کاملترین راهنمای خرید اسباب بازی دخترانه و پسرانه مناسب

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام نی نی بازار، در سنی که کودکان بیشترین نیاز به بازی را دارند، درصد زیادی از شخصیت آنها در حال شکلگیری است درنتیجه نوع اسباب بازی برای آنها باید هوشمندانه انتخاب شود تا در روند شکلگیری شخصیت آنها تاثیر مثبت بگذارد. این محصولات درصد رضایت خریداران بسیار بالایی دارند. از طرفی زمینه فعالیت برای تولید کنندگان اسباب بازی ایرانی را بهبود می بخشد و با معرفی صحیح و مناسب محصولات تولیدی آن ها، سبب جذب مشتری می شود. برای پسران، اسباب بازی وسیلهای برای توسعه تواناییهای جدید و بهبود تواناییهایی است که دارند. امروزه دنیا رو به تغییرات بسیار گسترده ای است و ذهن خانواده ها فقط حول محور کار و درآمد بیشتر می چرخد.

اسباب بازی های موزیکال حرکتی معمولا دارای چراغ و موزیک می باشد که برای کودک بسیار جذاب و مورد توجه هستند و می توانند فعالیت های بدنی و مهارت های حرکتی کودک را تقویت کنند .چون کودک برای به دست آوردن اسباب بازی به هیجان می آید و سعی می کند برای راه رفتن تلاش کند و با تشویق های شما راه رفتن را نیز بیاموزد. اسباب بازیهای پسرانه معمولا با هیجان و ماجراجویی همراه هستند و این دقیقا با نوع تیپ شخصیتی آنها مطابقت دارد. این سرگرمی ساخت وسایل نقلیه لگو را با هیجان یک تعقیب و گریز ماشینی دراماتیک ترکیب میکند.

مثلاً دختر بچه ای که به عروسکش غذا داده و او را می خواباند . ماشین های اسباب بازی، قطار، قایق، کشتی و هواپیماها در اندازه های کوچک برای پسر بچه ها در انواع مدل ها موجودند. منظور، استخرهای کوچک پلاستیکی مخصوص نوزادان با ارتفاعی در حدود 20 تا 30 سانتیمتر و قطری در حدود 1 متر تا 1.5 متر است. و کمتر کودکی است که با این فرفره آشنایی نداشته باشد. از تیله و توپهایی که قطر کمتر از 5 سانتیمتر دارند برای کودکان کمتر از 8 سال خودداری کنید. ارتقاع لانه باید در حدی باشد که حیوان بتواند بطور کامل بر روی پاهای خود بلند شود که بسته به جثه حیوان می تواند حدود ۴۵-۹۰ سانتیمتر در نظر گرفته شود.

همچنین چیندر تویز انواع ماکتهای ماشین و موتور را نیز با جزییات دقیق و ظریف تولید و به بازار عرضه میکند. هنگام خرید موتور پسرانه، اسکوتر، اسکیت، یا سایر وسایل ورزشی، یک کلاه ایمنی مناسب هم بخرید و مطمئن شوید که کودک از آن استفاده میکند. پاسخ این پرسش را در این مقاله متوجه میشوید، همچنین اسباب بازیهای پسرانه از جمله خرید موتور پسرانه را به شما معرفی میکنیم. ست ابزار پسرانه یک بسته پراز ابزارهای مهیج و پرکاربرد است که به کودکان امکان استفاده و بکار گیری این ابزارها رو بدون اسیب رساندن به خود می دهد . زیرا آنها هم منجر به شکل گیری تصورات و نگرش هایی می شود که در انتخاب اسباب بازی نقش دارند. با انتخاب این اسباب بازی ها، بهترین اوقات فراغت را برای فرزندان خود رقم خواهید زد.

اسباب بازی هایی مانند این ها باعث ایجاد و تقویت تخیل کودک شما می شوند و به او در توسعه مهارت های حل مسئله و تفکر منطقی کمک می کنند. از طرفی با هل دادن و به حرکت درآوردن ماشین صدایی ایجاد می شود و چند چرخ به طور هماهنگ و همزمان با هم کار می کنند . اسباب بازی های مناسب کودکان یک تا دوساله شامل توپ در اندازه متوسط، نصب قطعات خالی، مکعب های درشت، خانهسازی، آیینه، اسباببازیهای چرخ دار، کتاب های تصویری ساده، انواع حیوانات، عروسک و سه چرخه می باشد. 101 پسر و دختر در سه گروه سنی قرار گرفتند: 9 تا 17 ماهگی، 18 تا 23 ماهگی و 24 تا 32 ماهگی. ابزار آلات موسیقی مثل سازدهنی ، سنتور ، ارگ موزیکال و دارم های کودکانه نیز می تواند بهترین گزینه برای کودکان سه سال به بالا باشد . در میان برترین انیمیشن های کمدی دنیا در سال 2019 یک انیمیشن نامآشنا داریم، انیمیشن داستان اسباب بازی 4. قسمت اول این فیلم انیمیشن جدید کمدی در سال 1995 منتشر شد و به دلیل جذابیت و پتانسیل بالا تبدیل به یکی از محبوبترین فرنچایزهای دنیا شد. برای دانلود انیمیشن سینمایی خنده دار شرک میتوانید از لینکهای زیر کمک بگیرید.

در حال حاضر زمان اسباب بازیهای سرگرم کنندهای فرا رسیده است که تفکر سایت candytoys را تحریک میکنند. در حال حاضر و در دنیایی که با فناوری و تکنولوژی همراه شده است، دیگر دوران اسباب بازیهای ساده به سر رسیده است. اسباب بازی مناسب کودکان کدام است؟ اسباب بازی هایی که برای کودکان بین سنین 2 تا 4 سال مناسب هستند باید ایمن باشند؛ اما خلاقیت و کنجکاوی کودک را نیز تحریک کنند. در ادامه چند نمونه از اسباب بازیهای محبوب در بین پسران را به شما معرفی خواهیم کرد. تقویت برخی صفات جنسیتی مردانه و موفقیت بیشتر آنها در جامعه نمونه ای از این موارد است . انواع پازل نیز در میان اسباب بازیهای ساختنی قرار میگیرند که به عنوان یک بازی فکری و ذهنی به شمار میآیند که مغر کودک را تقویت میکنند.

فرزندان خود را تشویق کنید که اسباب بازیها را در دهانشان قرار ندهند (اگر چه این کار برای نوزادان و کودکان نوپا سختتر است). شاید درست نباشد اگر بگوییم همه دختر ها اما تقریبا اکثر آن ها علاقه شدیدی به عروسک ها دارند ، معمولا شب ها آنرا در آغوش گرفته به خواب فرو می روند و سپس صبح با آن عروسک بلند می شوند . آنها علاقه دارند انواع تفنگ و شمشیر را در ابعاد مختلف داشته باشند و بازی دزد و پلیس را با هم سن و سالان خود انجام دهند.برای یک پسر پدرش میتواند علاوه بر رفیق یک رقیب سرسخت بازیهای جنگی باشد. 4. در هنگام خرید اسباب بازی دخترانه دقت کنید این اسباب بازی علاوه بر سرگرمی جنبه ی خلاقیت و پرورش مهارت هم داشته باشد زیرا داشتن دخترانی قوی در گرو بازی هاییست که آنها در کودکی تجربه می کنند. تجربه یک بازی خوب باعث می شود، کودک بارها و بارها با یک وسیله بازی کند . این اسباب ابزی نیز همانند خیاط کوچولو یک وسیله بازی مهارتی است که کودکان از طریق آن مهارت بافت گلیم را می آموزند. از خرید اسباب بازیهایی برای کودکان که ممکن است قطعات کوچکی داشته باشند و خطر خفگی دارند، خودداری کنید.

به کودکان بیاموزید که وقتی بازیشان را تمام کردند، اسباب بازیها را کنار بگذارند تا خودشان، یا خواهر و برادر کوچکترشان روی آنها نیفتند. این نوع بازی هم پسران را درگیر کنار هم چیدن قطعات میکند و هم به آنها مهارتهای دیگر مانند حل مسئله را یاد میدهد. چراغ های رنگی یا شب تاب، موسیقی ملایم، قطعات متحرک کوچک جدا نشدنی و مایع های سیال را می توان در دیگر نمونه های این دلفین آبی یافت. مثلا برای کودکان کوچکتر، اسباب بازیهایی با قطعات کوچک ممکن است خطر خفگی به همراه داشته باشند. دلیل این امر آن است که در سن کودکی، شخصیت، مهارتها و علایق کودک شما به سرعت در حال رشد است به طوری که یافتن اسباب بازی که بتواند تا سالها کودک شما را سرگرم کند، میتواند بسیار دشوار باشد.

این فیلم کارتونی طنز که محصولی از کمپانی دریمورکز انیمیشن است پس از اکران نظرات مثبت بینندگان و منتقدین را دریافت کرد. یکی از نمونه های معروف، ماشین دیوانه کنترلی است که حرکات نمایشی جالبی را می توان با آن نشان داد. پسران مورد مشاهده به حرکت های مکانیکی توجه بیشتری نشان دادند تا حرکات بیولوژیکی. در این دسته بندی ماشینهای کنترلی نیز بسیار مورد توجه پسرها هستند. با همان الگویی که برای یک کودک هفت ماهه اسباب بازی خریداری می کنید میتوان برای یک کودک 9 ماهه نیز اسباب بازی تهیه کنید با این تفاوت که این اسباب بازی اگر دارای یک دسته یا دکمه برای تولید صدا و موسیقی و نور باشد می تواند قدرت خلاقیت را افزایش دهد و او را به تفکر وادارد . در حالی که دختران چنین نگرشی ندارند و اگر اسباب بازی پسرانه ای هم به نظرشان جذاب بیاید، با آن بازی می کنند. در این مقاله بهترین اسباب بازی پسرانه 8 ساله ارزان قیمت بازار را معرفی کردیم. اسباب بازی ها این روزها در بازارهای جهانی به انواع و اشکال مختلف و به وفور یافت می شوند و بر اساس هر نوع سلیقه ایی در بازار به فروش می رسد .

این برند نسبت به تولید انواع بازیهای آموزشی و فکری مناسب برای کودکان 3 تا 5 سال اقدام کرده است. یکی از نکات مهم برای خرید این ماشین ها، انتخاب انواع مستحکم و همین طور قطعات با کیفیت برای حرکت نرم ماشین است که علاوه بر دوام، آسیبی به کودک نرساند. و انتخاب سرگرم کننده ای به عنوان هدیه برای کودک دلبند شما است. کودکان در این سن دوست دارند اجسام را روی هم بچینند و هم چنین به اندازه های اجسام دقت می کنند و بزرگی و کوچکی آنها را می فهمند .به همین دلیل بازی با بلوک های بزرگ خانه سازی برای تقویت توانایی های حرکتی آنها مفید است. در سایت پینارشاپ جهت دسترسی سریع می توانید اسباب بازی ها را بر اساس دسته بندی رده های سنی 1 تا 10 سال به بالا و مهارت های افزایش دقت و تمرکز، هماهنگی چشم و دست ، تقویت اعتماد به نفس ، اسباب بازی پسرانه و دخترانه به آسانی پیدا کرده و خرید لذت بخشی داشته باشید. لذت می برند.همچنین کودکان در این سن از بازی با دوچرخه و اسکوتر نیز لذت می برند و می توانند با دوچرخه بازی یا اسکوتر سواری عضلات و ماهیچه های خود را تقویت کنند .

اثرگذاری ملموس روی اسباب بازی های پسرانه دلیل دیگری برای تمایل پسر بچه ها به این نوع از اسباب بازی هاست. و معمولا به خاطر پاسخ گویی به صفات پسرانه و یا آماده کردن پسران برای نقش آفرینی در دوران بزرگسالی ساخته شده اند. بازیهایی که کودکان در سنین پایینتر انجام میدهند، به خلاقیت و یادگیری مهارت ها در دوران نوجوانی و جوانی کمک میکند. خرید اسباب بازی برای کودک یک ساله مهم است ماژیک و مداد شمعی و نوشت ابزار های کودکانه، کتاب های آموزش تصویری معرفی اجسام و اشیای واقعی، عروسک های کودک، عروسک تلفن، حیوانات پلاستیکی، و اسباب بازی های ساختنی ساده با قطعات کم بسیار مناسب این دوران می باشد. این ترفند بسیار جالب است و البته جواب نیز میدهد. سایت آریا کید ارسال به شهر تهران را با پیک و ارسال به شهرستانها را با پست پیشتاز انجام میدهد. در حقیقت هر چقدر که اسباب بازی کار بیشتری انجام دهد ، کودک کمتر تلاش خواهد کرد . در سنین ابتدایی کودک باید در انتخاب اسباب بازی ایمنی کامل را در نظر بگیرید تا اسباب بازی کاملا بی خطر باشد و از مواد مرغوب و ضد حساسیت ساخته شده باشد .همچنین باید دقت کنید تا اسباب بازی خیلی کوچک نباشد چون نوزادان معمولا هر چیزی را به دهان می برند و اگر اسباب بازی دارای قطعات ریز باشد امکان خطر خفگی در نوزاد وجود دارد.بهترین اسباب بازی برای نوزاد پسر شما در این سنین اسباب بازی هایی است که حواس کودک مثل حواس شنوایی ، بینایی ، لامسه و …

شما می توانید برای خرید اسباب بازی دخترانه به فروشگاه اینترنتی اسباب بازی توی باران مراجعه کنید و از اعتبار فروشگاه اینترنتی توی باران اطمینان حاصل نمایید و با خیالی آسوده و وقت کافی به فروشگاه اینترنتی اسباب بازی وارد شوید و بر اساس علایق فرزندتان و در نظر گرفتن سلیقه ی کودک اسباب بازی مورد نظر را انتخاب کنید و سفارش و خرید اسباب بازی دخترانه را انجام دهید . اگر قصد خرید اسباب بازی را دارید، ابتدا باید به سلیقه و علاقه کودک و همچنین سن کودک توجه نمایید. همچنین دقت کنید اسباب بازی در این سن دارای صدا و موزیکال باشد تا توجه کودک را به خود جلب کند و از بافت نرمی نیز برخوردار باشد تا نوزاد بتواند به راحتی اسباب بازی را در دست بگیرد و مهارت دست و انگشتانش تقویت شود.