قیمت و خرید انواع PLC زیمنس فروشگاه اتوماسیون صنعتی سیماتیک کنترل

تشخیص خودکار نرخ داده با استفاده از عملکرد خودکار/تقاطع خودکار؛ اتصال از طریق IE FC RJ45 Plug 180 با خروجی کابل ۱۸۰ درجه یا از طریق یک کابل پچ استاندارد انجام می شود. می توان به گروه دیگری از صنایع موسوم به Process Automation اشاره نمود. در این صنایع تمرکز اصلی بر تولید یک محصول شیمیایی یا دارویی و غذایی است. در این دستگاه ها، وظایفی از قبیل برش،خمش،کشش،رنگ آمیزی،پرس قطعات و… در اینجا منظور از کارخانه، مجموعه ای متشکل از دستگاه های مختلف است که هرکدام با انجام عملیات خاصی، یه قطعه یا یک بخش از قطع را ایجاد و یا با کنارهم قرار دادن(مونتاژ) قطعات، محصول نهایی را شکل می دهند.

مورد خطایابی شبکه پروفی باس

فنآوری اتوماسیون، مقیاس تولید و نوآوری را بسیار گسترده‌تر نموده ‌است. با این وجود، رسیدن به سطح فعلی اتوماسیون بدون استفاده از دستگاهی به نام پی ال سی زیمنس امکان پذیر نخواهد بود. پی ال سی یا کنترل‌کننده منطقی قابل برنامه‌ریزی، یک کامپیوتر صنعتی است که به‌صورت مداوم داده‌هایی را از دستگاه‌ها و واحدهای ورودی دریافت کرده و سپس با مطابقت دادن این داده‌ها با برنامه‌های سفارشی شده، برای کنترل دستگاه‌های خروجی تصمیم‌گیری می‌کند. دستگاه PLC می‌تواند داده‌ها را از نقاط ضبط خودکار داده‌ها مانند سنسورها و یا از نقاط ورودی انسانی مانند دکمه‌ها و سویچ‌ها دریافت نماید. به عبارت دیگر، پی ال سی یک کامپیوتر است که برای اتوماتیک‌سازی فرآیندهای صنعتی طراحی شده است. Plc کنترلر منطقی می باشد که قابلیت برنامه نویسی دارد.به طور کلی نوعی کامپیوتر صنعتی به شمار می رود که کاربرد های فراوانی همچون تجاری و صنعتی دارد.

اتصالات بین CPU و ماژول ها با سوکت های خاص که مخصوص S7-300 میباشد انجام میگیرد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد. خریداری کنید ، برای خرید میتوانید هم به صورت آنلاین از سایت و هم به صورت حضوری به آدرس فروشگاه درج شده در قسمت درباره ما اقدام نمایید . اطلاعاتی که به cpu میرسند و پردازش میشوند در این قسمت ذخیره میشوند. بخش پردازنده مرکزی قطعه می‌باشد و پردازش های منطقی را انجام و منطق عملکرد دستگاه را مشخص میکند .

پی ال سی های S7-400 در مقایسه با پی ال سی های s7-300 سرعت پردازش بالاتر، ظرفیت ها و امکانات وسیع تری دارند. تا قبل از معرفی و عرضه نرم افزار TIA PORTAL، کانفیگ و برنامه نویسی این نوع از CPU ها صرفا با نرم افزار سیماتیک منجیجر انجام می شد. 226 که بیشترین تعداد I/O را پشتیبانی می کند، حداکثر تا 7 کارت اکسپنشن (که معادل 256 ورودی و خروجی) می باشد را می تواند پشتیبانی کند. این سری یک مینی PLC عالی برای پروژه‌های کوچکتر و شروع یادگیری برنامه‌نویسی PLC می‌باشد.

PLC دلتا مدل DVP-28SV11T2

قیمت و خرید انواع PLC زیمنس فروشگاه اتوماسیون صنعتی سیماتیک کنترل

ﮐﻪ در آن، ﻓﺮآﯾﻨﺪ ﻣﻮرد ﻧﻈﺮ ﻫﻤﻮاره ﺗﺤﺖ ﮐﻨﺘﺮل ﯾﮑﯽ از آن CPU ﻫﺎ ﮐﻪ Master نامیده می شود، می باشد. کنترلرهای C7 ترکیبی از S7-300 و Operator Control هستند و علاوه بر اینکه کار کنترلی را انجام می دهد، از طریق پنل می توان مقادیر ورودی، خروجی و آلارم ها و… را مانیتور کرد و همچنین آنها را تغییر داد. همچنین برای پروژه های بزرگ و حوزه های عملکردی وسیع تر از مدل های ماژولار S5-135U و S5-155U استفاده می شد. پس از چند سال به دلیل محدودیت امکانات و عملکرد PLCهای SIMATIC Version G و همچنین پیشرفت علم و تکنولوژی، تولید این محصول متوقف شد و به مرور زمان منسوخ شد.

مموری کارت، کارت پروگرام آن، سوکت های ماژول ها، ریل و کابل های ارتباطی دیگر و … می توان اشاره کرد. برای اتصالات، مانند برق ورودی آن که 24 ولت است و اتصالات شبکه، دربی که در زیر دستگاه قرار گرفته است بالا دهید تا اتصالات را مشاهده فرمائید. می توان گفت نسبت به سی پی یو های رند بازار ظاهری قدیمی تری دارند.

کلیه حقوق برای سایت تکنو کلید محفوظ بوده و هرگونه کپی برداری غیرمجاز می باشد. سپنتا کنترل با سابقه بلند مدت مدیران خود میتواند شما را یاری دهد. موجب شد که مدارهای رله ای بسرعت میدان را برای حضور PLC ها خالی کنند. تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت برای گروه صنعتی نوین کنترل محفوظ می باشد. ﺳیستم های اﺗﻮﻣﺎﺳﯿﻮن اﯾﻤﻦ در ﺧﻄﺎ Fail-Safe S7-400FH یک سیستم ترکیبی با مشخصه افزونگی و ایمن در برابر خطا می باشد. این سری از CPU ها در فرآیندهایی کاربرد دارد که در آنها توقف در فرآیند غیرمجاز است.

این سری را میتوان برای اهداف ساده تا نسبتا پیچیده کنترلی به کار برد که به دو شکل Compact و ماژولار عرضه می‌شود. Plc سری 200 زیمنس انواع و پارت نامبرهای مختلفی دارد که در برخی از انواع آنها می‌توان از ماژولهای اضافی در کنار CPU بهره برد. لوگو ماژولار در نسخه‌های متفاوتی با ولتاژهای ورودی متفاوت در دسترس است. مدل‌های دیگر آن شامل مدل استاندارد و مدل مقرون به صرفه است که بدون کنترل پنل و صفحه نمایش ارائه می‌شود.

CPU های این سری جهت کاربرد های خاص و کمی حرفه ای تر که نیاز به ورودی و خروجی بالایی هست استفاده می قیمت plc گردد. داشتن تیمی مجرب از مهندسین اتوماسیون صنعتی برای پشتیبانی قبل و بعد از فروش و ارائه مشاوره‌های تخصصی به صورت رایگان، از دیگر مزیت های تیم سیماتیک کنترل می‌باشد. پردازنده ارتباطی برای اتصال SIMATIC S7-400 به شبکه های اترنت صنعتی، همچنین به عنوان کنترل کننده PROFINET IO یا در سیستم های SIMATIC H. هر CPU جهت اجرای برنامه های کنترلی از تعدادی تایمر ، حافظه و شمارنده استفاده میکند . حافظه ها محل هایی از حافظه اند که جهت نگهداری وضعیت برخی نتایج و یا خروجی ها استفاده میشوند . حافظه ، تایمر و شمارنده ها را از لحاظ پایداری و حفظ اطلاعات ذخیره شده میتوان به دو دسته ی کلی تقسیم نمود.

  • بنابراین یک مهندس برق یا اپراتور plc لازم است با این برند و محصولاتش آشنایی کافی داشته باشد.
  • زیمنس یکی از تولیدکنندگان اصلی تجهیزات پزشکی در جهان است و همچنین برند اول محصولات اتوماسیون صنعتی در دنیا است.
  • تفاوت مدلهای مختلف این سری در سرعت پردازش، تعداد کانالهای IO و پشتیبانی از شبکه توسط اترنت است.
  • معمولا در مصاحبه های کاری اطلاعاتی از این دست، می تواند سطح علم و دانش شخص و مهارت ها و تخصص وی را نشان دهد.
  • اساس کار PLC ها بر منبای باینری می‌باشد و برای برنامه ریزی آنها لازم است شما برنامه خود را با زبان برنامه نویسی مشخصی نوشته و با استفاده از اتصالات مشخصی آن را به PLC انتقال می‌دهید .

S7-200 اغلب برای پروژه ها و سیستم های کنترلی کوچک تا نسبتا متوسط که تعداد ورودی و خروجی های پروژه نهایتا در حد 150 تا 200 عدد باشد استفاده می شود. برنامه نویسی PLC های سری SIMATIC S5 با نرم افزار Step5 انجام می شد. برند دلتا به عنوان یکی از پرفروشترین و محبوبترین برندهای PLC در ایران شناخته میشود. یکی از دلایل آن قیمت مناسب محصولات این شرکت نسبت به رقبای گردن کلفت خود است. از طرفی تنوع محصولات این کمپانی بالاست و این خود به انتخاب بهینه کاربران در پروژه های مختلف کمک بزرگی میکند. زیمنس در یکی از بروزرسانی مهم محصولات plc خود، سری 1500 از خانواده S7 را ارائه داد.