قیمت یخچال فریزر سامسونگ خرید یخچال فریزر سامسونگ اقساطی

یکی از آن ها مدل فریزر بالا و دیگری فریزر پایین می باشد که هر دو طراحی بی نقص و کارکرد عالی دارند. این یخچال ها با داشتن سیستم خنک کنندگی twin cooling سرمای هر دو بخش دستگاه را به میزان لازم تنظیم می کنند. مثلا قسمت یخچال را با سرمای معمولی جهت تازه نگه داشتن مواد غذایی مانند میوه و سبزیجات و انجماد سریع در قسمت فریزر برای سالم نگه داشتن گوشت و دیگر اقلام غذایی. داخل آن را نیز قفسه های زیادی فراگرفته که مواد غذایی را مرتب نگه می دارد و فضای کافی برای ذخیره سازی را فراهم می می کند. طراحی یخچال فریزر سامسونگ همانند دیگر برندها انواع مختلفی دارد که هر کدام بسته به نیاز و خواسته کاربر به فروش میرسد.

یخچال دوقلو سامسونگ، یخچال رومانو 34 فوت سامسونگ و مدل‌های RF48، RF25، RS68 و غیره در فروشگاه موجود است. با اینحال موارد بسیار دیگری مانند فوت، رنگ و جنس بدنه و فضای داخلی در خرید یخچال اهمیت دارند. پس اگر قصد خرید یخچال سامسونگ را دارید همینجا بمانید و پس از بررسی مدل‌‌های موجود در فروشگاه اقدام به خرید نمائید. بسیاری از کاربران بر این باور هستند که یخچال ساید بای ساید و دوقلو تفاوت چندانی با هم ندارند و به همین دلیل اکثراً خرید یخچال دوقلو را به دلیل مناسب بودن قیمت آن ترجیح می دهند. گفتنی است که ما در مقاله تفاوت یخچال ساید بای ساید با دوقلو این دو مدل یخچال را از همه نظر مقایسه کردیم تا شما بتوانید با عمده ترین تفاوت آنها به خوبی آشنا شوید. یخچال سامسونگ RS80، از بهترین مدل ساید بای ساید سامسونگ یا همان اینستاویو است.

این شرکت برای از بین بردن هر گونه میکروب و باکتری احتمالی که ممکن است داخل یخچال باشد و سبب فاسد شدن مواد غذایی در زودهنگام شود، فیلتر بهداشتی و آنتی باکتریال Hygiene Fresh را برای آن طراحی کرده است. خنک کنندگی قدرتمند برای یک یخچال از مهم ترین ویژگی های آن به حساب می آید که به موجب آن اقلام خوراکی شما از دوام و ماندگاری بیشتری برخوردار خواهند شد. یخچال فریزر سامسونگ بالا پایین RT53، بهترین مدل یخچال سامسونگ است که به سیستم خنک کنندگی چندگانه برای نگهداری مواد غذایی با حفظ طعم و بوی واقعی مجهز شده است.

یخچال فریزر Samsung RH58

قابلیت انجماد سریع در یخچال فریزر 30 فوت سامسونگ RS50 یک ویژگی هوشمندانه به شمار می رود. زمانی که شما مواد خوراکی تازه را در بخش فریزر قرار می دهید می توانید با فعال کردن این گزینه باعث عملکرد قویتر و فعالیت بیشتر موتور دستگاه شوید. در این حالت مواد غذایی تازه اضافه شده به این بخش در زمان کمی منجمد می شود. انجماد سریعتر باعث ماندگاری طولانی تر مواد غذایی و حفظ کیفیت، طعم و بوی اصلی آن می شود.

قیمت یخچال فریزر سامسونگ خرید یخچال فریزر سامسونگ اقساطی

هدف اصلی فروشگاه دی جی بانه عرضه کالاهای با کیفیت و با اصالت به کاربران خود در هرکجای ایران همراه باضمانت کالامی باشد. مدل های بالا پایین هم حجم کمتری دراند و قسمت بالایی یخچال و قسمت پایینی آن فریزر میباشد . نویز و صدایی که در این یخچال و فریزر به گوش می رسد تنها ۳۹ دسی بل است که البته اصلا صدای آن حس نمی شود در ادامه به بررسی بیشتر این مدل و همچنین مشخصات فنی آن می پردازیم.

یخچال فریز سامسونگ مدل RS50 از ظرفیت 30 فوت لیتر برخوردار بوده و در نوع ساید بای ساید طراحی شده خرید یخچال سامسونگ است. این دستگاه از ظاهری شیک و مدرن با رنگ کاربر پسند سیلور(نقره ای) بهره می برد. این یخچال فریزر ساید بای ساید از دو بخش مستقل یخچال و فریزر(یخچال سمت راست و فریزر سمت چپ) تشکیل شده است.

  • یکی از مهم ترین ویژگی های این یخچال سامسونگ، دسترسی به تنظیمات آن از طریق گوشی همراه است که افراد می توانند در هر زمان و مکانی به راحتی دستگاه خود را کنترل کنند.
  • البته شاید قیمت این یخچال ها نسبت به برند هیتاچی، بکو یا یونیوا نسبتا بالاتر باشد، ولی در کیفیت ساخت و امکاناتی که سامسونگ به کاربر می‌دهد، حتما جبران می‌کند.
  • بسیاری از کاربران بر این باور هستند که یخچال ساید بای ساید و دوقلو تفاوت چندانی با هم ندارند و به همین دلیل اکثراً خرید یخچال دوقلو را به دلیل مناسب بودن قیمت آن ترجیح می دهند.
  • فعالیت گسترده‌ای دارد و دایره فعالیت خود را هر روز با توجه به نیاز کاربران ارتقاء می دهد.
برای یک خانواده بزرگتر 4 تا 5 نفره ممکن است به دنبالخرید یخچال 250 تا 500 لیتری سامسونگباشید. اما اگر یک خانواده 4 نفره باشد که از دو بزرگسال و دو کودک تشمیل شده استیخچال 250 تا 350 لیتری سامسونگاندازه مناسبی برای شما خواهد بود. خانواده های 6 تا 7 نفره به یخچال های بزرگ با ظرفیت 550 تا 850 لیتر احتیاج دارند. اگر تنها زندگی می کنیدیخچال های 40 تا 100 لیتری سامسونگبهترین انتخاب برای شما خواهند بود. بنابراین همیشه توصیه یم شود قبل از تصمیم گیری در مورد ظرفیت و جزئیات مورد نیاز خود بررسی هایی را انجام دهید. از طرفی یخچال و فریزر سامسونگ مدل RL730 ظرفیت و طول عمر بالایی دارد.

در سل ما این محصولات را با بهترین قیمت بازار به خریداران عرضه می‌کنیم. مصرف انرژی در مدل RT580 رده A+ است و از محصولاتی کم مصرف محسوب می‌شود. لایه ضدباکتری سیلور نانو در این دستگاه از افت کیفیت و سلامت مواد غذایی جلوگیری می‌کند.

امکانات هوشمند موجود در یخچال های سامسونگ امروزی بسیار زیاد است که بعضی از آن ها را برایتان توضیح می دهیم. برخی از یخچال های سامسونگ دارای دوربین داخلی هستند که از طریق تلفن همراهتان می توانید آن را کنترل کنید و قبل از باز کردن درب از داشتن ماده خوراکی مورد نظر مطمئن شوید. همچنین از طریق دستیار صوتی بیکسبی قادر به تهیه کردن لیستی برای خرید روزانه می باشید. با اتصال یخچال به وای فای تمامی دسترسی ها به موبایلتان داده می شود و می توانید دمای آن را کنترل کنید.

یخچال فریزر دوقلو سامسونگ RB34 ظرفیت 40 فوت

در طراحی های سامسونگ جدا از ساید بای ساید، دوقلو و بالاپایین از طراحی دیگری رونمایی شده که تنها مختص به سامسونگ می باشد و آن طراحی فرنچ است. آبریز و یخ ریز بر روی درب اصلی طراحی شده که در مدل ها مختلف طراحی آن متفاوت بوده است. به این صورت که برخی از مدل ها تنها آبریز دارند و برای یخ باید به صورت دستی اقدام کنید و برخی هر دو را دارا می باشند. در واقع یخچال فریزر های سطح بالای نوع Family Hub سامسونگ در اصل با هدفی فراتر از نگهداری مواد غذایی ساخته شده اند. این یخچال ها در سبک های مختلفی وارد بازار می شوند مانند مدل های ساید بای ساید و مدل های در فرانسوی با سه یا چهار در. از ویژگی های منحصر به فرد یخچال سامسونگ می توان به صفحه نمایش لمسی، کنترل صدا با استفاده از Bixby و هشدار در مورد وضعیت اقلام در یخچال اشاره کرد.