دزدگیر هوشمند اماکن خانه هوشمند آسانه-امن باش

از مهم ترین و محبوب ترین مدل های دزدگیر موجود در بازار می توان بهدزدگیر اماکن اشاره نمود. این دزدگیر ها در ساختمان ها م مجتمع های مسکونی، تجاری و اداری نصب و مورد استفاده قرار می گیرند. تمامی ما به نوعی با هوشمندسازی آشنایی داریم و در طول روز فعالیت‌های زیادی را از این طریق انجام می‌دهیم. به طور مثال می توان به درب های اتوماتیک پارکینگ ها، ریموت کنترل ها و ..

دزدگیر هوشمند اماکن خانه هوشمند آسانه-امن باش

یعنی شما می توانید با حضور در محل و در فاصله حدود 10 تا 15 متری از پنل مرکزی دزدگیر خود ، آن را با ریموت های موجود در مجموعه کنترل کنید . استفاده از دزدگیر در منزل به حفاظت حریم شخصی و ایجاد آرامش منزل شما کمک فراوانی می‌کند. هدف از نصب دزدگیر در منازل جلوگیری از ورود افراد مزاحم به داخل خانه و سرقت است. اغلب افراد سارق تمایل به ریسک کردن ندارند و زمانی که متوجه شوند که خانه‌ شما مجهز به دزدگیر است از نزدیک شدن به آن صرف نظر می کنند و یا بعد از شنیدن صدای آژیر اخطار از سرقت آن خانه منصرف می‌ شوند. به همین جهت توصیه می شد حتما اقدام به خرید و نصب دزدگیر منزل و اماکن نمایید تا امنیت ساختمان شما تامین شود. دزدگیر یکی از تجهیزات حفاظتی و امنیتی است که امروزه در همه اماکن از آن استفاده می‌ شود و لازم است همه ساختمان ها به آن تجهیز شوند.

دنبال کردن در شبکه‌های اجتماعی

دزدگیر های ایرانی علاوه بر چشمی بیسیم دارای 4 زون میباشند که به هر کدام میتوان تعداد زیادی چشمی با سیم به طور سری متصل کرد اما در دزدگیر های چینی فقط میشود از چشمی بیسیم استفاده کرد.پس با توجه به خطا دار بودن چشمی بیسیم به دلیل ضعف باطری دزدگیر های چینی قابل اعتماد نیستند. این مگنت هم در دزدگیرهای خانگی و هم در دزدگیرهای تجاری و یا سیستم اعلام سرقت بانکی نیز استفاده میشود.جریان مصرفی بسیار پایینی دارد و مجهز به باتری داخلی می باشد. بعضی از این سنسورها مجهز به نمایشگر کاهش شارژ باتری نیز هستند و برد مفید آنها با توجه به فرکانس 315MHZ که مورد تایید سازمان تنظیم مقررات رادیویی نیز میباشد در محیط های بدون پرازیت و موانع 100 متر میباشد.

  • در دزدگیرهای سیم کارتی، امکان دریافت گزارش عملکرد دستگاه (مانند فعال یا غیر فعال شدن دزدگیر) و کنترل دستگاه از راه دور (مانند فعال و غیرفعال کردن دزدگیر) از طریق ارسال پیامک و یا با استفاده از اپلیکیشن وجود دارد.
  • اما زمانی که راجع به هوشمندسازی منزل یا خانه هوشمند صحبت می‌کنیم، منظور چیزی فراتر از موارد گفته شده می‌باشد.
  • این ممکن است شامل یک اتاق خانوادگی با یک سیستم دزدگیر اماکن سرگرمی گران قیمت، یک سرسرا یا ورودی زیرزمین، یک گاراژ که در آن یک قایق ذخیره می شود، یا یک مهد کودک که یک نوزاد در آن می خوابد، باشد.
  • خلاصه بگوئیم از قفلی استفاده کنید که توسط اهرم و دیلم قابل شکستن نباشد.
  • این کنترل پنل پارادوکس در دو فرکانس 433MHz و یا 868MHz عرضه می شود.
  • نصب و استفاده می شوند تا در صورت ورود سارق متصدی بتواند به راحتی و بدون جلب توجه سارق سیگنال فعال سازی آلارم برای دزدگیر اماکن ارسال شود تا از سرقت جلوگیری شود.
به عنوان مثال اگر در مغازه 20 متری که دو درب دارد با نصب یک سنسور ماکروویو کل محیط مغازه پوشش داده شده و با ورود سارق از هر کدام از درب ها دزگیر فعال خواهد شد. یکی از نکاتی که در نصب دزدگیر اماکن هائز اهمیت است استفاده و نصب چشمی یا همان سنسورهای حرکتی باسیم است. سنسور حرکتی بی سیم به دلیل نداشتن سیم کشی نصب راحت و سریع تری دارند اما اگر باتری آن ضعیف شود امکان کار نکردن یا ایجاد آلارم کاذب را در پی خواهد داشت.

دزدگیرهای اماکن عموما دارای اپلیکیشن و نرم افزار می‌باشند که از طریق آن امکان کنترل از راه دور فراهم می‌شود. سیستم دزدگیر خانه هوشمند دارای اجزای مختلفی می باشد که به وسیله آن ها امکان کنترل از راه دور برای فرد فراهم می شود. مهم‌ترین و اصلی‌ترین بخش دزدگیرخانه ، پنل یا دستگاه مرکزی است که درصورت اختلال در آن، کارکرد بقیه اجزا مختل می‌شود. لازم است در هنگام خرد پنل مرکزی دقت بسیار کنید تا بتوانید بهترین پنل را خریداری کنید.

می بایست شوک سنسور بر روی درب و در نزدیکی دستگیره آن از داخل منزل نصب شود. محل نصب تلفن کننده سیم کارتی باد از لحاظ انتن دهی بررسی شود تا انتن دهی ضعیف نباشد زیرا عملکرد سیستم را دچار مشکل کرده و ضریب امنیتی را پایین میاورد . در هنگام نصب سنسور بیم خطی دزدگیر اماکن، چشمی ها باید در فاصله تعیین شده برای سنسور و دقیقا روبروی یکدیگر نصب شوند تا تمام خطوط سنسورهای به همدیگر دید amnbash.ir داشته باشند.

دوربین هوشمند بی‌‌سیم آیمو Imou مدل Bullet 2E IPC-F22FP-D

تفاوت آن­ها در استفاده از کلیدهای معمولی یا سوئیچ آلفا و قفل مرکزی یا کلید کنترل از راه دور به منظور روشن و خاموش کردن دستگاه است. به طور کلی به سیستم و یا تجهیزاتی که از سرقت و یا ورود غیر مجاز به ساختمان ها جلوگیری می کند، دزدگیر گفته می شود. در گذشته های نه چندان دور از نرده های آهنی برای جلوگیری از سرقت و وورد غیر مجاز استفاده می شد، اما امروز تکنولوژی پیشرفت کرده و با نصب دزدگیر در امکان مختلف راه نفوذ سارقین بسته شده است. همچنین توجه داشته باشید که دزدگیر باید در یک فضای مناسب نصب شود تا بتواند حداکثر کارایی و امنیت را برای شما فراهم آورد.