دانلود کتاب های علوم غریبه | maktabdata

امر غریب و مخفی در جهان غرب همان معنایی را در دارد که در کشور ما دارد. امر غریب به معنای چیز پنهان از حواس بشری است و اعتقادی که طبق آن، شخص به دانشی دست پیدا می‌کند که از سازو کار جهان آگاهی یافته و حتا به دست‌کاری در این ساز و کار می‌رسد. نکته مهم درباره علوم غریبه این است که شاخه‌هایش در گذر تاریخ، بین مرز خرافه و واقعیت در رفت و آمد و به تعبیر پرویز براتی، سرگردان بوده‌اند.

  • این تجلی احساسات هدف مهمی دارد – خالق ناله را می شنود و به نجات می رسد.
  • اگر میخواهید علوم و دانش خود را افزایش دهید حتما این کتابها را تهیه کرده و مطالعه کنید .
  • در این پکیج کتابهای خطی برای کشف دفینه نیز وجود دارد مانند کتابهای میرجهانی خطی ویا کتاب گنج نامه.گنجور-گوهر شب چراغ-کتاب چشم طلایی کامل و کتابهای در مورد جوغنها و…
  • دانش‌های سری، شگفت‌انگیز و دور از دسترس عموم است که در مقابل علوم متعارف قرار دارد.
یک کلمه تورات به طور غیرقابل اندازه گیری وزن بیشتری از تمام دعاها در کنار هم دارد. حقیقت بسیار مهمی بر اساس واقعیت ما در شش روز خلقت گذاشته شد – هیچ چیز بدون دعا داده نمی دانلود رايگان کتب علوم غريبه و طلسمات شود. همه چیز اعم از مادی و جسمانی منتظر است که انسان بیاید و با دعای خود درهای بهشت ​​را که مانعی بر سر راه همه نعمت های دنیاست بگشاید. شما باید افکار خود را مثبت داشته باشید، بدانید که وقتی به این اوریشا دعا می کنید چه می خواهید بپرسید، به یاد داشته باشید که از او بخواهید که برد، پیروزی، پول و هر چیزی که فکرش را می کنید به دست آورید. از طرف دیگر وقتی نیاز به جذب پول دارید همیشه می توان درخواست کرد، نیازی نیست منتظر بمانید تا آب شما را غرق کند، با این دعا به شنگو نر می توانید زندگی راحت یا راحتی داشته باشید، یعنی به طوری که شما هرگز کمبود پول. یکی دیگر از پیوندهای این خدایان رنگ هایی است که هر دو استفاده می کنند، زیرا آنها یکسان هستند و سانتا باربارا نیز شمشیری را در دستان خود حمل می کند.

عرضه «بادهای افسون» در نمایشگاه کتاب

دانلود کتاب های علوم غریبه | maktabdata در سطور بالایی مطلب به رمان‌ها و فیلم‌هایی اشاره شد که با توجه به علوم غریبه و پدیده‌های مرموز متافیزیکی منتشر شده‌اند. نکته مهمی که پرویز براتی در کتابش به آن اشاره کرده این است که نمی‌توانیم در ایران قائل به ادبیات علوم غریبه یعنی مشابه آن چیزی که در غرب ادبیات خفیه می‌نامند، باشیم. توضیح بیشتر این‌که کتاب‌هایی درباره علوم غریبه داریم اما تا به حال این مساله دستاویز تولید ادبی یا داستانی نبوده است. کیمیاگری یکی از شاخه‌های علوم غریبه است که نامش را زیاد شنیده‌ایم و همان‌طور هم که در بالا اشاره شد، نام محمدبن زکریای رازی با این علم عجین شده است. به تعبیر براتی، کیمیا به عنوان یکی از ۵ علم نهان (خمسه محتجبه) خاستگاه دقیقی ندارد.

کتاب اسرار العارفین و زبده السالکین

طلسم مبتنی بر علوم ماوراءالطبیعه است و فهم و درک و خواندن آن برای همه یکسان نیست. لغت تعویذ هم که معادل واژه انگلیسی امیولت است، مصدر واژه‌ای عربی بوده و می‌توان معادل‌هایی چون چشمِ افسون یا چشم افسا را به ان اطلاق کرد. براتی در کتابش اشاره می‌کند که دین زرتشتی همچون اسلام،‌ مخالف خرافات است و خیلی سخت به جادوگران و اهل خرافات می‌تازد. این دین مخالف خرافاتی است که در اثر فعالیت‌های تورانیان در ایران رواج یافته بود. این محقق همچنین اشاره می‌کند که در اوستا (کتاب مقدس زرتشتیان)، جادوگران دیو نامیده می‌شوند.

نهاد کتابخانه های عمومی کشور

چه حرفه ایی باشید چه مبتدی، این کتاب بدرد شما میخورد، زیرا بهترین خودآموز در علوم غریبه می باشد (ازنظر کاربران و بر اساس تجربیات). به غیر از این کتاب، کتاب مرجان جادو هم کتابی بسیار عالیست که از سایت ما میتوانید آن را تهیه کنید. به بیان ساده و امروزی می‌توان گفت شاخه‌های علوم غریبه از جمله علومی هستند که انسان‌های عادی نباشد کاری به کارشان داشته باشند. البته در روزگار فعلی و غلبه علوم تجربی و پراگماتیسم، عده زیادی از مردم، درباره علوم غریبه کنجکاوی نمی‌کنند و به اصطلاح، عقل‌شان به چشم‌شان و پیشرفت‌های تکنولوژیک است. اما با این حال، جسته و گریخته و گاه و بی‌گاه حضور و نقش علوم غریبه و مسائل متافیزیکی را در آثار ادبی، داستانی یا فیلم‌های سینمایی شاهد هستیم.