جغد شاخدار بزرگ (حیات وحش توسط Mojö Fun) – وبلاگ بازی های حیوانات

جغد شاخدار بزرگ (حیات وحش توسط Mojö Fun) – وبلاگ بازی های حیوانات

نقد و ع، توسط Suspsy; ویرایش شده توسط bmathison1972

در حال حاضر بیش از 200 گونه جغد در سیاره ما زندگی می کنند. آنها در همه قاره ها به جز قطب ج، زندگی می کنند و اندازه آنها از جغد کوتوله کوچک تا جغد عقاب بزرگ متغیر است. اما اگر یک گونه وجود داشته باشد که بتوان گفت که نمایانگر خانواده جغدها به ،وان یک کل است، احتمالاً آن جغد بزرگ شاخدار است (بوبو ویرجینیانوس) قاره آمریکا. آن را به دلیل صدای ناگوارش جغد جیغ و به دلیل رنگ آمیزی و درنده بودن جغد ببر نامیده می شود.

در اینجا جغد شاخدار بزرگ Mojö Fun را برای سال 2018 داریم. این پرنده شکاری با شکوه با بدنی که به صورت افقی بالا رفته، سرش به سمت جلو نگاه می کند، و بال های بزرگ و پهنش کاملاً به شکل V شکل حجاری شده است یک پای سوم موثر و ،اب بازی به خوبی می ایستد. طول آن 6.5 سانتی متر و در نوک بال ها 7 سانتی متر ارتفاع دارد و طول بال آن 8 سانتی متر است. جغد شاخدار واقعی، سنگین ترین جغد در آمریکای ج،ی و دومین جغد سنگین در آمریکای شمالی پس از جغد برفی است. طول ،ات ماده به طور متوسط ​​به 55 سانتی متر، وزن بیش از 1600 گرم و طول بال ها تا 1.5 متر می رسد.

رنگ اصلی جغد قهوه ای مایل به خا،تری با قهوه ای روشن و ، سمت شکمی است. یک شستشوی خا،تری روی پشت و کناره‌های آن اعمال می‌شود تا پرهای زیادی را برجسته کند. سمت پشتی بال ها و دم با نوارهای سفید مشخص شده در حالی که سمت شکمی دارای نوارهای سیاه است. پاها دارای پرهای سفید و پنجه های سیاه براق هستند. در نهایت، جغد دارای صورت سفید با منقاری سیاه براق، تاج های قهوه ای تیره، چشمان زرد و دیسک های صورت قهوه ای متوسط ​​تا بسیار تیره است. همه این رنگ‌ها واقعاً خیلی خوب اعمال شده‌اند و جغد بسیار زیبا به نظر می‌رسد، اگرچه من احساس می‌کنم در سایه‌ای غنی‌تر از قهوه‌ای زیباتر به نظر می‌رسید. در حال حاضر 15 زیرگونه از جغد شاخدار بزرگ شرح داده شده است، اما من شک دارم که Mojö Fun به طور خاص یکی از این گونه ها را نشان دهد.

مجسمه سازی روی این ،اب بازی بسیار شبیه به مجسمه سازی پرنده از Papo and Safari Ltd است. بال ها دارای پوشش های متمایز، اولیه و ثانویه هستند که همگی به زیبایی مشخص شده اند. در مورد سر و بدن هم همینطور. منقار زیبا و کشنده به نظر می رسد، اما پنجه ها بسیار کوچک به نظر می رسند. Golden Eagle Mojö Fun که قبلا در اینجا بررسی کردم دقیقاً همین مشکل را داشت. به خصوص با توجه به اینکه جغد شاخدار بزرگ به داشتن قدرت گرفتن فوق‌العاده در پاهایش معروف است، بسیار تاسف‌آور است، شبیه به عقاب طلایی.

در غیر این صورت، این ،اب بازی به ،وان یک جغد شاخدار بزرگ قابل تشخیص است، و بین ظاهر ترسناک و ژست فعال آن، بازی با آن بسیار سرگرم کننده است، چه حمله به ،اب بازی های دیگر پرندگان در هوا یا هجوم به ،اب بازی های حیوانات زمینی. موفقیت جغد شاخدار تا حد زیادی به دلیل رژیم غذایی بسیار گسترده آن است. این حیوان عمدتاً ،گوش‌ها، ،گوش‌ها و جوندگان را شکار می‌کند، اما از ،داران، ماهی‌ها، دوزیستان، ،ندگان، بندپایان و سایر پرندگان نیز تغذیه می‌کند. با حس بویایی ضعیف خود، شکارچی مهم اسکنک ها است. می تواند پرندگان بزرگتر مانند غازها و حواصیل ها را از بین ببرد و همچنین می تواند جغدها و دیگر شاهین ها را تعقیب کند. در واقع، تنها جغد در محدوده خود که به آن حمله نخواهد کرد، جغد برفی فوق الذکر است.

در نتیجه، جغد شاخدار بزرگ Mojö Fun نماینده خوبی از گونه است و ارزش جمع آوری دارد.

با سافاری لیمیتد فوق الذکر، جغد عقاب و شاهین دم قرمز سافاری لیمیتد:

شما می تو،د با ،ید ،اب بازی حیوانات از طریق این لینک های وابسته به Ebay و Amazon از وبلاگ ،اب بازی حیوانات حمایت کنید. سلب مسئولیت: پیوندهای Ebay.com و Amazon.com در بلاگ ،اب‌بازی حیوانات اغلب پیوندهای وابسته هستند و وقتی از طریق این پیوندها ،ید می‌کنید، ممکن است کمیسیون دریافت کنیم.

منبع: https://animaltoyfo،.com/blog/great-،rned-owl-wildlife-by-mojo-fun/