ترتیب صحیح استفاده از محصولات مراقبت پوستی کیوت مگ | takdoo-تکدو

این مرحله از اهمیت بسیاری برخوردار است و به خصوص افراد با پوست روشن هرگز نباید از آن غافل شوند. ضدآفتاب با درجه SPF حداقل 30، معمولاً برای انواع پوست مناسب است. همچنین مهم است که پوست شما نسبت به ضدآفتابی که استفاده می‌کنید حساسیت نداشته باشد و یا پوست شما را خشک نکند.

کرم پودر متعادل کننده رنگ پوست (سی سی کرم)SPF 40 – در سه رنگ متنوع

مدل مخصوص پوست­‌های خشک این برند دارای اثرات شاداب کننده و ضد آلودگی است. برندهایی همچون فیلورگا، الارو، سینره، سی گل و نئودرم و برندهای بسیار دیگر، کرم های دور چشم با کیفیتی دارند که شما می توانید از بین آن ها محصول مورد نظر خود را انتخاب نمایید. مراقبت از پوست در پاییز مربوط به محافظت در برابر وزش بادهای سرد و در نتیجه خشکی پوست می شود. بنابراین در این فصل آبرسان ها و مرطوب کننده ها بیشتر مورد نیاز هستند. از این مواد برای محافظت از پوست دست هم استفاده کنید تا از خشکی و ترک در امان بماند. بهترین زمان استفاده از کرم دور چشم نیز صبح و شب بعد از شستشوی کامل صورت است.

لیست تغییرات قیمت

این گیاه در سال‌های اخیر در لابراتوارهای بهداشتی- آرایشی سراسر دنیا بسیار مورد استفاده قرار گرفته است. همچنین ترکیباتی مثل عصاره گردو، بادام، آووکادو، انار، خیار و انواع ویتامین علاوه بر تغذیه‌ی پوست شما خواص مرطوب‌کنندگی نیز دارند. برای بهره مندی از فواید محصولات مراقبت از پوست باید یک روتین را رعایت کرد، یعنی باید شما برای خود یک روتین روزانه در استفاده از محصولات پوستی داشته باشید. در این مطلب تصمیم داریم ضمن معرفی کشورهای پیشرو در تولید بهترین محصولات بهداشتی پوست دنیا، بهترین محصولات مراقبتی برای انواع پوست را معرفی کنیم. این مطلب یک راهنمای جامع است که به شما کمک می­‌کند موثرترین محصولات را برای پوست خود شناسایی کنید.

  • همچنین شما می توانید برای رفع مشکلات آرایشی خود با تیم پشتیبانی مو تن رو تماس بگیرید و سوالات خود را از این تیم بپرسید.
  • مشکلات ناشی از پوست خشک بسیار شایع‌ هستند و حدود ۴۰٪ از افرادی که متخصص پوست مراجعه می‌کنند، از این مشکلات رنج می‌برند.
  • در هر سن و سالی و با هر جنسیتی می‌توان از انواع مختلف کرم‌های صورت استفاده کرد.
  • حتی اگر هاله تیره دور چشم ندارید، استفاده از کرم دور چشم را فراموش نکنید.
  • ماسک هیالورونیک اسید این برند فرانسوی پوست‌­های خیلی خسته را آبرسانی می‌­کند.
به همین دلیل جز لیست بهترین برندهای پوستی در دنیا در سال 2023 قرار گرفته اند. این نوع پوست‌ها در برخی قسمت‌ها چرب، در برخی قسمت‌ها خشک و در برخی نقاط نیز معمولی هستند. در این نوع معمولا پیشانی، بینی و چانه (ناحیه تی زون) چرب تر از دیگر نقاط هستند. از کرم‌ها و آبرسان هایی استفاده کنند که دارای عصاره مواد طبیعی مثل خیار، چای سبز و بابونه باشند. این مواد در عین اینکه می‌توانند رطوبت پوست را تامین کنند، از تحریک پوست جلوگیری کرده و آرامش بخش پوست هستند.

پوست شما نیز مانند اکثر اعضای بدن در زمان شب وارد حالت ترمیم می‌شود و برای رفع آسیب‌ها و بازسازی خود فعالیت می‌کند. بنابراین مرطوب‌کننده شب باید حاوی تمام ترکیباتی باشد که بدن به ‌طور طبیعی آن‌ها را تولید کرده و می‌تواند از مقادیر بیشتر آن‌ها هم به خوبی استفاده کند. همچنین شما می‌توانید در روتین شبانه مراقبت از پوست از کرم شب ضد چروک استفاده کنید که حاوی دوز “کاهش‌یافته” رتینوئیدها است. فرقی ندارد که چه نوع پوستی دارید (نرمال، چرب، مستعد آکنه یا خشک)؛ شما همیشه باید دو بار در روز از کرم مرطوب کننده استفاده کنید.

ترکیبات مرطوب‌کننده مورد استفاده در شب

ترتیب صحیح استفاده از محصولات مراقبت پوستی کیوت مگ | takdoo-تکدو