کرم پودر فروشگاه اینترنتی ویترین

کرم پودرمی تواند با ایجاد یک لایه محافظتی اضافی در برابر آسیب های محیطی، برای پوست شما مفید نیز باشد. هنگامی که یک کرم پودر خوب و با کیفیت پیدا کردید که مواد شیمیایی مضر ندارد ، دیگر نگران آسیب رساندن آن به پوست خود نباشید. یک کرم پودر که از لحاظ سایه و جلوه نهایی مطابق سلیقه تان است را برداشته و مقدار مناسبی از آن را بر روی کف دست خود بریزید.

بدون شک یکی از مهمترین و اصلی‌ترین لوازم آرایشی و میکاپ برای خانم‌ها، کرم پودر است. این محصول تاثیر زیاد و قابل توجهی در زیبایی چهره افراد دارد و خرید کرم پودر بهترین گزینه برای زیرسازی آرایش بانوان است. اگر بافت و رنگ آن به درستی انتخاب شود می‌تواند نقص‌های صورت را تا حد زیادی بپوشاند و جلوه چهره افراد را بهتر از قبل کند. ولی باید به این نکته مهم توجه کرد که هر کرم پودری که در بازار یا فروشگاه اینترنتی وجود دارد مناسب پوست شما نمی‌باشد.

در ادامه با انواع آن آشنا شده و طرز صحیح کرم پودر زدن را به شما آموزش می‌دهیم تا ماندگاری بهتری روی صورت داشته باشد. یکی از پرطرفدارترین و محبوب ترین کرم پودرهای موجود در بازار است که با پوشش دهی بسیار بالا باعث می شود پوستی صاف و یکدست داشته باشید. قیمت کرم پودر مک در مقایسه با دیگر کرم پودرهای بازار ، بالاتر است اما به دلیل کیفیت بالا ، ماندگاری زیاد و بافت بسیار سبک ارزش خریداری و استفاده را دارد و جزو بهترین انواع کرم پودر ضد اکنه محسوب می‌شود.

کرم پودر فلورمار مدل مات شماره 301

این کرم پودر از پوستتان در برابر تابش آفتاب و اشعه های آن محافظت می کند و هرگونه جوش و آکنه ، چین و چروک و زائده رنگی که روی پوستتان ایجاد می شود را می پوشاند. این نوع مشابه مدل کرمی هستند با این تفاوت که پوششی بیشتر ایجاد می‌کنند. چیزی که در مورد این نوع بسیار جذاب است، در دسترس بودن آن است.

کرم پودر فول کاور کامفولاژ مایع آرت دکو

این نوع پوشش را می‌توانید از کرم پودرهای با رنگ خالص و یا محصولات پوستی رنگی به دست بیاورید. اگر تنها به مقداری رنگ برای یکنواخت شدن رنگ پوستتان نیاز دارید و نمی‌خواهید پوستتان کامل پوشانده شود، این نوع انتخابی مناسب شما است. مهمترین نکته ای که باید قبل از خرید کرم پودر در نظر گرفت، سازگار بودن آن با جنس و رنگ پوست است. بعد از آن قدرت پوشانندگی محصول، اولین و شاید بتوان گفت مهمترین عامل استفاده https://shalba.com/ از آن است.

شامپوی بدن

همچنین با کانتور کردن پوست صورت، می توانید رنگ مورد نظر را به چهره خود بدهید. علاوه بر آن می توانید از پنکیکی یک درجه تیره تر استفاده کنید. در ادامه می خواهیم چند عدد از بهترین انواع کرم پودر را برایتان معرفی کنیم. به این محصول کرم پودر اصلی هم می گویند و باعث می شود پوستتان درخشان تر به نظر برسد و باعث گرفتگی منافذ پوست نمی شود. معمولا توصیه می کنند افرادی که اهل آرایش نیستند ، از کرم پودر شیر استفاده کنند. اگر رنگ پوست شما روشن است، یک کرم پودر با با ته رنگ صورتی و یک یا دو درجه روشن‌تر از رنگ پوست خود انتخاب کنید.

  • این برند معروف آمریکایی درکنار قدرت پوشش‎‌دهی بسیار طبیعی و عالی، خاصیت SPF نیز به کرم‌‎پودر مایع خود اضافه‎‌ می‎‌کند تا از پوست در برابر اشعه‏‌های خورشید نیز محافظت کند.
  • ناگفته نماند که مانند سایر لوازم آرایشی و بهداشتی، کیفیت شرط مهمی است که باید به آن توجه شود.
  • خرید کرم پودر نامناسب و استفاده از کرم پودری که مخصوص پوست چرب نباشد ، باعث بسته شدن منافذ می شود و پس از مدتی شاهد جوش و آکنه بر روی پوست خواهیم بود.
  • بی بی کرم اکتی پور نوروا، پایو، نوکس و درمدن در این دسته قرار می‌گیرند.
  • ماندگاری بالای کرم پودرهای لانکوم، باعث شده کرم پودرهای این برند انتخاب مناسبی برای عروسی‌ و جشن‌ها باشد.

یکی از معایب کرم پودر استیکی این است که اکثر آن‌ها حاوی روغن هستند و می‌توانند به راحتی منافذ پوست را مسدود کنند. پس اگر دارای پوست‌های چرب و آکنه دار هستید، بهتر است از استفاده از این نوع استفاده نکنید. فروشگاه اینترنتی شیمن شاپ در سال 1394 فعالیت خود را در زمینه فروش محصولات آرایشی ، بهداشتی ، مو و بدن آغاز کرده است. با هدف تامین بهترین و باکیفیت ترین محصولات اورجینال و اصلی در سراسر دنیا.

کرم پودر فروشگاه اینترنتی ویترین

اگر از این نوع کرم پودرها استفاده نکنید علاوه بر براق شدن بیشتر، جوش‌های بدتری در انتظار صورت شماست. برای این نوع پوست باید از کرم پودرهای مایع یا جامد با پایه‌ی آب و پنکیک‌های خشک استفاده کرد. اگر نیاز به پوشش دهی بیشتر دارید میتونید قبل از زدن کرم مایع با پد مرطوب یک لایه فون آکوا (خشک) روی پوستتون بزنید. همان‌طور که مطالعه کردید، هر کدام از انواع کرم پودر، کاربردهای متفاوتی دارد؛ بنابراین نمی‌توان گفت نوعی کرم پودر خوب است و انواع دیگر کرم پودر بد است.