تور عمان 1401 مسقط ، صلاله + از تهران و شهر ها + قیمت ارزان

اما به جای ویزا شما باید تأییدیه رزرو هتل، بلیط برگشت و بیمه درمانی سفر به عمان را در سفر به این کشور در دست داشته قیمت تور عمان باشید. چنانچه شش ماه از دریافت دوز دوم گذشته باشد مسافر موظف به دریافت دوز سوم می‌باشد. در حال حاضر علاوه بر واکسنهای مورد تایید سازمان جهانی بهداشت WHO کشور عمان واکسن اسپوتنیک را هم پذیرا می‌باشد. یکی از قدیمی ترین بندرگاههای عمان، شهرستان صور در شرقی ترین نقطۀ این کشور قرار دارد. از شگفتی های این شهر، وجود پنج قلعۀ باستانی در آنجاست که هر کدام کاربری نظامی و دفاعی داشته اند و نگهبانان شبانه روز در آنها به دیده بانی مشغول بوده اند. شاید برایتان جالب باشد که بدانید به غیر از ماهیگیری و آهنگری، مردم این دیار به ساختن خنجر معروف عمانی می پردازند.

  • برای روز چهارشنبه شما برنامه مفرح دیگری برای خانم‌ها در نظر گرفته است.
  • در عمارت مسجد سلطان قابوس از ترکیب رنگی سفید و کرم استفاده شده و در ساخت آن از بهترین متریال و برترین معماران جهان بهره گرفته‌اند.
  • این قلعه که روی کوه حجر غربی شاخته شده در قدیم به خاطر موقعیت خوبم یک قلعه بسیار استراتژیک و مهم محسوب می‎شده است.
  • بسیاری از افراد تصور می‌کنند که آژانس‌های مسافرتی به خاطر کسب درآمد، هزینه سفر شما را افزایش می‌دهند و این اصلا منطقی نیست.

یکی دیگر سوغاتی های زیبا صندوقچه های فلزی و تزئین شده ای معروف به مندو است، که اتفاقا طرفداران زیادی نیز دارد. هتل دابلیو از بهترین هتل ‌های مسقط می باشد که امکانات و زیبایی های بی نظیری دارد و اینکه درست در منطقه بسیار زیبای Shatti Al Qurum قرار گرفته است. مهمه بدونید که این هتل با جاذبه‌ های تاریخی و بازار بزرگ مسقط حدودا 15 الی 20 دقیقه فاصله دارد.

تور عمان لحظه آخری و ارزان

اگر بخواهیم از شرایط سفر دریایی از قشم به عمان مختصری برایتان بگوییم به این صورت است که راه دریایی نیز از راه های دیگر برای رسیدن به کشور عمان می باشد. خوب از سال 95 قرار شد که اولین خط دریایی بین جزیره قشم در ایران تا بندر خصب در عمان راه اندازی بشود. بهترین زمان برای سفر به عمان با توجه به آب و هوای این کشور فصل پاییز و زمستان است. با توجه به گرم بودن آب و هوای کشور عمان بهترین فصل سفر از پاییز تا اخر بهار می باشد . کشور سلطان‌نشین عمان از همسایه‌های جنوبی ایران است که مانند بیشتر کشورهای عربی درآمد اصلی آن از طریق نفت تأمین می‌شود.

تور عمان 1401 مسقط ، صلاله + از تهران و شهر ها + قیمت ارزان

عمان به دلیل مکان‌های تاریخی و تفریحات آبی فراوان، تجربه‌ی منحصر به فردی از سفر را برایتان فراهم خواهد کرد، در ادامه تعدادی از جاذبه‌هایی که در تورهای عمان می‌توانید از آن‌ها بازدید کنید را بررسی می‌کنیم. اتوبوس روشی سریع و راحت جهت ترددهای درون شهری و بین شهری به شمار می‌رود و بدیهی است که کرایه آن بسته به مسافت متغیر است. سفرهای درون شهری دو تا سه ریال و سفرهای برون شهری به مقاصدی چون صلاله چیزی در حدود شش تا هفت ریال هزینه در بر خواهد داشت. در شهرهای بزرگی چون مسقط عمده حمل و نقل بواسطه تاکسی‌ها و ون‌هایی که به رنگ‌های سفید و نارنجی نقاشی شده‌اند صورت می‌پذیرد و ارزانترین روش جهت بازدید از بخش‌های مختلف آن به شمار می‌روند. این بدین معناست که پیش از سوار شدن باید بر سر نرخ سفر با راننده به توافق برسید.

شهر صور

در عمان به دنبال هیاهوی همیشگی کلانشهرها نباشید، زیرا که سکوت بخشی از اصالت عمان است. لحظه‌ای بارانی سیل آسا چهره آفتاب را مکدر می‌سازد و ثانیه‌ای دگر گویی سال‌هاست که آسمان ابری بر خود ندیده است. لحظه‌ای طوفانی عظیم انبوهی از شن عمان را به صورت خشک مسافران می‌ساید و لحظه‌ای دگر غرق در شکوه و وقار بر زیر آفتاب آرام می‌گیرد. گویی تمام عناصر طبیعت دست در دست یکدیگر داده‌اند تا اثباتگر سخن آن مرد پاک طینت باشند “در پس هر سختی بی شک آسانی است.”

نرخ تور عمان