سامسونگ یا شیائومی، کدام گوشی را انتخاب کنیم؟

همچنین می­توانید با استفاده از قابلیت شارژ سریع در زمان کوتاه گوشی خود را شارژ کنید. حال اگر قصد خرید گوشی تلفن هوشمند را داشته باشید حتما بین دو راهی انتخاب سامسونگ یا شیائومی قرار گرفتهاید. اگر قبلا از این رابط کاربری سامسونگ استفاده نکردهاید، باید اطمینان داشته باشید که هیچ مشکلی نداشته و اندروید ۱۰ بهینهتر را در اختیار شما میگذارد. ولی جدا از بحث دوربین با رزولوشن بالا، این گوشی تازه نفس پس از رونمایی لقب «تحسین برانگیز» در دنیای دیجیتال را به خود اختصاص داد و برخلاف قیمت مناسب این اسمارتفون، کمپانی شیائومی در طراحی و قابلیتهای این گوشی به هیچ عنوان کم فونر کاری نکرده است. موسیقی گوش دادن بدون هیچ گونه صدای اضافه برای برخی افراد به حدی اهمیت دارد که هندزفری را به عنوان یک وسیله جانبی ضروری برای موبایل می دانند. شرکت شیائومی را می­توان به عنوان جدیدترین سازنده گوشی­ های هوشمند در بازار معرفی کرد چرا که پس از گذشت تنها 9 سال (این شرکت در سال 2010 پایه گذاری شد) توانسته کاربران زیادی در سرار دنیا را جذب کند.

انیمیشن­ها در این گوشی با سرعت 60 فریم بر ثانیه پخش می­شوند و در نتیجه تصاویر با کیفیت بالایی در اختیار شما قرار می­گیرند. تصاویر گرفته شده در نور روز توسط این دوربین از کنتراست بالایی برخوردارند و رنگ­ها و جزئیات بسیار واضح و زیبا نشان داده می­شوند.ویدئوهایی که با گوشی شیائومی ردمی نوت 8 پرو فیلمبرداری می­ شوند نیز به نسبت رقبای خود از کیفیت بیشتری برخوردارند چرا که دوربین این گوشی قابلیت ضبط ویدئو با رزولوشن 1080p و با سرعت 30، 60 و 120 فریم بر ثانیه را دارد و این قابلیت به شما این امکان را می­دهد که تصاویر اسلوموشن با کیفیت بسیار بالایی داشته باشید. زیرا که این تراشه بر اساس فرآیند ساخت 12 نانومتری است و می­تواند در هزینه و انرژی مورد نیاز گوشی شما صرفه­ جویی کند.

موبایل سامسونگ

چرا که امروزه برای کار با گوشی های هوشمند باید نرم افزارها و برنامه های مختلف نصب کرد و در ضمن به دلیل افزایش کیفیت دوربین ها، فضای داخلی گوشی به سرعت پر می شود و از این رو استفاده از کارت حافظه جانبی توصیه می شود. اگر تعداد کمی اپلیکیشن در گوشیهای خود داشته باشید، میتوانید از حافظه داخلی ۳۲ گیگابایت استفاده کنید. در هنگام بازی می­توانید با استفاده از قابلیت “Game Turbo” جلوی نوتیفیکیشن­هایی که از دیگر اپلیکیشن­ های نصب شده بر روی گوشیتان ظاهر می­شوند و مزاحم بازی کردن هستند را بگیرید. گوشی با شارژر 18 واتی قابلیت شارژ تا 114 ساعت را دارد. ردمی نوت ۸ و ردمی نوت ۸ پرو به ترتیب به پنلهای ۶.۳ و ۶.۵۳ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ × ۲۳۴۰ پیکسل مجهز شدهاند؛ هر دو نمایشگر نسبتی ۱۹.۵:۹ دارند و به ترتیب ۸۱.۷ و ۸۴.۹ درصد جلوی گوشی را پوشاندهاند.

اگر شما هم از آن دسته کاربرانی هستید که به دنبال یک گوشی اقتصادی با طراحی شبیه گوشیهای پرچمدار و ساختاری مطلوب هستید در ادامه با ما همراه شوید. اما وقتی این گوشی را در دست بگیرید کلمه “سنگین” اولین چیزی ست که به ذهنتان میرسد. سنسور اصلی این گوشی در زیر نور خورشید، عکسهای بسیار خوب و پرجزییاتی را ثبت میکند. گوشی شیائومی ردمی نوت 8 پرو – Redmi Note 8 Pro – از جدیدترین محصولات این شرکت است که در آگوست 2019 معرفی شد. نمایشگر و قاب پشتی اسمارت فون Redmi Note 8 Pro همانند ردمی نوت 7 پرو با گوریلا گلس 5 محافظت می شود که مقاومت گوشی را دوچندان کرده است. در حقیقت مونوپاد شکل جدیدی از پایه دوربین است که جایگزین سه پایه های قدیمی شده و به افراد کمک می کند تا دوربین خود را بر روی آن سوار کرده و عکس های متفاوتی را با آن ثبت نمایند.

بسته به مدل پاسخ این سوال بله یا خیر است.

کمپانی شیائومی همیشه سعی دارد تا ظاهر گوشی های خودش را زیبا و جذاب طراحی کند که ردمی نوت 8 پرو نیز از این قاعده پیروی می کند. سطح انتظارات یک کاربر از گوشی تعیین کننده امکانات و قیمت گوشی در هنگام خرید گوشی شیائومی و سایر برند ها خواهد بود. فقط اگر می خواهید دوربین با کیفیت، صفحه نمایش بزرگتر و سایر نسخه های داخلی دیگر صرف هزینه اضافی کنید ، ویژگی حافظه رم بیشتر ، ذخیره سازی و باتری بزرگتر قابل قبولی دارد.

خرید گوشی سامسونگ

صفحه نمایش 6.53 اینچی 84.9 درصد از پنل جلویی گوشی را به خود اختصاص داده است که با گوریلا گلاس 5 محافظت می شود. این گوشی نسبت به گوشی های نسل گذشته کاملا مدرن تر طراحی شده که حس منفی وزن را کاملا خنثی کرده است. گوشی های سامسونگ سری S پرچمداران این شرکت هستند که در ادامه بهترین های این سری را به همراه نقاط قوت و ضعف معرفی کرده ایم. آیا می خواهید تجربهی گوشی های پرچم دار مانند سری Galaxy S را داشته باشید یا به یکی از مدلهای تاشوی سری Z علاقهمند هستید؟

بررسی گوشی نوت 8 پرو

اما اگر به فکر تهیه یک گوشی میان رده با قابلیت های بسیار بالا و کیفیت ساخت مناسب هستید، پاسخ را در گوشی های سری A سامسونگ خواهید یافت که در قیمت ها و ویژگی های مختلف قابل تهیه هستند. دوربین اصلی گوشی ردمی نوت 8 پرو زوم یا بزرگنمایی تا دو برابر را پیش روی کاربران قرار میدهد. در کنار تولید گوشی­های هوشمند با قابلیت­های بسیار، قیمت نسبتاً پایین این محصولات باعث فروش هر چه بیشتر آنها در بازار امروز شده است، به طوری که گوشی­های دیگر برندها با مشخصات مشابه تا سه برابر گران­تر از گوشی­های شیائومی عرضه می­شوند. تا چند سال قبل سامسونگ توجه زیادی به گوشیهای میانرده و پایینرده نشان نمیداد. برای تهیه مناسب ترین قیمت ها و پشتیبانی فروش و گارانتی شرکتی، ما به سراغ فروشگاه اینترنتی بالاکا رفتیم، این فروشگاه اینترنتی با ارسال مستقیم کالا توسط نمایندگی و یا تحویل حضوری در فروشگاه گزینه مناسبی جهت بررسی قیمت های مرجع سری های مختلف گوشی سامسونگ می باشد.

بررسی گوشی شیائومی ازنظر سختافزاری هم این گوشی از تراشه اسنپدراگون SM7125 بهره میبرد که در آن پردازندهای هشتهستهای و قدرتمند قرارگرفته است. اگر از جمله افرادی هستید که کیفیت بازی در تلفن همراهتان برایتان اهمیت زیادی دارد این گوشی برای شما بسیار مناسب خواهد بود. در لیست های زیر مشاهده کردید یا به دنبال قیمت محصول خاصی هستید در قسمت نظرات بیان کنید. از دیگر خصوصیات منحصر به فرد این محصول می­توان به دوربین چهارگانه آن اشاره کرد. علاوه بر آن قابلیت “Quick Replies” به شما این امکان را می­دهد که در حین بازی به سرعت و بدون ایجاد وقفه در بازی به پیام­های دریافت شده خود پاسخ دهید. بسته به مدل پاسخ این سوال بله یا خیر است. البته لازم به ذکر است که محصولات سری A این برند نیز از دوربین ها، نمایشگرها و باتری های قدرتمندی برخوردار هستند. سری نوت شیائومی همیشه از اهمیت بالایی برای این برند پر هیاهوی برخوردار بوده و شیائومی ردمی نوت 8 و ردمی نوت 8 پرو که اخیرا رونمایی شد،با طراحی دوستداشتنی و ویژگیهای بسیار جالب یک مثال خوب برای این گفته به شمار میرود .

گوشی سامسونگ سری اس

علاوه بر قیمت مناسب، یکی از دلایلی که گوشی موبایل شیائومی را در میان کاربران محبوب کرده تنوع در مدلهای عرضه شده به بازار است. علاوه بر آن پردازنده گرافیکی “Mali-G76 MC4” و فناوری “Hyper Engine” بازی کردن با این گوشی را بسیار راحت کرده و با کمک افزایش حساسیت پنل لمسی سرعت آن را بالا می­برد. برای خرید یکی از مدلهای گوشی سامسونگ سری S، داشتن بودجه مناسب حرف اول و آخر را میزند! اگر یک نظرسنجی در مورد دوربین گوشی های مختلف انجام دهید، مطمئناً سامسونگ موفق خواهد شد. انرژی گوشی ردمی نوت 8 پرو از باتری لیتیوم پلیمری 4500 میلی آمپر ساعتی تامین می شود که دارای قابلیت شارژ سریع 18 واتی می باشد.

خرید گوشی شیائومی