لپ تاپ قیمت مناسب استوک مینی Dell مدل Latitude 2100 با رم 2 گیگابایت و حلفظه داخلی 250 گیگابایت | behtarin-laptop

انواع مینی لپ تاپ استوک را می توانید از سایت های معتبر و با تجربه با سابقه و با خیال راحت همچنین با قیمت پایین و کیفیت مرغوب خریداری کنید. با توجه به موارد عنوان شده در رابطه با ویژگی و نکات مهم در زمان خرید مینی لپ تاپ های دانشجویی، بهتر است با چند مدل از بهترین های این دسته آشنا شوید تا با توجه به ویژگی های شاخص هر یک بتوانید انتخاب مناسبی داشته باشید. برای خرید یک مینی لپ‌تاپ مناسب، شما باید به عواملی مانند پردازنده، عمر باتری، فضای حافظه، نمایشگر و اتصال آن توجه نمایید. اگر شما هم قصد دارید در این حوزه اطلاعاتی کسب کنید، می‌توانید با بهترین مینی لپ تاپ های 2022 همراه ما باشید.

ایسوس چندین سال است که با تولید لپ‌تاپ‌های با کیفیت در بازه قیمتی معقول به یکی از محبوب‌ترین برندهای دنیا تبدیل شود. لپ تاپ سایز کوچک CM3 که یک کروم‌بوک است هم از همین قاعده پیروی می‌کند. مهمتر از همه اینکه کیبورد قابل جداسازی است و با اینکار شما می‌توانید از آن به عنوان تبلت هم استفاده کنید. عمر باتری لپ تاپ ها متفاوت هستندبا این حال لپ‌تاپ‌های مینی با توجه به اندازه‌های کوچک‌ ترشان، تا زمانی که مدل‌های سایز کامل این قابلیت را دارند، عمر باتری ندارند. صرف نظر از این، عمر باتری می تواند تاثیر قابل توجهی در گذراندن روزهای کاری یا تحصیلی شما داشته باشد.

هوش مصنوعی ChatAvatar در کسری از ثانیه شخصیت دیجیتالی مدنظر شما را طراحی می‌کند

با این حال، مطمئن باشید – HP Stream طراحی محکمی دارد و همه چیزهایی را که برای انجام کارهای اساسی، مانند ویرایش سریع عکس و مرور اینترنت نیاز دارید، با قیمت منصفانه زیر 250 دلار فراهم می کند. لازم به اشاره است که ایمالز فروشگاه اینترنتی نمی باشد و هیچگونه دخالتی در کارکرد فروشگاه ها نداشته و تنها یک مرجع برای جستجو، مقایسه و معرفی کالا و فروشگاه های اینترنتی می باشد. استفاده از مطالب و تصاویر فروشگاه اینترنتی رایتاپ تنها برای اهداف غیر تجاری و با ذکر منبع بی‌مانع است.

مینی لپ تاپ اپل MacBook Air MGN63؛ بهترین مینی لپ تاپ تا 30 میلیون تومان

دلیل محقق شدن این امر، استفاده از سخت‌افزارهای ضعیف‌تر و بهینه‌تر بهترین لپ تاپ تا 15 میلیون است. وزن این نوع دستگاه ها ۱.۲۱ کیلوگرم است و سیستم عامل ۱۰ پرو نیز به خوبی بر روی آن نصب و اجرا می شود. این مدل دارای صفحه نمایشگر لمسی است ، و سایز ۱۳.۳ اینچ برای صفحه نمایش آن در نظر گرفته شده است ، میزان ظرفیت حافظه داخلی این مینی لپ تاپ ها ۱۲۸ گیگابایت است و به راحتی فعالیت های روزانه را می توانید با این دستگاه ها انجام دهید. لنوو تینک پد مدل X230 Tablet بهترین مینی لپ تاپ برای انجام کارهای روزمره است.

  • بنابراین انتظار انجام کارهای گرافیکی سنگین را نمی‌توانید از این دستگاه داشته باشید.
  • با پیشرفت علم و تکنولوژی ، مینی لپ تاپ ها برای رفع برخی نیاز های کاربران روی کار آمدند و امروزه توسط اکثر مردم جهان مورد استفاده قرار می گیرند.
  • این دستگاه درایو نوری ندارد اما به یک پورت USB 2.0، یک پورت USB 3.0 و پورت HDMI مجهز است.
  • کروم‌بوک پلاس وی 2 نه‌ تنها یکی از بهترین مینی لپ تاپ های دنیادر سال 2018 است بلکه جز محبوب‌ترین کروم‌بوک‌های بازار نیز به حساب می‌آید و یک مینی لپ تاپ ارزان و خوب است.
  • به دلیل پیشرفت روزافزون تکنولوژی به کار رفته در تمامی لپ تاپ‌ها، کیفیت ساخت مینی لپ تاپ‌ها نیز بهبود یافته‌اند.
لپ تاپ قیمت مناسب استوک مینی Dell مدل Latitude 2100 با رم 2 گیگابایت و حلفظه داخلی 250 گیگابایت | behtarin-laptop