزهای مختلف با ۱۵% تخفیف و ارسال به تمام نقاط ایران در نمایندگی فروش تهران اینتکس جهت خرید اینترنتی محصولات یا خرید تلفنی و یا حضوری از فروشگاه با مرکز فروش و پخش شرکت و قیمت استخر توپ بادی تهران اینتکس تماس حاصل فرمائید. توپ های بازی در سایزهای مختلف، تأثیر خیلی زیادی روی تقویت توانایی چابکی و هماهنگی بین چشم و دست کودک داره. اسباببازیهایی برای مهارتهای حرکتی دست و هماهنگی چشم با انگشتان مانند مهرههای رنگی که نخ را باید از سوراخ آنها رد کرد، تقویت قوه تشخیص مانند اشکال هندسی گوناگون، جورچین، کارتهای مصور رنگی و لوتوی رنگ و تقویت قدرت گویایی و بیان کودک مانند سازدهنی، بوق، سوت، کارت مشاغل و داستانهای مادلند نیز از این نوع هستند. اصل کلی این است که اگر خواسته کودک برای خرید اسباب بازی منطقی بود و والدین تشخیص دادند که نیاز وجود دارد، خرید انجام شود، اما اگر دیدند چیزی میخواهد که همانندش را دارد یا غیرمنطقی است، به خواسته او توجه نشود.

برخلاف آنچه والدین انتظار دارند، هر قدر اسباب بازی دارای شکل غیراختصاصی تر و بنیادی تر باشد، قوه تخیل کودک را بیشتر سایت candytoys تحریک می کند. انواع اسباب بازیهای معلق مثل توپک های آویز یا ریسه های رنگی که بالاسر بچه ها نصب میشن، بُعد متنوعی از دید برای کودکی که به شکل افقی دراز کشیده داره. پس نه تنها بازی با کودک اهمیت داره بلکه اسباب بازی و نوع وسایلی که در اختیار کودک قرار میدیم از اهمیت بیشتری برخورداره. حتی برای خرید اسباب بازی به عنوان کادو تولد هم باید نکاتی را مد نظر قرار دهید. این بازی جزو بازی­ های فکری گروهی و خانوادگی است که برای تمام رده­ های سنی مناسب است. 3. بازی­ هایی را انتخاب کنید که بتوانند به صورت مشترک با دوستانشان بازی کنند. این بازی به صورت دو نفره انجام می ­شود و یک بازی فکری جذاب و زیبا محسوب می­ شود. او از همان ابتدا یاد می گیرد که تنها بزرگترها هستند که می دانند هر کاری را چگونه باید انجام داد. بازی ­های ساختنی و بازی ­هایی که کودک می ­تواند برای انجام آن ­ها از هنر و خلاقیت خود استفاده کند در آموزش کودکان اهمیت زیادی دارند.