چسب بتن تولید رنگ آیسافام

اگر بدون استفاده از این فراورده ملات ریزی را روی سیمان های قدیمی انجام دهید، سطح جدید به شکل پوششی جدا و ناپیوسته تولید می شود که در این صورت سطحی مقاوم و پایدار نخواهیم داشت. مقدار مصرف چسب بتن بسته به میزان چسبندگی مورد نیاز و نوع دانه بندی ملات متفاوت است . در صورت استفاده از این فرآورده در مقادیر نزدیک به حداکثرمجاز ، امکان ایجاد هوای بیشتردر بتن می رود . با این حال مقاومت این نوع چسب ها در برابر دمای زیاد به مدت طولانی کم است و ممکن است منعقد شده و گلوله شوند. مشابه با چسب های اکریلیک لاتکس، ظاهر سفید شیری رنگ دارند و تا 55% حاوی مواد جامد هستند. این نوع چسب بتن هم برای اتصال لایه های جدید و قدیم بتن استفاده می شود.

چسب استحکامی بتن و ملات CA12 (بیست لیتری)

چسب بتن تولید رنگ آیسافام

بعضی ترک خوردگی‌های چنان عمیق هستند که اگر بتن به سطح قبلی اتصال مناسبی نداشته باشد، در مدت کوتاهی همان خرابی را به وجود می‌آورد یا حتی باعث تخریب بزرگ‌تری می‌شود. از این رو برای درزگیری با ملات یا بتن، استفاده از چسب بتن بسیار مؤثر است. برای چسباندن بتن سخت شده به بتن سخت شده یا دیگر مواد به بتن، اگر سطوح روی هم جفت نشوند، لازم است چسب‌های اپوکسی برای تشکیل یک ملات با ماسه ریز مخلوط شوند. به همین دلیل، استفاده از چسب‌هایی با غلظت زیاد یا اپوکسی رزین ژلاتینی ساده‌تر است. چسب‌های کاشت آرماتور و بولت هیلتی با وجود هزینه بالا امروزه در میان متخصصین و کارشناسان طرفداران زیادی دارد که به علت اطمینان از کیفیت محصول مورد نظر است.

دال در ساختمان به عضوی از سازه گفته میشود که ضخامت آن نسبت به طول و عرضش کمتر بوده و اصولا بار ثقلی تحمل میکند. برای بررسی روش های اسکن بتن می توانید به صفحه مربوط به آن که در منو وب سایت می باشد مراجعه کنید. کلیه قیمت ها بدون اطلاع قبلی قابل تغییر می باشد، لطفا جهت استعلام قیمت خرید با واحد فروش تماس حاصل نمایید. این محصولات را در ظرف در بسته، دور از رطوبت، یخ زدگی و تابش مستقیم نور آفتاب نگهداری کنید. این ماده جزو مواد مضر برای سلامتی و محیط زیست محسوب نمی شود ولی نباید بلعیده شود یا با چشم تماس مستقیم داشته باشد. در مقابل رطوبت، سرما و گرما، ‌حریق، نور، آتش و ضربه مقاوم و عمر آن ها مثل عمر سیمان در ملات است.

از مزایای چسب اپوکسی بتن می توان به چسبندگی بالا ، مقاومت بالا ، مقاومت شیمیایی بالا اشاره کرد. از چسب آژن شیمی برای ترمیم و تعمیر آسیب دیدگیهای سطحی و عمقی سازه های بتنی كه در خشكی بوده و یا اینکه با رطوبت در تماس هستند. چسب لاتکس از مواد پلیمری حلال در آب ساخته می شود که در برابر مواد شیمیایی بسیار مقاوم هستند.

فروشگاه اینترنتی ایران ایمارت ، بررسی ، مشاوره ، انتخاب و خرید آنلاین

‌چسب بتن لاتکس نوعی چسب بتن است که بر پایه لاتکس و به عنوان افزودنی این سایت را مرور کنید طراحی شده است. این چسب بتن مقاومت بالایی در برابر تغییرات دما و ضربه از خود نشان می‌دهد و ترکیبی غیرسمی است که برای استفاده در ملات‌های ترمیمی بتن نقش مهمی را ایفا می‌کند. علاوه براین، چسب بتن لاتکس خواص بسیار متنوعی از جمله مقاومت شیمیایی، آب‌بندی، افزایش الاستیسیته بتن، افزایش قدرت چسبندگی بتن و ملات و …دارد.

  • جهت ایجاد پیوند سازه‌ای، نوع IV برای مواد سخت شده به بتن سخت شده؛ نوع V برای بتن تازه به بتن سخت شده و انواع VI و VII برای اجرای قطعه‌ای مطرح شده است.
  • اگر بدون استفاده از این فراورده ملات ریزی را روی سیمان های قدیمی انجام دهید، سطح جدید به شکل پوششی جدا و ناپیوسته تولید می شود که در این صورت سطحی مقاوم و پایدار نخواهیم داشت.
  • همچنین این چسبباعث می شود که نما نسبت به نفوذ آب نیز مقاوم شود و از تفکیک سنگ دانه های کوچک و بزرگ جلوگیری می کند که بسیار این ویژگی ارزشمند است.
  • استفاده این محصولات در سازه‌ها ضمن صرفه اقتصادی، باعث ایجاد مقاومت و استحکام بيشتر سازه،‌ بالا رفتن سرعت عمليات‌، سبک سازی نمودن سازه‌ها و آنتی باکتریال شدن (ضد خزه، جلبک و باکتری‌) سازه خواهد شد.
  • مشابه با چسب های اکریلیک لاتکس، ظاهر سفید شیری رنگ دارند و تا 55% حاوی مواد جامد هستند.
  • ترکیب شدن چسب بتن با آب و رقیق شدن آن پیش از اضافه شدن به ملات منجر به بر هم زدن فرمولاسیون و کاهش کیفیت و عملکرد چسب بتن می‌شود.