منابع کنکور فنی حرفه ای 1401 + بهترین ها به تفکیک رشته ایران تحصیل | ketabko

همکاران ما در واحد فروش و خدمات پس از فروش آماده دریافت سوالات، نظرات و انتقادات شما هستند. گروه هنر شامل۱۳ زیرگروه است و بیشترین متقاضی در بین ۴ زیرشاخه را به خود اختصاص داده است. موقتاً این کتاب در انبار موجود نمیباشد و انشالله در ماه های آینده حتما به چاپ میرسد و برای فروش به روی سایت قرار میگیرد . در رابطه با سوال دومتون که برای تغییر رشته بودش این امکان وجود نداره دوست عزیز شما حتما باید در اون رشته تحصیل کرده باشید و دیپلم اون رشته رو داشته باشید که بتونید در اون رشته تحصیل کنید .

  • اولین و تنها مرکز مشاوره تخصصی کنکور های هنر و فنی حرفه ای در کرج ، مرکز مشاوره کنکور آکو در مهرشهر کرج است.
  • این کتاب همان‌طور که از نام آن پیداست دارای بخش تست‌های جامع است که به صورت طبقه بندی شده قرار گرفته است.
  • هر ساله تعداد زیادی از داوطلبان برای قبولی در این رشته‌ها با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.
  • برای هر یک از این کتاب‌هایی که گفتیم چند انتشارات، کتاب‌هایی برای هر یک از رشته‌های کنکور فنی حرفه‌ای به چاپ رسانده‌اند که در ادامه چند نمونه از آن‌ها را به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد.
  • در این کتاب‌ها مجموعه تست‌های کنکور وجود دارد که به‌صورت طبقه‌بندی شده گردآوری شده‌اند.
منابع کنکور فنی حرفه ای 1401 + بهترین ها به تفکیک رشته ایران تحصیل | ketabko

از دیگر کتاب‌های محبوب چاپ شده انتشارات اخوان، کتاب تست حسابداری است که دارای سوالات چهارگزینه‌ای متنوع به همراه کتاب کمک درسی کنکور فنی و حرفه ای پاسخنامه تشریحی است. نمونه‌ سوال‌های قرار گرفته در این منبع منطبق با آخرین تغییرات کتاب درسی است. در این کتاب، دو نمونه سوالات کامل نوبت اول و دوم به همراه آموزش جامع آن قرار گرفته است.

کتاب تست کنکور حسابداری چهارخونه

کتاب با قیمت مناسب برای علاقه‌مندان به کسانی که قصد دارند تا در کنکور سراسری به موفقیت برسند، عرضه شده است. اگر قصد ادامه تحصیل در یکی از 5 رشته‌ی پرمتقاضی با آزمون فنی و حرفه‌ای را دارید، قبولی در کنکور بدون داشتن کتاب های کمک درسی تقریبا غیر ممکن است. کتاب کمک درسی با داشتن درسنامه و همچنین سوالات کنکور سال‌های قبل می‌تواند تا حد قابل توجهی در قبولی شما در کنکور موثر باشد.

نظرات کاربران

اما از لحاظ شغلی و موقعیت هر رشته میشه گفت که کدوم رشته های بهتر هستش با توجه به موقعیت امروزه جامعه . برای رزرو جلسه مشاوره با بهترین مشاور هنرستان کشور می توانید از طریق لینک زیر اقدام کنید یا با شماره تلفن موسسه تماس بگیرید. منابع تخصصی آزمون سراسریپرداخته تا اطلاعیه ای جدید در این زمینه از سوی سازمان سنجش منتشر شود. مولفان این کتاب کوشش کرده‌اند تا در طراحی سوال‌ها و مسئله‌های این کتاب، بیش از همه ، سطح برنامه درسی و انتظارات کتاب درسی را مورد توجه قرار دهند تا نیاز واقعی شما در یادگیری این درس برآورده شود.

هنرستان یار

هر کدام از این موسسات بسته به ترفندهای آموزشی خود، روش های خاصی را در جمع آوری اطلاعات کتاب به کار می برند. از همین رو شما با خریداری کتاب های کمک درسی از موسسات مختلف می توانید به سطح خاصی از آمادگی برسید. از آنجایی که رشته کامپیوتر در کنکور فنی و حرفه ای از محبوبیت بسیاری برخوردار است، ما در ادامه قصد داریم منابع کمک آموزشی برای رشته کامپیوتر را نیز بررسی کنیم. البته قبل از تهیه و مطالعه منابع کمک آموزشی، سعی کنید مفاهیم کتب اصلی و منابع اصلی را خوب درک کرده و بفهمید و سپس به سراغ منابع کمک آموزشی بروید. منابع امتحانی کنکور کاردانی فنی و حرفه ای در دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته آن ذکر می گردند. وجود سوالات چهارگزینه‌ای تالیفی و کنکوری، به داوطلبان این امکان را می‌دهد که تست زنی خود را در درس تست شبکه و نرم افزار بهبود ببخشند.