شرایط فروش اقساطی ایران خودرو تحویل فوری 1403 | kamapress

شرایط فروش اقساطی ایران خودرو تحویل فوری 1403 | kamapress

می‌توان گفت که آغاز محبوبیت محصولات این کمپانی با استقبال مردم از طرح فروش اقساطی پژو 405 glx آغاز شد و در ادامه راه با مجهز شدن این خودرو به پیشرانه تی یو فایو، فروش اقساطی پژو 405 SLX نیز رکوردی تاریخی به دست آورد. اگر اصرار دارید برای خرید ایران خودرو از طریق کمپانی اقدام کنید، همان‌طور که پیشتر نیز اشاره کردیم، راهی جز پذیرفتن شرایط ثبت‌نام و قرعه‌کشی ندارید. اما تحویل خودرو به‌صورت قرعه‌کشی معایبی دارد و از نظر کارشناسان ایراداتی به آن وارد است که بهتر است قبل از شرکت در طرح‌های فروش ایران خودرو بدانید. البته ممکن است بسته به زمان، این امکان برای برخی از خودروها موجود نباشد.

  • در ادامه شرایط اقساطی پیش فروش این خودرو ویژه مشتریان سامانه یکپارچه را بیان کرده‌ایم.
  • پس در صورتی که قصد خرید قسطی محصولات ایران خودرو از شرکت های غیر رسمی فعال در این حوزه را دارید، ابتدا باید بررسی های لازم را انجام دهید.
  • به این ترتیب، باید وجه لازم به عنوان مبلغ پیش پرداخت را در موعد مقرر واریز کنید تا سفارش خرید اقساطی تان به صورت نهایی ثبت شود.
  • ایران خودرو در جدیدترین همکاری خود با شرکت دانگ فنگ چین، اقدام به واردات خودروی شاین مکس و عرضه آن در سامانه یکپارچه خودرو کرده است.
  • با توجه به وضعیت نابسامان بازار خودرو کشور و افزایش قابل توجه تقاضا نسبت به عرضه در سال های اخیر، نرخ بسیاری از محصولات شرکت ایران خودرو در بازار تا چندین برابر قیمت فروش کارخانه فروش اقساطی ایران خودرو 1410 می رسید.

ضمن اینکه علاوه بر فروش نقدی فونیکس، متقاضیان امکان انتخاب فروش اعتباری فونیکس (با سود انصراف و تاخیر 12 درصد) را هم دارند. گروه خودروسازی فردا موتورز با انتشار اطلاعیه‌ای شرایط فروش جدید محصولات این شرکت در فروردین ماه ۱۴۰۳ را اعلام کرد. هرچه ظاهر خودرو قدرتمندتر و امکانات رفاهی آن بیشتر، شانس استقبال خریدار ایرانی از آن هم بالاتر.

فروش اقساطی وانت آریسان: مهر 1402

ای اف سون به عنوان موتور ملی، با مزایای استهلاک کم، قدرت زیاد و مصرف سوخت پایین به یک امتیاز برای محصولات اخیر ایران خودرو تبدیل شده است. کارشناسان جذابیت ظاهری، مشخصات فنی و بدنه مستحکم را علت محبوبیت طرح‌های فروش اقساطی پژو پارس Tu5 عنوان کردند و پژو یک تنه به آمار متقاضیان  شرکت در طرح فروش اقساطی ایران خودرو شیبی تند با روندی صعودی بخشید. همچنین در شرایط جدید فروش اقساطی ایران خودرو، خودروی مورد نظر ظرف مدت یک ساعت از زمان سفارش، تحویل مشتری می‌شود. در روش فروش فوری آرشا خودرو، خودرو قبل از واریز وجه پیش پرداخت، آماده شده و تحویل مشتری می‌شود.

گروگانگیری یک شرکت هرمی در غرب تهران

از این رو افرادی که تمایل به نام نویسی در طرح فروش اقساطی ایران خودرو 1403 داشته باشند، به سادگی می توانند به حساب کاربری خود در سایت فروش شرکت مراجعه کرده و درخواست شان را ثبت نمایند. نکته مهم دیگر در این رابطه مربوط به زمان تحویل خودروهای ثبت نام است. به عبارت دیگر، متقاضیان می خواهند بدانند که آیا این اتوموبیل ها به صورت فوری تحویل داده خواهند شد یا این که مانند سایر طرح های پیش فروش باید مدت زمان زیادی منتظر بمانند. در این رابطه باید بگوییم که نحوه تحویل خودروهای ارائه شده در طرح فروش اقساطی ایران خودرو هم از طریق بخش نامه مربوطه به صورت کامل اطلاع رسانی خواهند شد. پس کسانی که قصد ثبت نام در این طرح را دارند، ابتدا باید بخش نامه فروشی که در سایت شرکت ایران خودرو قرار می گیرد را به صورت کامل مطالعه کنند. البته توجه داشته باشید که تا کنون هیچ اطلاعیه ای مبنی بر تعیین قیمت خودروها در طرح فروش اقساطی این شرکت ارائه نشده است.

افغانستان باز هم سوخت صادراتی ایران را برگرداند

این شرایط به احتمال زیاد در طرح فروش قسطی هم وجود داشته و متقاضیان ثبت نام فروش اقساطی ایران خودرو ۱۴۰۳ باید به آن توجه داشته باشند. به عبارت دیگر، فروش اقساطی شرکت ایران خودرو با مزایای فراوانی نسبت به این طرح توسط سایر شرکت های غیر رسمی فعال در این زمینه انجام خواهد شد. از این رو کسانی که تمایل به خرید اتومبیل به صورت اقساطی دارند، ترجیحا باید در طرح های ارائه شده توسط این شرکت بزرگ کشور نام نویسی کنند. زیرا قیمت نهایی محصولات در طرح فروش قسطی ایران خودرو بدون شک نسبت به نرخ فروش سایر شرکت های غیر رسمی فعال در این زمینه پایین تر خواهد بود.