لوله فلکسی روکش دار رهاورد خرید با بهترین قیمت تک سینی کابل

برای محافظت در برابر نفوذ آب، نم و خطرات ناشی از برق گرفتگی از این لوله ها استفاده می کنند. Copyright تمامی حقوق این فروشگاه مربوط به شرکت فناوری برق تیوان می باشد. نمی‌توان به اینستاگرام متصل شد یا شما اجازه دسترسی به رسانه‌ها در اینستاگرام را ندارید. لطفا برای اطلاع از لیست قیمت با شماره های زیر تماس بگیرید تا علاوه بر مشاوره رایگان توسط کارشناسان ما از قیمت روز کالای مورد نظرتان آگاه شوید. 24 ماه گارانتی معتر کنبی, قبل از خرید کالا برای اطلاع از موجود بودن کالا تماس بگیرید.

به‌کارگیری از این فلکسیبل در سیستم تهویه هوای گرم کارگاه و شرکت‌ها مرسوم بوده و از توان حرارتی مابین منفی 30 الی مثبت 250 درجه سانتی‌گراد برخوردار است. تنوع سایز، انعطاف‌پذیری، وزن کم و نصب آسان از دیگر دلایل مصرف لوله فلکسی با عایق پشم شیشه است. لوله فلکسیبل برق (لوله خرطومی فلزی) یکی دیگر از انواع لوله های برق می باشند که با داشتن شکل فلزی با سطح مقطع گرد از انعطاف پذیری بالایی برخوردار بوده و به همین دلیل میتوان به راحتی از آنها برای گذر سیم ها و کابل ها از شبکه های برق ساختمان استفاده نمود.

لوله فلکسی روکش دار رهاورد خرید با بهترین قیمت تک سینی کابل

این نوع لوله ها توان تحمل دمای ۳۰- تا ۱۶۰+ درجه سانتیگراد را دارند بنابراین برای کابل های برق داکتی مناسب و برای عبور مایعاتی چون نفت و بعضی از اسیدها مناسب است. ۲- پس از موضوعِ مکندگی، بیشترین کاربردِ لوله فلکسیبل صداگیر pu در سیستم های تهویه مطبوعِ ساختمانهای مسکونی، تجاری،اداری،صنعتی و بیمارستانی می باشد. یکی از امتیازات ارزشمندی که لوله فلکسی برق دارد این است که دارای یک ساختار انعطاف پذیر است.

کانال کشی کولر

با نایلونی که در قسمت لایه بیرونی دارد بهترین عامل برای نارسانا بودن جریانات برق هستند. ۵- کاربردِ لوله فلکسیبل صداگیر ی آلومینیومی ، در محیط های سربسته بسیار مقرون به صرفه می باشد. ۳- انعطاف پذیریِ بالای لوله فلکسیبل صداگیر pu باعث کاربردِ آن در دامنه و اطرافِ دستگاههای گوناگون با کاربری های متفاوت شده است. قطعات اتصال دهنده ای که معمولا در انتهای لوله فلکسی برق نصب میشود گلند لوله فلکسیبل می باشد. این قطعات اتصال دهنده زمانی بکارگیری می شوند که شما میخواهید لوله ها را به تجهیزات برقی دیگر از قبیل انواع تابلو برق و تجهیزات الکترونیکی و شبکه ای متصل کنید. خوشبختانه گلند های فلزی به گونه ای طراحی شده اند که بیشترین سازگاری و هماهنگی را بر روی لوله فلکسی برق دارند.

شما می‌توانید قیمت لوله‌های فلکسی رهاورد ایران را از سایت‌های معتبر فروشگاهی دریافت نمایید. طبق اطلاعات ارائه شده در بخش‌‌های بالا، لوله‌‌های فلکسی دارای انواع گوناگونی بوده و هر کدام از آن‌‌ها توانایی رفع نیاز خاصی را بر عهده دارند. بنا بر محل استفاده و سیمی که باید پوشش داده شود؛ اندازه لوله-های فلکسی متفاوت است.

آخرین لیست قیمت لوله فلکسیبل :

جنس رابط لوله فلکسیبل صداگیر از ورق گالوانیزه و ضخامت ورقِ آن نیز به تناسب قطر لوله فلکسیبل صداگیر متغیر می باشد. طول رابطِ لوله فلکسیبل صداگیر بین ۱۰ تا ۱۲ سانتیمتر می باشد که لوله های خرطومی را از دو طرف واردِ این رابط می کنند و با بست هوابندی محکم می کنند. تناسب ضخامت ورق رابط لوله فلکسیبل صداگیر با قطر لوله خرطومی رابطه مستیم دارد،یعنی در قطرهای بالاتر یا کاربریها با قطر بالا،حتما باید ضخامت ورق رابط لوله فلکسیبل صداگیر ،نیز بالاتر باشد. در کاربریهایی مثل لوله خرطومی “پی وی سی” ،”پی یو” و یا “فنر استخوانی” حتما از ورق ضخیم برای لوله فلکسیبل صداگیر استفاده نمود. در زمان کاربرد و نصب لوله فلکسیبل صداگیر (در انواع مختلف) نیاز به لوازم جانبی از قبیل رابطِ لوله فلکسیبل صداگیر ،بست هوابندی ،ساپورتِ نگهدارنده، چسب پی وی سی،باکس های تبدیلِ دهانه دستگاههای دمنده یا مکنده ،سه راهی، زانو ،پلنیوم باکس می باشد.

این لوله خرطومی فلزی از دو قسمت فلز نازک گالوانیزه و پلاستیک ضخیم که روکش آنها است ساخته می شود. خاصیت فلکسیبل ی پیدا می کنند لوله فلکسیبل برق کابرد در سیستم های کابل کشی و تابلو برق هم دارد. از لوله فلکسیبل بیشتر به منظور انتقال کابل های CAT6 , خرید لوله فلکسی CAT5 ، دوربین های مداربسته، کابل های آنتن استفاده می شود. لوله فلکسیبل فلزی بخاطر مقاومت در برابر رطوبت و پوسیدگی یا جویدگی توسط موزیان در بسیاری از صنایع دوربین مداربسته و تابلو برق و سیم کشی ساختمان و صنایع دیگر کاربرد دارد و از همین جهت به این کانال ها لوله فلکسیبل صنعتی گفته میشود که در سایز های مختلف تولید میشود.

  • لایه داخلی از پلی استر بوده و سیم فنری از جنس فولاد پرکربن با حضور خود در لایه میانی به افزایش خاصیت انعطاف و مقاومت این فلکسیبل کمک کرده است.
  • در نتیجه بروز آتش سوزی در محیط هایی که این لوله ها وجود دارد هیچ آسیبی به سیم های موجود درون لوله وارد نمی کند.
  • مهمترین ویژگی این لوله فلکسیبل صداگیر مقاومتِ آن در برابر تعرق و رطوبت است و از نفوذ هرگونه نم از محیط به داخل لوله فلکسیبل صداگیر ممانعت می نماید.این لوله فلکسیبل صداگیر در محدوده دماییِ ۱۴۰+ درجه تا ۳۰- درجه سانتیگراد مقاوم است.
در صورتی که نیازمند بهره‌برداری از لوله فلکسی در نواحی خاصی از ساختمان مسکونی، صنعتی یا آزمایشگاهی هستید؛ حتماً از این نوع لوله فلکسی استفاده نمایید. برخی از تجهیزات مصرفی در ساخت‌وساز از حساسیت و لطافت خاصی برخوردار بوده و جهت حفاظت از آن‌ها باید از پوششی محافظ بهره برد. لوله فلکسی یا لوله خرطومی به نوع خاصی از لوله به صورت مارپیچ در هم تابیده گفته شده و برای اجرای صحیح بخش‌های مختلف ساختمان نیاز به انواع لوله فلکسیبل خواهد بود. لوله خرطومی در سیستم سیم‌کشی و شبکه هوارسانی ساختمان بسیار پرمصرف بوده و پیش‌برد عملیاتی متکی به استفاده از انواع مختلف لوله فلکسیبل خواهد بود.

مزایای استفاده از کانال فلکسیبل بجای کانال گالوانیزه