لیست قیمت انواع تایل های سقف کاذب همراه با نصب سال 1401

با توجه به نوع سقف کاذب، نوع استفاده از مصالح و قیمت آن‌ها متغیر خواهد بود. عموما قیمت اعلام‌شده توسط متخصصان رابیتس بدون محاسبه مصالح است. سقف کاذب کناف با هدف کاهش ارتفاع سقف، نورپردازی و ساخت حجم دکوراتیو با استفاده از صفحات گچی اجرا می‌شود. متخصصان هزینه سقف کاذب کناف را به دو صورت دستمزد صرف یا دستمزد به همراه مصالح اعلام می‌کنند و این عدد با توجه به عوامل و شرایط کار متغیر است.

تایل های سقفی یکی از قدیمی ترین و شناخته شده ترین نوع سقف کاذب محسوب می شود، که نوع ضدآب آن از نظر جنس و طرح تنوع بالایی دارد. یکی از ارزان ترین نوع تایل سقفی ضدآب ؛ پی وی سی است که شامل سفید مات، سفید براق و چاپی می شود، (از نظر قیمت سفید مات از دیگر محصولات نام برده ارزان تر است). سقف کشسان از سقف های مدرن برای دکوراسیون شمرده می شود و بیش از ۲۰ سال سابقه بین المللی دارد. این سقف با کمی فاصله از سقف اصلی نصب شده و جذابیت زیادی را به فضا اضافه می کند.

این سقف در سرویس و حمام، فروشگاه ها و راهروهای اداری اجرای سقف کاذب بسیار محبوب است. پی.وی.سی سمیران دکور دیدن فرمایید چون قطعا در بیش از هزار طرح، طرح هایی میتوانند سلیقه شما را برانگیزند. میتوانید با کارشناسان ما از طریق صفحه تماس با ما در ارتباط باشید. جهت انتخاب جنس حتما نمونه کارها و نمونه جنس توسط همیار خدمتتان ارایه خواهد شد.

  • شرکت سپری gst را با چهار روش تولید می نماید ضخامت ۳۰ ۲۵ ۲۴ ۲۲ می باشد باید بگوییم قیمت سپری جی اس تی کوتاه نسبت به سپری های بال بلند ارزان تر می باشد ما سپری های ۲۴ را به صورت بال کوتاه و سپری های ورق ۳۰ را بال بلند تولید می نماییم.
  • سقف کاذب کناف هم از خانواده سقف‌های کاذب بوده و در ساخت یا تعمیر و بازسازی ساختمان‌های آپارتمانی و یا ویلایی و همچنین با کاربری، تجاری و مسکونی استفاده می‌شود.
  • در این بخش عو املی را که میتواند روی این که یک سقف کاذب قیمت متری پیدا کند را نام میبریم.
  • و پس از انتخاب جنس تخصصی نسبت به تهیه متریال خود اقدام بفرمایید.
  • تمام مواردی که بیانکردیم در صورتی به درستی انجام می شود که نصاب سقف کاذب مهارتلازم در این زمینه را داشته باشد.

معمولا در نمایندگی‌ها و شرکت‌های تولیدکننده، قیمت خرید سقف کاذب به مراتب کمتر از مغازه‌ها و فروشگاه ها است. این نوع از سقف‌ کاذب بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد چرا که ملات‌ها به خوبی به رابیتس‌ها می‌چسبند و باعث سهولت در کار می‌شود. صرفه جویی در مصرف انرژی ساختمان، یکی از مزیت‌های قابل توجه نصب سقف کاذب می‌یاشد. زیرا سقف کاذب، در تابستان‌ ساختمان را خنک‌ و در زمستان‌ ساختمان را گرم نگه می‌دارد. توجه داشته باشید که تمامی قیمت‌های پیشنهادی برای نصب سقف کاذبف که از سمت متخصصین دریافت می‌شود طبق قیمت‌های اتحادیه بوده و کاملا شفاف و مشخص است. برخی از انواع پی وی سی خود اشتعال هستند به این صورت که اگر قسمتی از آن‌ها آتش بگیرد، شعله تا انتها می‌رود و کل ورقه می سوزد؛ اما انواع دیگری هم وجود دارند که خود اشتعال نیستند و تا زمانی که منبع آتش در نزدیکی پانل باشد همان قسمت می سوزد و بعد از حذف منبع آتش سایر قسمت‌ها در امان خواهند بود.

تاثیر ابزار پیش ساخته پلی یورتان در ارزش دکوراسیون داخلی

مهم نیست که شما در کدام شهر باشید، با “خدمت از ما” می‌ توانید به بهترین نصاب سقف کاذب در شهر خود متصل شوید. سپس باتوجه به نظرات مشتریان قبلی و پروفایل متخصصین، بهترین نصاب سقف کاذب را انتخاب کنید. در مدل یکپارچه، که اکثرا در منزل خود یا دیگران دیده ایم، قطعات نمی‌توانند از یکدیگر جدا شوند.

زیرسازی و سپری سقف کاذب

لیست قیمت انواع تایل های سقف کاذب همراه با نصب سال 1401