فروش تلویزیون شهری با بهترین قیمت طراحان نور و نمایش | asilight

این نوع از تلویزیونها پس از استقرار در کمتر از 10 دقیقه آماده بهره بردای میباشد . در ایران نیز با توجه به نیاز کشور به این نوع از تلویزیون های شهری شرکت تصویر هنر پدیده تصمیم به تولید آن در داخل کشور نمود . تلویزیون شهری یکی از ابزارهای موثر در تبلیغات محیطی است که، می‌تواند روی موفقیت برندینگ یک کسب و کار اثر بگذارد. به همین دلیل این امکان وجود دارد، با توجه به گستردگی تقاطع و عرض خیابان‌های منتهی به آن و همچنین توانایی دکل نگهدارنده تلویزیون، ابعاد متفاوتی را برای آن در نظر گرفت.

کیفیت محصولات درجه یک

همچنین از طریق نظرات مشتریان می‌توانید به کیفیت کار آن‌ها پی ببرید. یعنی نیازی به تراکم بیشتر برای نمایش تبلیغ با کیفیت بالا نخواهید داشت چرا که اندازه بزرگ می‌تواند این موضوع را به خوبی جبران نماید. نمایش محتوای تبلیغاتی و حتی پخش مسابقات ورزشی در مکان های مختلف از موارد استفاده این نمایشگر می باشد. گروه تولیدی بازرگانی ال‌ای دی پانل با تکیه بر دانش فنی خود و نیز مراودات تجاری با شرکای تجاری معتبر … تا به حال چیزی در مورد دمای رنگ لامپ ال ای دی چیزی شنیده‌اید؟ به طور کلی تا چه اندازه با دمای رنگ آش… سلام خدمت همکاران گرامی لطفا برای بازدید از لیست قیمت لطفا بهاین بخشمراجعه فرمایید .

قاب و کابینت تابلو روان

فروش تلویزیون شهری با بهترین قیمت طراحان نور و نمایش | asilight بیلبورد های سه بعدی نسل جدیدی از نمایشگر های ال ای دی هستند که مورد استقبال و توجه بسیاری از افراد و کسب و کارها قرار گرفته است که با زاویه بصری خاص و موشن های جذاب حس واقعی و تصاویر سه بعدی را ایجاد میکند. خرید تلویزیون شهری با مصرف بهینه انرژی، اگرچه در ابتدا تا حدودی هزینه بر و گرانتر است اما، در طولانی مدت با کاهش هزینه های صرف شده به همین منظور، کاملا به صرفه و مناسب نیز خواهد بود. یکی از مهمترین عواملی که برای تلویزیون شهری اهمیت بسیار زیادی دارد درجه حرارت محیطی میباشد. چرا که پاوری که در تلویزیون شهری مورد استفاده قرار گرفته که منبع تغذیه انرژی تلویزیون است حداکثر تا 50 درجه سانتیگراد میتواند کار کند.. مجموعه ای اس آی لایت وارد کننده معتبرترین برند های دنیا برای ساخت انواع تلویزیون شهری ، ویدئو وال و تلویزیون شهری با گارانتی در ایران می باشد. در تلویزیون شهری ابعاد آن، نوع ماژول استفاده شده، برند ماژول، تعداد پاور، نوع پروسسور، سیستم خنک کندده تاثیر مستقیم بر قیمت تمام شده دارد ولی این را در نظر داشته باشید که جنس سازه و ظاهر آن در اهمیت دوم قرار دارد، که می تواند هزینه نهایی شما را بالا ببرد.

همچنین با کمک یک برد PCB تمامی LEDها و خازن‌ها در ماژول SMD به یکدیگر متصل می‌شوند. با نصب و راه‌اندازی کابینت‌های تلویزیون بر روی پایه، تقریبا کار نصب تلویزیون شهری خاتمه می‌یابد و حالا زمان نصب نرم‌افزارها و نمایش تبلیغات است. پایه نمایشگر را باید براساس سایز صفحه نمایش تلویزیون شهری ساخت و روی ستون اصلی نصب کرد. همچنین بعد از نصب پایه و صفحه اصلی، باید ساندویچ پنل نمایشگر نیز نصب شود، تا امکان نصب کابینت‌های تلویزیون فراهم شود.

دیدگاه خود را ثبت کنید لغو پاسخ

برند و کار خانه سازنده پنل های تلویزیون شهری در خروجی این کار تاثیر زیادی دارد و معمولا مارکهای معتبر به دلیل استفاده از قطعات مرغوب تر خروجی تصویر با کیفیت تری به تلویزیون شهری شما خواهند داد. این طبیعی است با توجه به این واقعیت که فعالیت های تبلیغاتی تلویزیون شهری هزینه های زیادی را برای شرکت ها در پی دارد. برای اطلاع از قیمت تلویزیون های شهری به صورت روزانه و یا به عبارتی آپدیت شده، روش های متعددی وجود خواهد داشت. اما بستر آنلاین مناسب ترین گزینه را پیش روی متقاضیان قرار داده است. نمایشگر های مناسب برای داخل سالن دارای ابعاد کوچک تری هستند و هم چنین نوع قطعات به کار رفته شده در آن ها نیز کاملا با نمونه های دیگر نمایشگر ها متفاوت است.

  • بنابراین اهمیت دارد که، قطعاتی که تلویزیون روی آن نصب می‌شود، زیبا و شکیل باشند.
  • می‌توان کابینت‌های تلویزیون را از یکدیگر جداکرده و در باکس‌های مخصوصی (هارد کیس) قرارداد تا در هنگام جابه‌جایی دچار آسیب یا مشکل نشوند.
  • لازم به ذکر است که علاوه بر مکان ، که انتخاب درست آن برای نصب تلویزیون شهری بسیار مهم است توجه به محتوای تبلیغات هم حائز اهمیت است.
  • همچنین ارائه برنامه‌های جذاب و تنوع بخش، می‌تواند برای جذب مخاطبان مفید باشد.