موس کامپیوتر چیست انواع موس کامپیوتر طرز کار با موس کامپیوتر

هم اکنون از بخش Devices، اقدام به انتخاب کردن تنها گزینه موجود نمائید و سپس اگر غیرفعال است، آنرا با انتخاب گزینه Enable فعال کنید. ماوس های قدیمی برای حرکت دارای یک توپی بود، و ماوس های امروزی برای حرکت از نور لیزر استفاده می کنند. سلام چقدر خوب که این ماوس ها بی صدا هستند حتما از این محصول خریداری می کنم‌.

دسته بندی نتایج

این برند ماوس‌های خوبی برای انجام کارهای روزمره تولید می‌کند. موس از مهمترین و کاربردی ترین لوازم جانبی کامپیوتر و لپ تاپ به شمار می آید. در واقع این ابزار به شما کمک می کند که کنترل امور را در رایانه خود بر عهده بگیرید.

  • این نوع ماوس‌ها در یک سمت خود (سمت چپ برای راست دست‌ها) دارای یک گوی متحرک هستند که می‌توانید آن را با شست خود حرکت دهید.
  • برای مثال وقتی برای خرید موس بیسیم هزینه کمی کنار بگذارید، باید مبلغی معقول را برای آن بپردازید.
  • این محصول با یک طراحی فوق العاده و حسگری اپتیکال یکی از بهترین انواع موس بی سیم به شمار می آید.
  • این روش ها نسبتا زیاد هستند و با جستجو در اینترنت با روش های مختلفی می توانید آشنا شوید.

ماوس های سیم دار هوشمند دارای کارایی بسیار زیادی می باشد که می توان از انواع آن استفاده کرد. نحوه اتصال کیبورد های مختلف به کامپیوتر فرق دارد و بعضی آن ها از طریق سیم به کامپیوتر وصل میشوند و بعضی از آن ها از طریق دانگل. برا اطلاعات بیشتر درباره انواع کیبورد و کابرد ها و نحوه اتصال آن به کامپیوتر میتوانید مقاله کیبورد چیست را مطالعه کنید.

اگر با ماوس زیاد کار میکنید پیشنهاد میکنیم ماوس ارگونومیک را برای کارهای خد انتخاب کنید. برای طراحی موس های ارگونومیک از طراحی های خاصی استفاده شده است تا دست کاربر در جهت و حالتی قرار گیرد که کمترین فشار روی دست حس شود. طی سال ها تحقیق محققان توانستند موسی را طراحی کنند که کمرین آسیب رابرای طراحان گرافیک و مهندسان کامپیوتر داشته باشد و موجب خستگی آن ها نشود.

ماوس بی سیم مدل A2 RGB BT

روش دیگری که در این زمینه به شما توصیه می شود این است که اقدام به آپدیت یا Roll Back تاچ پد لپ تاپ کنید. از این رو ابتدا دو کلید Win+X را از کیبورد بصورت همزمان بفشارید و سپس گزینه Device manager را انتخاب کنید. هم اکنون می بایست درایور تاچ پد را انتخاب و راست کلیک کنید. اینک می توانید درایور مروبطه را آپدیت کنید تا اگر نسخه جدیدی برای آن عرضه شده است بر روی لپ تاپ شما نصب شود.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار