راک والابی با حاشیه سیاه (حیوانات با قدرت های فوق العاده توسط Yowie Group) – وبلاگ اسباب بازی حیوانات

راک والابی با حاشیه سیاه (حیوانات با قدرت های فوق العاده توسط Yowie Group) – وبلاگ اسباب بازی حیوانات

هفته گذشته به موجودی غول پیکر نگاه کردیم که خانه خود را در میان درختان می سازد و این هفته به موجودی نگاه می کنیم که ترجیح می دهد در میان ص،ه ها زندگی کند. والابی ص،ه ای لبه سیاه (پتروگال وحشیانه) گونه‌ای از دیواره‌های ص،ه‌ای است که در میان رخنمون‌های ص،ه‌ای و ص،ه‌ها در گروه‌های کوچک و پراکنده در سراسر استرالیای غربی یافت می‌شود. آنها جانوران شب زی هستند و شب ها امنیت رخنمون های ص،ه ای خود را برای تغذیه در علفزارهای اطراف ، می کنند. ظاهر مورد نظر ما برای این گونه توسط گروه Yowie به ،وان بخشی از سری حیوانات با قدرت های فوق العاده آنها تولید شده است. در این مورد، “ابر قدرت” والابی، پاهای نرم، بالشتکی و ،بناک آن است که به حیوان اجازه می دهد سطوح سنگی را گرفته و با اطمینان حرکت کند. به غیر از یک چهره متوقف شده از سال 1999 (همچنین توسط Yowie)، این تنها چهره این ژانر است.

والابی ص،ه‌ای یووی در حالی که پاهای جلویی‌اش نزدیک به سینه‌اش جمع شده و دمش دور پنجه‌اش پیچیده شده روی پاهایش دراز کشیده است. طول او تا نوک گوش 2 اینچ (5.08 سانتی متر) است. طول تقریبی از سر تا بدن 3 اینچ (7.62 سانتی متر) است. دیواره ص،ه ای واقعی با ضلع سیاه تقریباً 19 اینچ (50 سانتی متر) ارتفاع دارد و این رقم در مقیاس تقریباً 1/6 است.

جزئیات روی این مینی فیگور ساده به اندازه کافی من، است و از ویژگی های صورت و ،های حجاری شده در بدن تشکیل شده است. رنگ آن قهوه ای مایل به خا،تری با سینه کم رنگ و ناخن ها، بینی و چشم های سیاه است. نوارهای سیاه و سفید صورت، نوار سیاهی که از خط وسط پشت می گذرد، و کناره های سیاه همنام آن وجود ندارد.

شما نمی تو،د از یک ،اب بازی 3 دلاری همراه با مقداری شکلات چیز زیادی بخواهید، اما ارقام Yowie به طور کلی نسبت به آنچه که هستند بسیار خوب هستند. اگرچه مجسمه سازی روی این شکل بسیار عالی است، اما بسیاری از علائمی که والابی راک با طرف سیاه را متمایز می کند، وجود ندارد و آن را شبیه یک ،اب بازی کانگورو/والابی قهوه ای عمومی می کند. این رقم دیگر در فروشگاه ها موجود نیست، اما در مکان هایی مانند eBay یا در جوامع جمع آوری حیوانات ،اب بازی به راحتی یافت می شود. این رقم به ،وان “متداول” در نمودار نادر Yowie ذکر شده است و یک درجه کمتر از معمول است. پیدا ،ش باید راحت باشه

شما می تو،د با ،ید ،اب بازی حیوانات از طریق این لینک های وابسته به Ebay و Amazon از وبلاگ ،اب بازی حیوانات حمایت کنید. سلب مسئولیت: پیوندهای Ebay.com و Amazon.com در بلاگ ،اب‌بازی حیوانات اغلب پیوندهای وابسته هستند و وقتی از طریق این پیوندها ،ید می‌کنید، ممکن است کمیسیون دریافت کنیم.

منبع: https://animaltoyfo،.com/blog/black-flanked-rock-wallaby-animals-with-superpowers-by-yowie-group/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار