درآمد روزانه صرافی‌های ارزهای دیجیتال چقدر است؟ | نی نی سایت

کلیدهای خصوصی و عبارات بازیابی حساب خود را در جایی امن نگهداری کنید. هرگز کلیدهای خصوصی و عبارات بازیابی خود را در لپ‌تاپ یا تلفن هوشمند خود ذخیره نکنید؛ چون خطر هک‌شدن برای این دستگاه‌ها هم وجود دارد. می‌توانید این عبارات را روی کاغذ بنویسید و در جایی قرار دهید که فقط خودتان از آن اطلاع داشته باشید. صنعت دیگری که از توکن‌های غیرمثلی استفاده می‌کند، «گیمفای» و «بازی‌ برای کسب درآمد» است که درادامه، با آن بیشتر آشنا می‌شویم. مینتینگ NFT چندان هزینه‌بَر نیست؛ اما گاهی قیمت برخی از NFTها یک‌شبه ره صدساله را می‌پیمایند و به ارزش هزاران دلاری می‌رسند.

درآمد روزانه صرافی‌های ارزهای دیجیتال چقدر است؟ | نی نی سایت اگر در آوریل ۲۰۱۶، ۳۱۰ پوند برای خرید یک بیت کوین خرج کرده بودید، شش سال بعد سرمایه شما حدود ۲۴۰۰۰ پوند ارزش داشت. قیمت بیت کوین تا سال ۲۰۲۱ افزایش یافت و درنوامبر به رکورد ۶۹۰۰۰ دلار رسید. برای ورود به اکثر این بازی‌ها کاربران مجبورند تا هزینه اولیه‌ای برای خرید کاراکتر و آیتم‌های مورد نیاز در بازی پرداخت کنند. به همین دلیل کاربران تازه پس از مدت زمانی بازی کردن به اصل پول می‌رسند و اگر در این مدت آن بازی شکست بخورد، کاربران سرمایه خود را تقریبا از دست می‌دهند؛ زیرا همان بحث نقدشونده نبودن NFT ها در این مورد نیز صادق است. در ادامه ویژگی‌های مهمی که برای کسب درآمد از ارز دیجیتال به وسیله بازی‌های بلاک چینی باید به آن‌ها توجه کرد به صورت خلاصه آورده شده است.

این تحلیلگر به تریدرها و سرمایه گذارها توصیه میکنه میزان مبلغ سرمایه گذاری در بازار ارزهای دیجیتال رو با گذشت زمان و شناخت بیشتر از عملکرد این بازار میتونن اصلاح کنن. اما تا آن زمان، بهتره سهم کوچیکی از پورتفوی سرمایه گذارها به بازار کریپتو اختصاص پیدا کنه. در ادامه نظرات 5 مشاور مالی در خصوص میزان سرمایه بهینه برای ورود به بازار ارزهای دیجیتال رو میاریم. هر چقدر به ATH بازار نزدیک تر باشیم هم از نظر زمان و هم از نظر قیمت باید مبلغ کمتری رو سرمایه گذاری اینترنت کنین. در مقابل، اگه قیمت فعلی مثلا 5000 دلار باشه و ATH بازار دلار دو سال پیش باشه، طبیعتا مبلغ سرمایه برای ورود به بازار ارزهای دیجیتال میتونه افزایش پیدا کنه.

  • متنوع سازی پورتفوی سرمایه گذاری از عواملیه که در تصمیم گیری در مورد میزان سرمایه بهینه برای ورود به بازار ارزهای دیجیتال باید در نظر بگیرین.
  • به‌عنوان مثال‌، برای اعتبارسنجی در شبکه اتریوم باید ۳۲ اتر در شبکه قفل کنید که در‌حال‌حاضر (زمستان۱۴۰۱)، برابر با بیش از ۲میلیارد تومان است.
  • به گفته متخصصان، داشتن یک استراتژی مناسب و دانش درباره بازار و زمان ورود و خروج، از الزامات فعالیت در این حوزه است.
  • این اتفاق باعث شد که سرمایه‌گذاران بر روی هر پروژه‌ای که توکن ارائه می‌کند سرمایه‌گذاری نکنند و قبل از سرمایه‌گذاری وایت پیپر آن را مطالعه کنند و اطلاعاتی در مورد تیم، سرمایه‌گذاران و اهداف پروژه به دست بیاورند.
  • اکثر صرافی‌های معتبر نیز محتوای آموزشی تولید می‌کنند؛ به‌طور مثال صرافی تبدیل، محتواهای آموزشی را در آکادمی تبدیل و راهنمای گام به گام تبدیل، به اشتراک می‌گذارد.

در ادامه بررسی میزان سودآوری ارزهای دیجیتال نوبت به ارز سود آور دوج کوین میرسه. دوج کوین یک ارزدیجیتال و یکی از بهترین سکه ها برای استخراج با GPU است که میشه از اون برای پرداخت ها و خریدهای آسون استفاده کرد. این ارز به شما کمک میکنه تا با تکمیل معادلات ریاضی و ثبت تراکنش ها، بدون زحمت استخراج کنید. شما میتونید دوج کوین رو به راحتی با یک رایانه با سیستم عامل لینوکس یا ویندوز و GPU استخراج کنید. این ارزدیجیتال رو میشه با واحدهای پردازش گرافیکی مانند Nvidia GeForce RTX و ASUS RX Vega 64 استفاده کرد.

برق مصرفی (Power Consumption) ماینرها

این همان چیزی است که کل فضا را هیجان‌انگیز و جالب می‌کند؛ بنابراین مدتی را به مطالعه اخبار اختصاص دهید. البته نیازی به مطالعه همه جزئیات نیست و فقط تیترها و خلاصه اخبار کفایت می‌کند. درواقع، هودل همان سرمایه‌گذاری بلندمدت است که اغلب برای جلوگیری از ضرر ناشی از نوسان‌های کوتاه‌مدت استفاده می‌شود و روش سودبخشی برای پس‌اندازکردن می‌تواند تلقی شود. «هودلر» یا نگه‌دارنده بلندمدت دارایی می‌تواند بدون دردسر تحلیل بازار در کوتاه‌مدت و ورود مداوم به موقعیت‌های خریدوفروش، سود نسبتاً زیادی به‌دست آورَد.

سفارش شرطی چیست؟ و انواع آن در صرافی ارز دیجیتال