حمله به تایتان | آرمین آرلرت

حمله به تایتان |  آرمین آرلرت

نویسنده: سیمون چوکلوفسکی

“،ی که نمی تواند همه چیز را قرب، کند، نمی تواند چیزی را تغییر دهد.”

-آرمین آرت،ت

آرمین بخش مهمی از داستان حمله به تایتان است و شخصیتی دوست داشتنی برای بسیاری از طرفداران است. او را به خاطر هوش، شفقت و مهرب، اش دوست دارند، نه اینکه مانند دیگران به زور وحشیانه تکیه کند. آرمین ،ی نیست که تمام تایتان های جهان را بکشد، اما بدون شک دانش و قدرت را در اختیار ،، قرار خواهد داد که مقدر شده اند. حال از خود بپرسیم:

چگونه یک پسر ضعیف مانند این می تواند تبدیل به ،ی شود که مسیر یک جنگ را تغییر دهد؟

والپیپر آرمین آر،ت

حمله به تایتان - پدربزرگ آرمین آر،ت

آرمین یک بچه خجالتی است که در محیطی محقر بزرگ شده است که در محاصره گرمای چند نفری است که واقعاً او را دوست دارند. او در منطقه شیگانشینا در جزیره پارادایس زیر نظر پدربزرگش زندگی می کرد که پس از مرگ پدر و مادرش از پسر مراقبت کرد.

خانواده آرمین افرادی باز و کنجکاو بودند که می‌خواستند چیزهای بیشتری را برای جهان کشف کنند. اما این کنجکاوی والدین او را به سفری بی بازگشت سوق داد، جایی که آنها در تلاش برای فرار از بیرون از دیوار کشته شدند.

آرمین بعداً با وجود خجالتی بودن، ارن و میکاسا را ​​ملاقات می کند و موفق می شود دوستی پر از عشق و مراقبت نسبت به یکدیگر برقرار کند.

حمله به تایتان - آرمین آر،ت - ارن وقتی جوان بودند به میکاسا کمک می کنند

متأسفانه، پدربزرگ آرمین در طی مأموریتی برای بازپس گیری وال ماریا جان باخت و آرمین را بدون خانواده ای به جز دو دوست عزیزش – دوست، که بعداً با آنها به موفقیت های زیادی دست یافت- باقی گذاشت.

اشتیاق آرمین به اکتشاف

کتاب حمله به تایتان اثر آرمین آر،ت

میل پدر و مادرش به کشف دنیا و کتاب پدربزرگش جرقه ای بود که آتش علایق آرمین را شعله ور کرد. این کتاب تمام شگفتی های جهان، سرزمین فراتر از جزیره بهشت ​​و مهمتر از همه، دریا.

آرمین پر از هیجان در مورد زیبایی های کشف نشده آن سوی دیوارها، مشتاقانه این دانش را با دوستانش به اشتراک می گذارد. این رویا به هدف نهایی زندگی آرمین تبدیل می شود و به او انگیزه می دهد تا با تمام چالش های آینده کنار بیاید. در مورد ارین، همین آ، دلیلی برای آزادی خواهی

آرمین که نمی‌توانست چشم‌انداز رسیدن به دریا را از ذهن خود دور کند، با چالش‌های بی‌شماری روبرو شد تا آن چشم‌انداز را به واقعیت تبدیل کند. او از محدودیت های خود عبور کرد، با مرگ مواجه شد و تحت یک روند تولد مجدد قرار گرفت (موضوعی که بعداً مورد بحث قرار خواهد گرفت). با همه اینها، آرمین شجاعت خود را در پیگیری هدف خود و تلاش برای ایجاد دنیایی بهتر برای همه نشان داده است.

سرانجام در ،مت پای، فصل سوم حمله به تایتان، این سه نفر و نزدیک ترین همراهانشان به دریا می رسند. رویای آرمین به حقیقت پیوست و شادی بی‌اندازه‌ای را بر چهره‌اش آورد.

حمله به آرمین آر،ت تایتان به دریا می رسد

با این حال، این شادی فقط مدت کوتاهی به طول انجامید، زیرا رسیدن به دریا به م،ای چالش های جدیدی بود.

آرمین به ،وان یکی از اعضای سپاه سروی

حمله به تایتان، آرمین آر،ت، سپاه بررسی ، سواری

آرمین فاقد توانایی مبارزه است اما با روحیه اش جبران می کند. در اولین ،مت های حمله به تایتان، او مورد آزار و اذیت قرار گرفت و در نهایت توسط ارن نجات یافت. وقتی از او پرسیدند که چرا تلافی نکرد، پاسخ او این بود: «من نباختم چون فرار نمی‌کنم». این ممکن است ،انه به نظر برسد، اما نشان می دهد که علیرغم عدم توانایی مبارزه، او به اندازه کافی شجاع و عاقل است که مرد بزرگتر باشد.

شجاعت ارن به آرمین شجاعت و عزم را برای کمک به بشریت برای کشف اسرار پشت دیوارها القا کرد. این عزم او را به پیوستن به سپاه سروی سوق داد. در آنجا فقدان مهارت های رزمی و توانایی های بدنی او مشخص شد، اما او را از رویاپردازی باز نداشت.

نداشتن توانایی رزمی برای او به ،وان یک سرباز مشکل ساز شد. هنگامی که او برای اولین بار با تایتان ها روبرو شد، ترس بر او غلبه کرد و مجبور شد یک بار دیگر توسط دوستش Eren نجات یابد.

حمله به تایتان آرمین آر،ت توسط یک تایتان خورده شد

اگرچه مهارت‌های رزمی آرمین ممکن است به سپاه بررسی در نبرد برتری ندهد، ارزش او به ،وان یک سرباز غیرقابل تردید است. او با هوش استثنایی و مهارت تاکتیکی خود، به ،وان یک استراتژیست درخشان ایستاده است. ویژگی های رهبری منحصر به فرد آرمین او را به مغز متفکر بسیاری از پیروزی ها تبدیل می کند.

یکی از به یاد ماندنی ترین نبردهای او در جریان مبارزه برای شیگانشینا بود. در این لحظه مهم، مهارت‌ها و شجاعت تازه کشف‌شده آرمین تعیین‌کننده است زیرا او نقشه‌ای را می‌کشد که به فداکاری خودش نیاز دارد و در نهایت به پیروزی بشریت منجر می‌شود.

پس از یک بحث طول، و داغ، لوی تصمیم گرفت آرمین را به تیتان عظیم تبدیل کند، جان او را نجات داد و او را به ،وان جانشین فرمانده بزرگ اروین اسمیت سپرد.

حمله به تایتان آرمین آر،ت پس از تولد دوباره تایتان عظیم الجثه

این وقایع به ،وان یک لحظه کلیدی از تغییر برای شخصیت آرمین عمل کرد و دیدگاه او را در مورد جهان با بیرون آمدن از نبرد تغییر داد.

شخصیت آرمین تغییر می کند

حمله به تایتان - آرمین آر،ت - مدل تایتان خالص

در طول و بعد از نبرد شیگانشینا، آرمین به پسری بسیار متفاوت از قبل تبدیل شد. او بر ترس های خود غلبه کرد، اعتماد به نفس پیدا کرد و توانست با ذهنی روشن مبارزه کند.

بعد از این اتفاق احساسات آرمین به آشوب کشیده شد. او احساس غم و اندوه به خاطر از دست دادن هم رزمانش، قدرد، برای رستاخیز خود و حتی خشم نسبت به لوی را داشت که به جای آن اروین را نجات نداد.

حمله به تایتان - آرمین آر،ت - جایگزین اریون

او تصمیم گرفت از تلاش‌هایی که همه از طرف او انجام داده‌اند قدرد، کند و از این فرصت برای کمک به بشریت برای پیروزی در جنگ جاری استفاده کند. فهمیدن اینکه هم تیمی هایش به جای اروین، او را احیا ،د، به آرمین الهام شد تا بهترین رهبر ممکن باشد.

در حمله به لیبریو، او یکی از سرباز، بود که بزرگان را به مارلی هدایت کرد و به آنها قدرت جنگیدن داد. آرمین تعهد و عزم خود را برای انجام آنچه برای همه بهتر است نشان داده است، حتی اگر به م،ای ایستادن در مقابل دوستانش باشد. این در یکی از ،مت‌هایی که او در مقابل ارن، که نسبت به میکاسا بی‌رحمانه و بی‌احترامی بود، ایستادگی کرد.

حمله به تایتان - آرمین آر،ت به ارن مشت می زند

از آنجایی که به پایان سریال رسیده ایم، با همه چیز در خطر است، ترس جایی در میدان جنگ ندارد. آرمین این واقعیت را درک می کند و اعتماد به نفس جدیدی را به نمایش می گذارد و مدام رهبری و مهارت تاکتیکی مورد نیاز الدیان ها و جهان را به طور کلی تجسم می دهد.

روابط آرمین

Attack on Titan's Armin Arlert کتاب را با ارن میکاسا به اشتراک می گذارد

آرمین پس از از دست دادن تمام خانواده اش، م،ای زندگی را از طریق دو دوست صمیمی خود، ارن و میکاسا، پیدا می کند. آنها روزهای خود را با صحبت و تصور یک رویای مش، ت،یم ،د: تماشای دریا با هم. مسیر آنها آنها را به نام نویسی در سپاه سروی سوق می دهد، که آغاز یک سفر خارق العاده است – ماجرایی فراتر از تصور.

در سپاه سروی، آرمین با آنی، دختری که مورد علاقه او شد، آشنا شد. اولین ملاقات آنها در سپاه سروی رخ داد، جایی که این دو شروع ،د به احترام متقابل برای یکدیگر به ،وان هم تیمی. بعداً، وقتی آنی به تایتان زن تبدیل می‌شود، تلاش‌های او برای جلوگیری از آسیب رساندن به آرمین در حالی که از خود در برابر سربازان دیگر دفاع می‌کند، لایه‌ای ظریف از احساسات او را آشکار می‌کند – نشانه‌ای ظریف اما تکان دهنده از عشق او به آرمین.

در پایان، آنی خود را در کریستال پوشاند تا خود را از مرگ نجات دهد. پس از سه فصل حضور در این حالت بی رحمانه، آرمین تنها ،ی است که به جز هیچک به دیدار و گفتگو با آنی ادامه می دهد. پس از بازگشت به حالت عادی، آنی به احساسات خود اعتراف کرد و از آرمین برای صحبت با او تشکر کرد. بعداً آنها دوش به دوش هم جنگیدند تا دنیا را به مک، تبدیل کنند که بتوانند در صلح در کنار هم باشند.

اتک بر تایتان آرمین آر،ت با آنی سرخ می شود

آرمین با دیگران نیز رابطه نزدیکی دارد. رینر، جین و ک، از جمله افرادی هستند که از او مراقبت می کنند و در مواقع ضروری از او حمایت می کنند. مقامات ارشد هم مثل آرمین. اگرچه علاقه لوی و هانگ آن را از طریق احساساتشان نشان نمی دهد، اما اغلب از طریق اعمال آنها در میدان جنگ و خارج از آن نشان داده می شود.

نظرات نهایی در مورد آرمین آر،ت

حمله به تایتان تبدیل عظیم تایتان آرمین آر،ت

در دنیایی که قدرت و توانایی های فیزیکی پیشرفته شرط لازم برای بقا است، آرمین هیچ کدام را ندارد. او شخصیت فوق العاده جالبی است که نشان می دهد چگونه می توان با اراده قوی و دوستان خوب به موفقیت های زیادی دست یافت. آرمین مثال می‌زند که گاهی اوقات، ذهن واقعاً می‌تواند قوی‌تر از شمشیر باشد.

اگر ذهن تاکتیکی آرمین نبود، سپاه بررسی نمی توانست در میدان نبرد دستاوردهای زیادی داشته باشد. این ثابت می کند که با داشتن یک هدف مشخص و حمایت درست در کنار خود می توان بر همه ترس ها غلبه کرد.

آرمین دستخوش دگرگونی می شود و به ،وان فردی ظاهر می شود که می تواند خود را اثبات کند و اقدام کند. رشد شخصیت او قابل توجه است و دیدن او که به بخش مهمی از کل داستان تبدیل شده است واقعاً خوب است.

حمله به آرمین آر،ت، کاپیتان ارشد تایتان

چه چیزی آرمین را از دیگران در حمله به تایتان متمایز می کند؟

آرمین با هوش، شفقت و مهرب، اش متمایز است، در مقابل تکیه بر نیروی بی رحم مانند دیگران.

چه چیزی تلاش آرمین برای دریا را هدایت می کند؟

تلاش آرمین برای دریا ناشی از کنجکاویی است که پدر و مادرش و کتاب پدربزرگش جرقه زده اند. این هدف زندگی او می شود، که او را به غلبه بر چالش ها و جستجوی دنیایی بهتر خارج از دیوارها سوق می دهد.

آرمین علیرغم فقدان مهارت های جنگی چگونه کمک می کند؟

علیرغم فقدان مهارت رزمی، درخشش استراتژیک، رهبری و اراده آرمین او را به یک سرمایه اساسی تبدیل کرده است.

معشوقه آرمین کیه؟

عشق آرمین، آنی، یکی از اعضای همکار سپاه بررسی در حمله به تایتان است. هر دو نشان داده اند که در بخش های مختلف نمایش نسبت به یکدیگر احساسات دارند.

در حمله به تایتان چه اتفاقی برای آرمین افتاد؟

آرمین تقریباً در طول نبرد شیگانشینا جان خود را از دست داد، اما با یک تزریق غول پیکر نجات یافت، که او را به تایتان عظیم تبدیل کرد. این رویداد مهم تبدیل او به یک بازیگر اصلی در سریال را نشان می دهد.

چرا آرمین گفت که ارن را کشته؟

آرمین ادعا کرد که ارن را “کشت” تا از دست میکاسا پنهان شود که سر ارن را گرفته و از یک حرکت استراتژیک اطمینان حاصل کند. این پنهان کاری به حفظ صلح در مذاکرات کمک کرد و آرمین را به ،وان یک رهبر پیشاهنگ در مذاکرات صلح بالقوه مشارکت داد. گزینه های محدود به دلیل دگرگونی های غول پیکر و شرایط لوی نیز نقش داشتند.

منبع: https://poggers.com/blogs/news/attack-on-،an-armin-arlert