قیمت دریچه سقفی خرید آسان اینترنتی و تلفنی قیمت دریچه سقفی با تضمین کیفیت از کالا کیوسک

کلاف هایی که برای ساخت دریچه دو طرفه سقفی استفاده می‌شود از نوع کلاف پهن و کلاف دور باز می‌باشد. توجه داشته باشید ساخت دریچه سقفی دو طرفه با این نوع دریچه ها توسط سفارش شما انجام می‌شود. دلیل ساخت دریچه دو طرفه سقفی از این دو نوع کلاف بسیار شفاف می‌باشد که در ادامه به آن می‌پردازیم. به دلیل شرایط نصب آسان و هوادهی مناسب دریچه هوا سقفی از آن برای مکان های مختلفی استفاده می شود. از انواع دیگر دریچه هوا می توان به انواع مشبک اشاره نمود که برای وسایلی که جریان هوای رفت و برگشت دارند کاربرد دارد.

برای کانال هایی که به صورت افقی در سقف ساختمان ها اجرا می شوند و دهانه انشعاب نیز از طریق سقف کاذب خارج می شوند از دریچه سقفی هوا استفاده می شود. در این قسمت از مقاله آشنایی با انواع دریچه سقفی به پرسش‌های احتمالی شما پاسخ خواهیم داد. همچنین در صورت بروز هرگونه سوال جدید آن را از طریق بخش نظرات همین مطلب یا از طریق برنامه واتس آپ با ما در میان گذاشته و به جواب مناسب خود برسید. برای آگاهی از قیمت این محصول و انواع دریچه هوا رفت و برگشت از طریق شماره های ثبت شده در این سایت با ما تماس حاصل فرمایید. به همین علت به دستگاه‌ها فشار بیشتری وارد می شد تا محل مورد نظر از لحاظ گرمایش و یا سرمایش متعادل گردد.

این دریچه بر روی سقف ها، دیوار و پیشانی سقف های کاذب قابل نصب مباشد و به دلیل داشتن پره های ثابت،امکان جهت دهی وجود ندارد. عامل اصلی بالاتر بودن قیمت دریچه های آلومینیومی، جنس ماده‌ی اولیه‌ی دریچه سقفی آلومینیومی است. از جمله عواملِ مهمِ دیگر در تعیینِ قیمت دریچه سقفی ، کیفیت رنگِ سطح دریچه سقفی می باشد. دریچه سقفی ،هم بصورتِ ساختارِ واحد در انواعِ مختلف تولید می شود و هم بصورتِ ساختارِ ترکیبی(تایلی-گرد) ، (تایلی-چهارطرفه) ، (تایلی-مشبک) تولید می گردند. دریچه سقفی دو طرفه به دلیل اینکه میتواند به صورت لایه ای هوا را پخش نماید گزینه بسیار مناسبی برای هوادهی می‌باشد زیرا اغلب ازین دریچه در مکان هایی حجم هوا زیاد است استفاده می‌شود. از این دریچه ها میتوان در سقف هایی که ارتفاع آنها از ۵ متر کمتر است استفاده شود.

انواع دریچه سقفی و قیمت خرید آنلاین دریچه هوای سقفی

همچنین شما میتواند با توجه به نیاز خود دریچه سقفی دو طرفه را بدون پوشش و رنگ سفارش دهید. اما به دلیل دکوراتیو بودن دریچه دو طرفه سقفی را با پوشش مناسب و متناسب با رنگ محیط سفارش میدهند. دریچه هایی که هوای سقف را باز می کنند معمولا دریچه های سقفی نامیده می شوند. از مجرای هوا برای لوله هایی که به صورت افقی به سقف ساختمان می گذرد و دهانه های انشعابی از سقف کاذب عبور می کنند استفاده می شود. گل های سقفی در مدل های یک طرفه، دو طرفه، سه طرفه و چهار طرفه و همچنین گرد، مشبک و آفتابگیر طراحی و ساخته می شوند. برخی از تجهیزات سیستم سرمایش و گرمایش هوا مثل فن کویل نیازمند جانمایی دقیق درکنار هوای بازگشتی بوده و این امر توسط دریچه بازدید سقفی انجام خواهد شد.

  • نام دیگر دریچه سقفی چهارگوش کلاف دور باز به دلیل ثابت بودن شکل پره‌ها به قاب و بدنه اصلی به دریچه سقفی پره ثابت شهرت دارد.
  • دریچه‌های ساخته شده از جنس چوب یا ورق MDF زیبایی خاص به محیط داخلی ساختمان بخشیده و هارمونی بین دریچه هوا با دیگر وسایل با ظرافت ساختمان را فراهم خواهد کرد.
  • این دریچه خاصیت دکوراتیو نیز داشته و در صورت نصب بدون رعایت موازین لازم علاوه بر پخش نامطلوب، امکان کاهش زیبایی محیطی را نیز به‌همراه خواهد داشت.
  • پنکه های سقفی مستطیلی با دمپر و بدون دمپر برای نصب سقف طراحی شده اند و به راحتی از طریق مبدل در کانال های مستطیلی یا مدور نصب می شوند.

در اینجا لازم به ذکر است با توجه به تولیدِ انواعِ دریچه سقفی پلاستیکی ، بطورِ مشخص قیمت دریچه سقفی پلاستیکی ، پایین تر از قیمت دریچه سقفی آلومینیومی در ابعادِ مشابه می باشد. بطورمثال قیمت دریچه سقفی یک ، دو ، سه و چهارطرفه ی آلومینیومی (با دمپر و بدون دمپر) در مقایسه با قیمت دریچه سقفی آهنی مشخصاً بالاتر می باشد. گروه صنعتی تهویه کلوانی با استفاده از بهترین و باکیفیت ترین مواد اولیه که در بازار موجود می‌باشد برای ساخت دریچه سقفی دو طرفه استفاده می‌کند. گروه صنعتی تهویه کلوانی این اطمینان را به شما میدهد که دریچه سقفی دو طرفه تولید شده دارای عمر کارکرد بسیار زیاد می‌باشد و خیال شما از بابت دریچه سقفی کیفیت راحت می‌کند. در برخی از ساختمان ها طراحی اتاق ها به شیوه خاص و منحصر به فردی انجام می‌شود. در مکان هایی که نیاز باشد هوا به دو سمت مخالف پخش شود نیزا به دریچه خاص می‌باشد.

دریچه سقفی چهارگوش

قیمت دریچه سقفی خرید آسان اینترنتی و تلفنی قیمت دریچه سقفی با تضمین کیفیت از کالا کیوسک

دریچه سقفی سه طرفه معمولا در مکان هایی که حجم قابل توجهی از هوا با صدا و افت فشار متوسط مورد نیاز باشد، استفاده می شوند. محصولات تولیدی تهویه سان در قالب استاندارد جهانی، با بهترین مواد اولیه و توسط پرسنل ماهر تولید خواهند شد. از طرفی با کنار رفتن دلالان، قیمت خرید برای مشتری کاهش یافته و در صورت نیاز امکان ساخت دریچه هوا در ابعاد و ویژگی‌های دلخواه نیز وجود دارد.

برای کانالهایی که بصورت افقی در سقف ساختمانها اجرا می شوند و دهانه انشعاب نیز از طریق سقف کاذب خارج می شوند از دریچه سقفی قابل تنظیم پلاستیک استفاده می شود . دریچه های سقفی در مدلهای چهارگوش یکطرفه ، دو طرفه ، سه طرفه و چهارطرفه و همچنین گرد ، مشبک و خورشیدی طراحی و ساخته می شوند . کاربردبرای کانالهایی که بصورت افقی در سقف ساختمانها اجرا می شوند و دهانه انشعاب نیز از طریق سقف کاذب خارج می شوند از دریچه سقفی قابل تنظیم پلاستیک استفاده می شود .

قیمت دریچه سقفی تایلی بصورتِ واحد ، ارزانتر از قیمت دریچه سقفی مرکب با صفحه ی فِلَتِ آلومینیومی می باشد. به همبن صورت قیمت دریچه سقفی تایلی بصورت یکپارچه ، ارزانتر از قیمت دریچه سقفی مرکب با صفحه ی تخت آلومینیومی می باشد. هواسازهای کوچک دارای فیلتر هوا، کویل و دمنده می باشند و تحت عنوان ترمینال یونیت معرفی می شوند. هواسازهای بزرگترکه درشرایط استفاده %100 هواراازبیرون میگیرند و هیچ هوای برگشتی آنها وارد نمیشود make up air unit U نامند. هواسازهای طراحی شده برای بیرون ساختمان در روی پشت بام نصب می شود و به یونیت های پشت بامی معروفند. دریچه سقفی چهارگوش با پره‌‌‌‌های ثابت دارای گارانتی اصالت و سلامت کالا است.

دریچه سقفی چهارگوش با پره‌‌‌‌های ثابت