بهترین قطار سواری برای کودکان نوپا (با ریل و رمپ)

Best ride-on train for toddlers

آیا به دنبال بهترین قطار برای کودکان نوپا هستید؟ جای تعجب نیست که قطار سواری یکی از محبوب ترین ،اب بازی های پسران و دختران جوان است، همراه با بسیاری از ،اب بازی های انرژی سوز دیگر.

همانطور که کودک شما یاد می گیرد که بدن خود را متعادل کند و بازوها و پاهای خود را هماهنگ کند، ،اب بازی های سواری مانند ماشین، صندلی های گهواره ای و اسکوتر به وسایل مورد علاقه جدید او تبدیل می شوند. اگر کودک پر جنب و جوش شما به خصوص قطار را دوست دارد، از داشتن یک قطار ،اب بازی زیبا برای سوار شدن به وجد خواهد آمد.

در این مقاله بیایید بررسی کنیم بهترین قطار سواری برای کودکان ،دسال در بازار امروز. آنها هدایای عالی برای به ارمغان آوردن هیجان و لبخند به فرزند شما خواهند ساخت.

ایده های بازی بیشتر:

بهترین قطارهای سواری برای کودکان نوپا

بهترین قطار سواری برای کودکان نوپابهترین قطار سواری برای کودکان نوپا

1. بهترین قطار سواری با موضوع غرب دور برای کودکان نوپا

قطار سانتافه توسط Peg Perego

چه چیزی آن را خاص می کند؟

  • دارای باتری قابل شارژ داخلی
  • همراه با 12 مسیر منحنی

را قطار سانتافه توسط Peg Perego ویژگی های هیجان انگیز زیادی دارد. علاوه بر ظاهر شیک و غربی، این قطار سواری می تواند در یک مسیر دایره ای و همچنین مستقیماً روی زمین حرکت کند.

این قطار برای کودکان نوپا ۱.۵ سال به بالا طراحی شده است. پایه قطار بسیار عریض است تا ثبات بهتری ایجاد کند. علاوه بر این، صداهای قطار زنده را منتشر می کند تا تجربه سواری را حتی واقعی تر کند.

نکته جالب دیگر این است که شما نیازی به ،ید باتری های AA جداگانه ندارید این قطار دارای باتری قابل شارژ است. این بهترین قطار برای کودکان نوپا برای لذت بردن از سواری نامحدود است.

Roll Play Steam Train از یک باتری 6 ولتی تغذیه می کندRoll Play Steam Train از یک باتری 6 ولتی تغذیه می کند

2. بهترین سفر با قطار بخار برای کودکان نوپا

قطار بخار رول پلی

چه چیزی آن را خاص می کند؟

  • دارای چراغ های جلو، سوت ها و یک کابین جداشدنی.
  • بخار واقعی را آزاد می کند.

اگر به دنبال بهترین قطار برای کودکان نوپا هستید که با تمام مهره ها و پیچ ها همراه باشد، پس… قطار بخار رول پلی شما را ناامید نخواهد کرد.

این قطار دارای چراغ های جلو و صداهای زنگ دار است و کودک شما می تواند با فشار دادن دکمه های رنگارنگ آن را کنترل کند. چیزی که واقعا جالب است این است این قطار می تواند بخار واقعی را در هوا آزاد کند!

اگر کوچولوی شما می خواهد دوستان حیوان خود را به سفر ببرد، مسافر او می تواند به راحتی در کابین جداشدنی بنشیند. در مورد منبع تغذیه، این قطار سواری دارای یک باتری قابل شارژ است یک بار شارژ می تواند تا دو ساعت دوام بیاورد.

قطار الفبای نهایی از VTech Set تا Standقطار الفبای نهایی از VTech Set تا Stand

3. بهترین قطار سواری برای کودکان نوپا

قطار الفبای نشسته به ایستاده VTech

چه چیزی آن را خاص می کند؟

  • قابل تبدیل به فشار واکر
  • دارای بسیاری از لوازم جانبی بازی، از جمله مرتب کننده هوشمند.

برای کودکان کوچک‌تر که هنوز می‌توانند قطار الکترونیکی سواری را کنترل کنند، توصیه می‌کنیم قطار الفبای نشسته به ایستاده VTech.

از زم، که این قطار را در 9 ماهگی به دخترم معرفی کردم، تا به امروز مورد علاقه او شده است. این قطار دارای دکمه های تعاملی است که می تواند صحبت کند و آواز بخواند.

چیزی که واقعاً چشمگیر است این است که فرزند شما می تواند هر وسیله ای را در نگهدارنده تلفن همراه قرار دهد قطار می تواند حرف را روی بلوک علامت گذاری کند. علاوه بر این، این قطار سوار زم، که کودک شما بلوک ها را به داخل چاهک می اندازد، می تواند اعداد را بشمارد.

این ،اب بازی بهترین قطار برای بچه هایی است که تازه راه رفتن را شروع کرده اند.

Disney Minnie Mouse Play & Sort Activity TrainDisney Minnie Mouse Play & Sort Activity Train

4. بهترین قطار سواری برای طرفداران جوان دیزنی

قطار فعالیت مینی ماوس

چه چیزی آن را خاص می کند؟

  • ویژگی های مینی یا میکی موس شایان ستایش.
  • دارای دسته بندی شکل و دسته فشار.

آیا به دنبال بهترین قطار برای بچه های کوچکی هستید که طرفداران بزرگ دیزنی هستند؟ اگر چنین است، فرزند شما از داشتن آن هیجان زده خواهد شد قطار فعالیت مینی ماوس (در غیر این صورت می تو،د نسخه میکی موس را دریافت کنید.)

علاوه بر ظاهر جذاب آن، این چیزی است که ما واقعاً در مورد این قطار سواری دوست داریم صداهای واقعی موتور و سوت، به علاوه صدای شیرین مینی. برای سرگرم ، کودکتان، این قطار ،اب بازی را تهیه کنید دارای یک مرتب کننده شکل با شخصیت های دیزنی است.

چیزی که بسیاری از والدین از آن قدرد، می کنند، دستگیره پشتی است. علاوه بر جلوگیری از افتادن کودکان ،دسال، همچنین… به ،وان یک دسته فشار برای والدین عمل می کند.

رادیو فلایر 500 با رمپ، سوار بر ،اب بازی برای کودکان نوپارادیو فلایر 500 با رمپ، سوار بر ،اب بازی برای کودکان نوپا

5. بهترین قطار سواری برای کودکان نوپا با رمپ

بازی رادیو فلایر سواری

چه چیزی آن را خاص می کند؟

  • دارای یک سطح شیب دار بلند با مسیرهای ماشین ،اب بازی مسابقه ای است.
  • سواری روی را می توان در داخل و خارج از خانه استفاده کرد.

اگر فرزند ،دسالی دارید که همچنین پرانرژی و ماجراجو است،… بازی رادیو فلایر سواری ضربه بزرگی خواهد بود.

این ،اب بازی سواری ،یبی از یک ماشین سواری و یک رمپ 6 فوتی با مسیرهای مینیاتوری ماشین است. سوار وسیله نقلیه طراحی شده برای استفاده در طبقه های داخلی و خارجی.

چیزی که دوست خواهید داشت همین است پایه به یک جعبه ذخیره سازی تبدیل می شود برای نگه داشتن تمام قطعات در کنار هم. حتی دارای چرخ و دسته است تا بتو،د آن را با خود بکشید.

لازم به ذکر است که این ،اب بازی سواری برای کودکان 3 تا 5 سال طراحی شده است.

مطالب مرتبط: بهترین سه چرخه رادیویی

مرحله 2 نسخه سالگرد بالا و پایین ترن هواییمرحله 2 نسخه سالگرد بالا و پایین ترن هوایی

6. بهترین ترن هوایی برای کودکان نوپا

بالا و پایین ترن هوایی مرحله 2

چه چیزی آن را خاص می کند؟

  • دارای یک رمپ بالا و پایین شبیه به ترن هوایی است.
  • طول مسیر 10 فوت است و می توان از آن در فضای باز استفاده کرد.

کودکان ،دسال برای لذت بردن از ترن هوایی بسیار کوچک هستند اما این بازی ترن هوایی بالا و پایین می تو،د به کودک خود طعم آن را بچشید.

رمپ 10 فوتی از سه مسیر تشکیل شده و به راحتی کنار هم قرار می گیرد. مسیرها برای اطمینان از ایمنی به خوبی فرو رفته اند. کودک شما می تواند پاهایش را در داخل قطار سواری استراحت دهد و روی کمرش استراحت کند.

وقتی هوا خوب است، آوردن کل گروه به بیرون در حیاط خلوت بسیار سرگرم کننده خواهد بود. وقتی کوچولوی شما از مسیرها خسته می شود، می تواند با چرخاندن ،اب بازی سواری با پاهایش آزادانه حرکت کند.

Kiddieland Limited Mickey C،o باطری ،اب بازیKiddieland Limited Mickey C،o باطری ،اب بازی

7. بهترین قطار برای کودکان نوپا با مسیرهای پرپیچ و خم

قطار سواری با کابوس و مسیر

چه چیزی آن را خاص می کند؟

  • می تواند به جلو، عقب و متوقف شود.
  • دارای یک مسیر پرپیچ و خم و دارای دو حالت سواری است.

اگر بهترین قطار را برای کودکان نوپا می‌خواهید که بتوان با باتری و همچنین به صورت دستی از آن استفاده کرد، این همان است قطار سواری با کابوس و مسیر انتخاب خوبی است. می تو،د یک دکمه را برای جابجایی بین دو حالت سواری بکشید.

این قطار در حال حرکت همراه با ،اب بازی هایی مانند چرخ دنده و زبانه های برگردان. چیزی که منحصر به فرد است این است که مسیر درگیر پیچیده است. برخی از کودکان ،دسال آن را سرگرم کننده تر از مسیرهای دایره ای استاندارد می دانند.

این وسیله سواری در قطار با باتری های 6 D تغذیه می شود، اگرچه آنها در آن گنجانده شده اند. ممکن است بخواهید باتری های اضافی را فقط در صورت تمام شدن باتری ها ،یداری کنید.

راهنمای انتخاب بهترین قطار برای کودکان ،دسال

مانند همه ،اب بازی های سواری دیگر، قطار سواری برای کودکان ،دسال عالی است تا تعادل کلی بدن را تمرین کنند. هنگام ،ید بهترین قطار برای کودکان نوپا، نکات زیر می تواند به شما در تصمیم گیری آگاهانه کمک کند.

بازرسی و منبع تغذیه قطار سواری

مسلماً ،اب‌بازی‌های سواری برقی هیجان‌انگیزتر هستند زیرا کودک شما می‌تواند بدون عرق ، بیشتر سفر کند. علاوه بر این، او این فرصت را پیدا می کند که سرعت و جهت را کنترل کند.

با این حال، همه کودکان ،دسال برای سوار شدن به قطارهای برقی آماده نیستند. چالش اصلی راه اندازی قطار سواری برقی، متعادل ، بدنه هنگام شروع و توقف قطار است. این حرکات می تواند کودک را از تعادل خارج کند و خطرناک باشد.

در این مورد، قطار سواری بدون موتور گزینه بهتری است زیرا کودک شما با استفاده از پاهای خود قطار را به صورت مک،کی کنترل می کند.

اگر کودک شما آماده سوار شدن بر قطار برقی است، منبع برق قطار را بررسی کنید. برخی از قطارهای سواری دارای باتری های قابل استفاده مجدد هستند در حالی که برخی دیگر از باتری های معمولی استفاده می کنند. همچنین ممکن است لازم باشد از قبل باتری های AA جداگانه ،یداری کنید.

بررسی کنید که آیا قطار سواری مجهز به مسیر است یا خیر

بیشتر ،اب بازی های سواری برای سفر آزاد طراحی شده اند. چالش کودک شما این است که کنترل کند کجا سوار می شود و ممکن است در نهایت مبلمان یا اشیاء شکننده را بشکند.

قطارهای سواری مسیری می توانند مسیری از پیش تعیین شده را برای سفر کودک شما فراهم کنند. بنابراین این قطارها برای کودکان ،دسالی که هنوز نحوه استفاده از دسته فرمان را نمی دانند من، است.

اگر تصمیم به ،ید قطار کودک نوپا با ریل دارید، مطمئن شوید که اندازه ریل ها را بررسی کرده اید و فضای کافی برای قرار دادن آنها در اختیار دارید.

گزینه های سرگرمی را در قطار سواری بررسی کنید

سواری با قطار نه تنها راهی برای انتقال فرزند شما از مک، به مکان دیگر است، بلکه یک مرکز سرگرمی برای مشغول نگه داشتن آنها در حین استراحت است.

بهترین قطار برای کودکان نوپا باید با لوازم ،اب بازی هیجان انگیز و تعاملی همراه باشد. برای مثال، این قطارهای سواری دارای دکمه‌های تعاملی و ،اب‌بازی‌های مرتب‌سازی هستند در حالی که قطارهای دیگر می‌توانند موسیقی پخش کنند و زبان‌ها را آموزش دهند.

بررسی کنید که آیا می توان از قطار سواری در فضای باز استفاده کرد

بیشتر قطارهای سواری برای استفاده در فضای داخلی طراحی شده اند. با این حال، برخی از مدل ها برای استفاده در فضای داخلی و خارجی طراحی شده اند.

اگر خوش شانس هستید که در طول سال آب و هوای خوبی دارید، گرفتن قطار در فضای باز می تواند راهی عالی برای تشویق فرزندتان به ماندن در بیرون باشد.

اما مطمئن شوید که از ،اب بازی سواری فقط در یک منطقه امن و تحت نظارت خود استفاده کنید. هرگز از ،اب‌بازی سواری کودک در مسیرهای پیاده‌روی استفاده نکنید زیرا والدین کنترلی بر ،اب‌بازی ندارند.

سوالات متداول در مورد قطار سواری برای کودکان نوپا

کودک از چه سنی می تواند از قطارهای سواری استفاده کند؟

برای استفاده از قطار سواری، کودک باید بتواند بدون کمک بنشیند و دسته را محکم بگیرد. به همین دلیل حداقل سن برای استفاده از قطار سواری 9 ماه است.

با این حال، اگر با قطار برقی می روید که کودک شما می تواند سرعت و جهت را کنترل کند، حداقل سن معمولاً حدود 2 سال است.

قبل از ،ید قطار سواری برای فرزندتان، همیشه سن توصیه شده سازنده را بررسی کنید.

آیا سوار شدن به قطار ارزشش را دارد؟

مزیت اصلی سوار شدن بر قطار کمک به کودک شما در تمرین تعادل کلی بدن در حین لذت بردن از سرگرمی است.

برخلاف ماشین‌های سواری یا راکرها، یک قطار سواری می‌تواند دارای مسیر و رمپ باشد. این می تواند برای بچه ها هیجان انگیزتر باشد و آنها را برای مدت طول، تری مشغول نگه دارد.

خلاصه

آیا بهترین قطار برای کودکان نوپا را پیدا کرده اید؟ چه یک قطار ریلی یا رمپ یا قطار مک،کی داشته باشید، مطمئن هستم که پسر یا دختر شما را برای مدتی مشغول خواهد کرد. به هر حال، بازی با قطار سواری یکی از اولین گام‌ها به سوی آزادی و استقلال برای کودکان ،دسال است.

پرتره سیسیلیا یانگپرتره سیسیلیا یانگ

سیسیلیا یانگ یک کارآفرین موفق و محقق محصول است. او دارای سابقه روانشناسی و آموزش کودک است. او به ،وان یک مادر شاغل دو فرزند، عاشق نوشتن در مورد آموزش و رشد کودکان است.

منبع: https://littlediscoverer.com/ride-on-train-toddlers-9991