اتاق فراراسکیپ روم چیست؟ پازل روم

لازم به ذکر است که حداقل تعداد نفرات برای ورود به اتاق ها ۴ نفر می باشد. اگر که به بازی‌های فکری و در عین حال هیجانی علاقه دارید، اتاق فرار یک انتخاب مناسب برای به چالش کشیدن توانایی‌هایتان است. همان طور که بارها در این مطلب گفتیم کلید برنده شما اینجا مدیریت درست زمان، کار تیمی و استفاده از منطق است. در این بازی شما و هم تیمی‌هایتان (بین 4 تا 10 نفر) در یک محیط از پیش تعریف شده حضور دارید و باید بتوانید در عرض یک زمان مشخص و با کمک سرنخ‌هایی که پیش رویتان هستند از آن جا فرار کنید.

متاسفانه برخی اعضای گروه به خاطر اینکه بتوانند مهارت خود را به رخ دیگران بکشند، تک روی می‌کنند. آنها زمانی که دستشان به یک سرنخ می‌رسد، آن را مخفی کرده و تلاش می‌کنند تا خودشان معما را حل نمایند. اما یکی از ابتدایی‌ترین دستور‌العمل‌هایی که برای موفقیت در اتاق فرار وجود دارد این است که به محض یافتن هر چیزی، آن را با صدای بلند بیان کنید. خوشبختانه با افزایش محبوبیت این بازی جذاب، امروزه شاهد اتاق‌های فرار مختلف با سناریو‌های متفاوت در سراسر کشور هستیم. البته تا به امروز تنها در شهر‌هایی همانند تهران، شیراز، اصفهان، مشهد، کرج، تبریز، اهواز و قزوین شاهد حضور اتاق فرار هستیم. بعد از اینکه توانستید خودتان را پیدا کنید و متوجه شدید که در چه مکانی قرار گرفته‌اید، نوبت به یافتن سرنخ‌ها می‌رسد.

افراد بعد از مبتلا شدن به این ویروس رفتارها و حرکات عجیبی از خود نشان می‌دهند. این طور به نظر می‌رسد که به یک جور زامبی تبدیل شده و علاقه زیادی به خوردن گوشت انسان‌ها دارند. در بازی‌های اتاق فرار شما شاهد رشد خلاقیت خواهید بود و به‌راحتی می‌توانید ذهن خود را آزاد بگذارید تا هر مقداری که می‌خواهد ایده‌پردازی کند. ممکن است در طول بازی به مشکل بخورد و نتوانید معمای پیش رویتان را حل کنید، اما نگران نباشید شما می‌توانید از دنیای خارج از بازی کمک بخواهید تا در مسیر حل معما به شما کمک کند. زمانی که تمامی توضیحات لازم را از مسئولان مربوطه شنیدید وقت آن است که واردی بازی شوید، نحوه ورود به اتاق‌های بازی متفاوت است، در بعضی از بازی‌ها باید اجزای تیم تک‌به‌تک وارد شوند یا با چشم‌های بسته و… . اتاق فرار چیست؟ در این قسمت از مقاله پازل روم قصد داریم تا در خصوص اتاق فرار که این روزها سرگرمی اصلی بسیاری از جمع‌ها شده است صحبت کنیم، پس اگر در این زمینه کنجکاو هستید این مقاله برای شما اینجا نوشته شده است.

گردش و تفریح، از تهران تا جنگل های سرسبز شمال

اتاق فراراسکیپ روم چیست؟ پازل روم اگر عاشق فیلم ترسناک هستید و می‌خواهید هیجان بالایی را تجربه کنید، شک نکنید که اتاق فرار ترسناک بهترین گزینه برای شما است. اتاق فرار هیجانی و خاص، با دارا بودن سناریویی وحشت آور می‌تواند آدرنالین خون‌تان را افزایش دهد و حس و حال بی‌نظیری برایتان رقم بزند. این اتاق فرار معمولا در یک لوکیشن خاص اجرا می‌شود که دارای دیزاین ترسناک است.

اتفاقات ناگهانی، ارواح سرگردان و زامبی هایی که ناگهان به دنبال شما حرکت می کنند، همگی در این ژانر قرار می گیرند. نکته حائز اهمیت در این مورد این است که برخی بازی ها مانند مردگان متحرک و نفرین زن سیاه پوش می تواند کاملا ترس را در بند بند وجود شما القا کند. محیط بازی به شدت در القای حس در بازی نقش دارد و هر چقدر طراحی دکور بازی بتواند به شما حس سناریو را انتقال دهد، آن بازی کیفیت بسیار زیادی خواهد داشت. علاوه بر این دکور بازی میتواند سرنخ و معماها را درون خود جای دهد.

این یک بازی همه‌جانبه، در زمان واقعی، مبتنی بر تیم، پر از ماجراجویی است که در آن بزرگ‌سالان و کودکان برای حل معماها به دنبال کردن سرنخ‌ها و رمزگشایی می‌پردازند تا با یافتن راه‌حل، از مخمصه فرار کنند. ژانرهای اتاق فرار بسیاری در گوشه و کنار دنیا وجود دارند ولی همگی معمولاً از اصول مشخصی پیروی می‌کنند. علت هم این است که فکر، روحیات و احساسات انسان‌ها در همه جای دنیا به یکدیگر نزدیک هستند. ای بازیها با تلفیق ماجراهای واقعی و داستانی شما را به تجربه ای متفاوت دعوت می‌کنند.

اتاق فرار دارای سناریو‌های مختلفی می‌باشد و موضوعات خاصی دارد که شما به هرکدام از آنها علاقه داشته باشید، در آن بازی شرکت خواهید کرد. یک بازی دسته‌جمعی‌ست و قبل از بازی حتما باید گروهی برای خود تشکیل بدهید، چون اتاق فرار بازی یک یا دونفره نیست. اما اگر شما طرفدار هیجان بالا هستید و دنبال تجربه‌کردن چیز‌های جالب و هیجان‌انگیز هستید؛ باید بدانید که یکی از بهترین و هیجان انگیزترین بازی‎هایی که با آن می‌توانید به یادماندنی‌ترین خاطره زندگی خود را رقم بزنید، بازی اتاق فرار می‌باشد. اگر یک بار اتاق فرار را امتحان کنید، قطعا به دنبال کشف انواع بازی اتاق فرار خواهید بود.

معرفی بهترین اتاق فرار در شمال تهران