طراحی پیشخوان طلافروشی چگونه باشد ؟

بنابراین تقسیم صحیح و نصب قفسه ها به بهترین شکل ممکن در طراحی داخلی طلا فروشی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. یکی از عوامل تنوع طرح و شکل در MDF در شکل دادن ورقه های ام دی اف است که به مراتب آسانتر از ورقه های چوبی است. برای طراحی کانتر و استندهای فروش کالا در پروژه طلافروشی زمانی، گروه طراحی داخلی شیپ تصمیم به استفاده از چوب ام دی اف از جنس روکش چوب را گرفت تا بدین وسیله از گرمای رنگ چوب برای رسیدن به محیط گرم و دلپذیر استفاده شود. این تم طراحی ویترین به صورت جهانی در بیش از 30 فروشگاه دی بیرز، ارائه شده که شامل موقعیت­هایی چون فروشگاه­ اصلی در یکی از خیابانهای لندن، و گالری­های خیابان لفایت و فروشگاه­های خیابان مدیسون می­باشند.

دکوراسیون داخلی طلافروشی

مشتری ها مایل هستند در فضایی با نور کافی به بررسی اجناس بپردازند و مغازه هایی که تاریک باشند، برای آن ها حس نا امنی ایجاد می کنند. گروه پایا دکور , طراحی داخلی مغازه طلا فروشی طراح و مجری تخصصی خدمات طراحی دکوراسیون مغازه طلا و جواهراتفروشی در تهران با سالها سابقه اجرایی موفق و درخشان.مشاغل مختلفی که برای ارائه و نمایش محصولات و کالا های خود به مشتریان فضایی را به عنوان مغازه و محل کار در نظر می گیرند؛ باید به این نکته توجه داشته باشند که برای اینکه بتوانند از این فضا نهایت استفاده را ببرند و فروش حضوری کالا ها برایشان سود و بازدهی کافی داشته باشد، لازم است حتما به دکوراسیون مغازه و فروشگاه خود اهمیت دهند.

طراحی دکوراسیون مغازه طلا و جواهرات

باید بتوانید بهترنی نور پردازی را در نظر بگرید و باید بتوانیسد بهترین طرح و چیدمان را برای کالای مورد نظر پیاده سازی کنید.طرحی که برای یک دکور استفاده می کنیم می تواند سنتی و یا مدرن باشد و یا حتی تلفیقی از این دو مدل باشد.در هر حال باید همه اجزا و لوازم را به گونه ای استفاده کنیم که بتواند هدف نهایی که همان جذب مخاطب است را بدست آوریم . وجود یک نور پردازی مناسب که تمام اجناس را به خوبی از زوایای مختلف نشان می دهد و دیگر نیاز نیست تا آن ها را از ویترین خارج کرد یک دکوراسیون لوکس را به همراه دارد که به موفقیت شما در کار کمک می کند. این که کانتر طلا فروشی باید چطور باشد یکی از نکته های مهم در طلا فروشی است مخصوصا برای طلا فروشی های کوچک که باید طوری طراحی شود که دید خوبی به ویترین از بیرون داشته باشد تا در صورت انتخاب از ویترین به آن کنترل کامل داشته باشد.

دکوراسیون طلا فروشی شیک

قفسه های داخل یک جواهر فروشی از هر متریالی که باشند باید درب های شیشه ای داشته باشند تا بتوانند جواهرات را به نمایش بگذارند، در طراحی و اجرای ویترین و قفسه ها استفاده از نورهای دکوراتیو امری اجتناب ناپذیر بوده و بسار حیاتی می باشد. یا از ویترینهایی با اشکال متفاوت برای فضاسازی استفاده کنید، ترفند دیگر استفاده از المانها میباشد، برای مثال در قسمتی که ویترین جواهرات و حلقه عروس و داماد قرار داده شده یک تابلویی که نماد جواهرات عروس و داماد است نصب کنید. با توجه به نکات ذکر شده چندین راهبرد دیگر نیز برای طراحی طلافروشی بسیار مهم و حیاتی به نظر می آیند و باید به آنها بیشتر توجه نمود. تنها مورد لامپهای مهتابی در روشنایی این بود که نور زرد موجود در آنها به جذابیت و زیبایی نور روشناییهای هالوژن و همچنین رشته ای نبوده است و نمودار CRI (نمود رنگ) در آنها به مراتب کمتر بوده است.

طراحی دکور ویترین طلا و جواهر

ویترین طلا فروشی جزو اولین جاهایی است که توسط مشتری دیده می شود. نکاتی که باید در طراحی دکوراسیون طلا فروشی در نظر گرفت مانند شکل، ارتفاع، متریال، ارتفاع و فرم ویترین از تاثیر بسیار بالای در دید مشتری خواهد داشت. نور پردازی و رنگ بندی دو عاملی هستند که می توانند مغازه طلا فروشی را منحصر به فرد کنند و از آن جایی که بیشتر مشتریان طلا فروشی خانم ها هستند و افراد ریز بینی می باشند، دقت و ظرافت در طراحی داخلی طلا فروشی آن ها را بیشتر جذب کرده و نتیجه ی مطلوب تری برای صاحبان مغازه را به همراه دارد.

بنابراین در طراحی داخلی طلا فروشی حفظ نکات حفاظتی و امنیتی در کنار زیبایی را باید در نظر گرفت که این امر پروسه ی طراحی مغازه طلا فروشی را بسیار سخت می کند. حتی می توانید از درب های ضد گلوله برای حفظ امنیت استفاده کنید. استفاده از چیدمانی جذاب در طراحی ویترین مغازه طلافروشی میتواند افراد بسیاری را وارد مغازه شما کند. نصب دوربین مداربسته نباید به زیبایی و جذابیت مغازه آسیبی وارد کند. این شیشهها در انواع متعددی تولید میشوند که هر یک از آنها دارای توانایی و قدرت تحمل بسیار بر اثر تعداد ضربات و همچنین زمان معینی را دارا هستند که در صورتی که این تعداد ضربه مشخص شده به آنها وارد شود، درصد این که از هم گسسته شوند نیز بسیار زیاد است. اما در طراحی داخلی یکپارچه، کانتر و باکس های متعددی جانمایی می شود که چون از جنس شیشه اند، مشتریان می توانند از تمام جهات جواهر و طلای مد نظر خود را مشاهده کنند که در این صورت برای بررسی، نیازی به بیرون آوردن طلا یا جواهرات متعدد برای انتخاب نیست.

مکان کم نور احساس ناامنی را در مشتری بیشتر می کند و احساس ناامنی در طراحی طلافروشی نکته ای مثبت محسوب نمی شود. اصولا استفاده از رنگ های کلاسیک مانند قهوه ای طلایی و سفید رایج بوده و احساس خرید در مشتری را برانگیخته می کتد. این رنگ ها باعث می شود تمایل مشتری به خرید کردن بیشتر باشد و از این رو در اولویت قرار دارد. این هوشمندی در طراحی مسیر حرکت مشتری می باشد که بسیار با اهمیت است. یکی از این موارد کاربردی برای جذب مشتری بیشتر، طراحی ویترین می باشد. طراحی داخلی طلا فروشی در حیطه ی کار طراحان داخلی برای بهینه سازی استفاده از یک فضای تجاری قرار می گیرد. در طراحی ویترین طلا فروشی میتوان از چوب برای ایجاد فضایی گرم و صمیمی و در عین حال با جذابیت خاص استفاده کرد. نورپردازی در مغازه طلا فروشی اهمیت به سزایی دارد. برای افزایش امنیت در طراحی داخلی طلا فروشی باید از دوربین های مدار بسته، درب های ریموتی و شیشه های ضد ضربه و مقاوم استفاده کرد.

فضای داخلی این فروشگاه باید به گونه ای انجام می شد که معرف نام تجاری آن بوده و در میان سایر فروشگاه ها شناخته شود. به این ترتیب نخست دید هر مشتری به این جواهرات جلب می شود و در نتیجه راندمان فروش را نیز به مراتب افزایش می دهد. به روز بودن طراحی و دکوراسیون داخلی مغازه طلا فروشی باعث افزایش مشتری و جلب توجه آن ها می شود. همچنین اهمیت طراحی دکوراسیون طلافروشی، رنگ بندی مناسب، طراحی ویترین، شیشه لمینت، سیستمهای امنیتی، عوامل تاثیرگذار در هزینه طراحی داخلی طلا فروشی و سایر سوالات دیگر که در این راستا برای شما مطرح میشود، اطلاعات جامعی را در اختیار شما قرار دهیم. از دیگر ابزارهای مهم و اساسی جهت افزایش امنیت طلافروشی، استفاده از شیشههای ضد سرقت در بخش ویترین و همچنین درب ورودی فروشگاه است که طراحان داخلی در زمان راه اندازی این مجموعه بایستی به آن توجه کنند.

طراحی دکوراسیون داخلی طلا فروشی

همچنین شیشه های انتخابی برای ویترین و درب ورودی باید از انواع ضد ضربه انتخاب شوند. در طراحی مغازه طلا فروشی باید بخش ورودی و امنیت از آن در نظر گرفته شود. ابعاد و بلندی ویترین از جمله مواردی می باشد که باید در دکوراسیون طلا فروشی مورد توجه قرار داد. دکوراسیون ویترین طلا فروشی به هر میزان که جذاب باشد، کم نور بودن مغازه آن را تحت الشعاع قرار خواهد داد و باعث عدم جذابیت ویترین مغازه برای مشاهده کنندگان خواهد شد. نصب دوربین های مدار بسته، استفاده از شیشه های ضد ضربه، استفاده از درب های ریموتی (در بعضی مغازه ها) و غیره از جمله کارهایی است که می توان در راستای ایجاد حداکثر امنیت در مغازه های طلا فروشی انجام داد. یکی از فواید استفاده از MDF ماندگاری، مقاومت قابل قبول و همچنین تنوع رنگی بسیار بالایی است که این متریال دارد و زیبایی فروشگاه شما را دوبرابر میکند.

طراحی دکوراسیون داخلی مغازه طلافروشی با سنگ

در طراحی داخلی طلا فروشی باید به زیبایی و امنیت توجه شود. از لوازم تزئینی ، مانکن های زیبای جواهرآلات و سایر المان ها استفاده کنید که بر جذابیت دکور طلا بیافزاید. پیشنهاد می شود برای طراحی داخلی ویلا و به ویژه دیوارهای حیاط ویلا از سنگ های تزئینی استفاده کنید چون هم زیبا هستند هم این که با ورود افراد با اولین چیزی که رو به رو می شوند حیاط ویلا است. اگر این مکان یک جواهر یا طلا فروشی باشد می تواند این میل را در ما تشدید کند. در ادامه این مطلب لطفا با ما همراه باشید تا باهم به بررسی طراحی ویترین طلا و جواهر فروشی پبردازیم. مهرازک میتواند به شما کمک کند تا با طراحی مناسب و بهینه یک محل کار ایدهآل ایجاد کنید و به خواستهها و استاندارهای لازم در طراحی داخلی را بهدست بیاورید. یک ویترین مناسب در طراحی داخلی طلا فروشی، نقطه عطف طراحی به حساب می آید.

به سبب قیمت بالای کالای ارائه شده در این نوع از واحد های تجاری، امنیت در طراحی دکوراسیون داخلی طلا فروشی سهم عمده ای از اولویت های طراحی داخلی طلا فروشی را به خود اختصاص می دهد تا جایی که در مقایسه با زیبایی فروشگاه در طراحی داخلی، در جایگاهی بالاتر قرار می گیرد. در فروشگاه های طلا فروشی کالاهای گران قیمت و با ارزش وجود دارد. در ویترین های داخل فروشگاه کالاهای خاص و بعضا با قیمت های بالاتر قرار می گیرند، پس تمامی نکات امنیتی و حفاظتی در این ویترین ها نیز باید مورد توجه باشند. رنگ های کلاسیک و لاکچری که احساس نیاز و خرید را در مشتریان برانگیخته کند، رنگ های در اولویت اول می باشند.

نمای مغازه طلافروشی می تواند با طراحی ویترین بیرونی تکمیل شود. طراحی داخلی طلا فروشی این امکان را به شما می دهد که محیط داخلی، ویترین، نمای بیرونی و کانتر مغازه خود را با هم هماهنگ کنید و محیطی زیبا بوجود بیاورید. این موضوع در طراحی داخلی طلافروشی نیز مورد توجه می باشد زیرا فروشنده بدین روش جواهرات خود را به نمایش می گذارد و قرار دادن این زیور آلات در یک ویترین و یا حتی کانتر زیبا می تواند تاثیر زیادی بر روی دیدگاه مشتری بگذارد. ویترین مغازه هم به همین شکل است زمانی که ویترین شیک و جذاب باشد مشتری مجاب میشود وارد مغازه شود و ناخودآگاه همین شیک بودن باعث میشود مشتری از مغازه خرید کند.

جدیدترین دکوراسیون داخلی مغازه طلا فروشی

این مغازه ها یکی از چشمگیرترین و زیباترین دکوراسیون های داخلی و طراحی ویترین ها را در بین همه مغازه ها دارا هستند و از آن جایی که بحث هایی از این دست بسیار جذاب هستند ما هم تصمیم گرفتیم تا امروز برای شما نکته هایی در رابطه با طراحی دکوراسیون داخلی مغازه طلافروشی را جمع آوری کنیم و دراین راه هم از گروه دکوراسیون خانه آرا کمک گرفتیم و قصد داریم یکی از پروژه های آن ها را که طراحی دکوراسیون داخلی یک طلا فروشی است را با هم بررسی کنیم پس تا انتهای این مطلب با چیدانه همراه باشید. طراحان داخلی در طراحی دکوراسیون طلافروشی باید کلیه اصول حفاظتی و همینطور امنیتی این فروشگاهها را در نظر بگیرند، تا بتوانند از این محصولات قیمتی و گران قیمت در برابر مشکلات احتمالی مراقبت و محافظت کنند. طلا کالایی گران قیمت و لوکس محسوب می شود بنابراین نحوه ی ارائه ی آن نیز باید به گونه ای باشد تا مانع جلوه گری این محصول نشده و در مقابل، برای افزایش فروش و موفقیت یک فروشگاه، توجهات بیشتری را به کالاهای ارائه شده جذب کند.

بر این اساس، طراحی ویترین این فروشگاهها باید به شکلی باشد که امکان دسترسی مخاطبین به اجناس درون ویترین امکانپذیر نباشد و همچنین مشتریان این امکان را داشته باشند که این سری از محصولات را در ابعاد متعدد نیز مشاهده کرده و هر زمان که تصمیم نهایی را برای خرید گرفتند، از طریق فروشنده در دسترس آنها قرار بگیرد. در درجه اول ویترین باید از امنیت بالایی برای حفاظت گنجینه درونش برخوردار باشد، طلا و جواهرات برای حفظ ایمنی تا قبل از انتخاب در دسترس مشتریان قرار نمیگیرند و افراد فقط میتوانند از داخل ویترین مدلها را تماشا کنند، بنابراین ویترین باید محفظهای شیک، زیبایی و نورانی باشد تا افراد طرح و مدل و رنگ طلا و جواهرات را به خوبی درون آن مشاهده کنند. هیچ شخصی حاضر نیست در داخل مغازه ای کم نور به خرید جواهرات مورد نظر خود بپردازد، زیرا مکان کم نور احساس ناامنی را در مشتری بوجود می آورد و در کنار اینکه نمی تواند دید خوبی بروی اجناس موجود در مغازه داشته باشد، از بالابردن بودجه خود برای خرید نمونه های بهتر و سنگین تر نیز هراسناک است.

سرامیک ها علاوه بر زیبایی در اندازه و ابعاد متعددی که در بازار موجود هستند، در زمان اجرا نیز مشکلات احتمالی را به حداکثر می رساند. همانطور که در مطالب پیشین بدان اشاره کردیم، حضور فرد در مدت زمان طولانی در فروشگاه، امکان خرید آنان را افزایش می دهد. طراحی طلافروشی لوکس،باعث افزایش راندمان کاری شما می شود و یکی از روش های رقابت با رقبایتان می باشد.یکی از اصلی ترین مرحله ی طراحی طلافروشی،طراحی ویترین آن است،زیرا مشتری اولین چیزی را که مشاهده می کند ویترین طلافروشی است. مشتری ها در هنگام ورود و هنگام خارج شدن از مغازه مجذوب اجناس شما خواهند شد. ویترین این مکان باید به نحوی باشد که مشتریان برای دیدن آن نیاز نداشته باشند که حتماً طلا و جواهرات از ویترین خارج شوند تا در معرض دید قرار گیرد. در طراحی دکور مغازه طلا فروشی لازم است که به کلیه عناصر دقت شود تا محیط جذابی خلق شود.