خرید و قیمت انواع موس کامپیوتر، گیمینگ و بی سیم 12 مرداد

مشکلات صرفاً به موس‌های ارزان‌قیمت محدود نمی‌شود بلکه کاربران از خرابی موس‌های گران‌قیمت هم شکوه می‌کنند. دلیل طراحی و مونتاژ بد یا کنترل کیفیت ضعیف، پس از چند ماه استفاده با مشکل روبرو می‌شوند. با وجود اینکه اکثر ماوس‌های نوری و لیزری نیازی به زیرماوسی ندارند، برخی از کاربران برای راحتی بیشتر یا لرزش کمتر اشاره‌گر، از زیرماوسی استفاده می‌کنند.

نرم‌افزار ماوس

هرچه DPI ماوس بالاتر باشد، حساس‌تر است؛ به این معنا که کوچک‌ترین حرکت موجب می‌شود تا نشانگر ماوس به میزان زیادی در صفحه نمایش حرکت کند. DPI یا کوتاه شده “Dot Per Inch” به این معنی است که سنسور استفاده شده در ماوس شما می‌تواند یک مربع به قطر یک اینچ را به چند مربع کوچکتر تقسیم کند. قیمت خرید ماوس با کیفیت در سایت یام از 100 هزار تومان شروع می شود و تا چند صد هزار تومان در مدل های هوشمند میرسد. برای جلوگیری از لغزش دست روی بدنه، در دو سمت ماوس شیارهایی تعبیه شده است. دو سمت ماوس، دور کلید اسکرول، قسمت جلویی محصول و روی لوگوی برند اونیکوما از نورپردازی RGB استفاده شده است.

  • واحد تامین کالاتیک در صورت امکان، نسبت به موجود کردن محصول یا محصولات مدنظرتان در اسرع وقت اقدام خواهد کرد.
  • همچنین موس های سیمی دقت بیش‌تری نسبت به سایر موس ها داشته و می‌توانند گزینه مناسب‌تری برای گیمرها، گرافیست‌ها و سایر کاربرانی که به دقت بیش‌تری در کارشان نیاز دارند، باشند.
  • موس‌ اپتیکال لامپ LED  دارد و دارای سنسوری برای تصویربرداری بازتاب لامپ LED روی پد بهره می برد.
بیشتر ماوس‌ها DPI غیر قابل تغییری دارند که برای انتخاب بهترین ماوس باید به عدد تنظیم شده برای آن‌ها دقت کنید. استفاده از ماوس‌های سیم دار برای کامپیوترهای رومیزی و ماوس‌های بی‌سیم برای لپتاپ بیشتر رایج است. اما باید توجه کنید که یک ماوس بی‌سیم لزوماً قابلیت بیشتری نسبت به ماوس‌های با سیم ندارد و ممکن است انتخاب یک ماوس بی‌سیم بدترین انتخاب برای شما باشد. موس های ارگونومیک برای کاهش درد و ناراحتی ناشی از استفاده طولانی مدت از موس های کامپیوتر معمولی طراحی شده‌اند. با توجه به طراحی ظاهری که دارند مچ دستتان را در وضعیتی قرار می‌دهند که در استفاده طولانی مدت اذیت نشود و احساس درد نکنید. ماوس یا موشواره به انگلیسی Mouse معروف‌ترین واسط بین ما و یک سیستم کامپیوتری است و یک دستگاه ورودی به شمار می‌رود.

اگر جزو عاشقان گیم هستید، حتما آوازه برند ریزر به گوشتان خورده است. پس اگر به دنبال یک موس مخصوص بازی با کیفیت خوب هستید، محصولات این برند را از دست ندهید چراکه برند ریزر طرفداران زیادی در سراسر جهان دارد و یکی از بهترین‌ها در این حوزه به حساب می‌آید. کمتر کسی است که با کامپیوتر و لپ‌تاپ سروکار داشته باشد و با برند A4tech آشنا نباشد. برند تایوانی ای فور تک در زمینه تولید تجهیزات کامپیوتر و گیمینگ فعالیت کرده و توانسته است طرفداران زیادی را به‌سوی خود جذب کند و جزو بهترین‌ها شناخته شود. موس های تولید شده توسط این برند از کیفیت و طراحی بسیار خوبی برخوردار بوده و ارزش خرید بالایی دارند.

ماوس سیم دار مخصوص بازی تسکو MOUSE TSCO TM 753 GA ا Tsco TM 753 GA Wired Gaming Mouse

وقتی که قصد خرید موس داشته باشید، انتخاب‌های بسیار گسترده‌ای خواهید داشت. به نظرتان چطور باید یک ماوس مناسب انتخاب کرد؟ چه مدل‌هایی از موس در بازار وجود دارند؟ قیمت انواع موس با هم چه تفاوتی دارد؟ در این بخش اطلاعاتی جامع در خصوص خرید موس به شما ارائه می‌دهیم. این ماوس با سیم تسکو نیز از محصولات تخصصی گیمینگ به شمار می آید و عملکرد فوق العاده ای را ارائه می دهد. ماوس دارای 7 کلید است که هر کدام برای یکی از کاربری ها مورد استفاده قرار می گیرد. DPI در این ماوس با دو کلید افزایش و کاهش پیدا می کند و دقت حسگر آن بین 1200 تا 7200 DPI قابل تنظیم است. همانطور که در جریان هستید برندهای زیادی در زمینه تولید و طراحی انواع ماوس کامپیوتر فعالیت می‌کنند که هر برند با توجه به نوع ماوس، قیمت‌های مختلفی را برای آنها در نظر می‌گیرند.

برندهای مطرح تولیدکننده ماوس کدام هستند؟

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار