کوینکس (CoinEx) – بررسی ویژگیها و کارمزد صرافی کوینکس -ایران ارز دیجیتال

بعد از ثبت نام در صرافی کوینکس میتوانید بر روی منوی Account کلیک کنید و با انتخاب گزینه Referral Rewards وارد صفحه دریافت لینک زیرمجموعه گیری خود شوید. برای این کار میتوانید تنظیمات را بر روی ایمل یا نرم افزار جانبی مانند Google Authenticator قرار دهید تا هنگام ورود و برداشت ارز از صرافی کد دو مرحلهای را برای بالا بردن امنیت از شما درخواست کند. ۳. کلید پشتیبان را ذخیره کنید.شما حتما حتما باید یا از QR code عکس بگیرید و در جای امنی آن را سیو کنید و یا کد Private Key را در جایی یادداشت کرده و در جای امنی آن را نگه دارید، زیرا اگر به هر علتی نرمافزار گوگل شما پاک شد یا شما به هر دلیل قادر به دسترسی به موبایل خود نبودید(گوشی خود را گم کرده باشید)، با داشتن این QR code یا Private Key بتوانید مجددا نرم افزار گوگل آتنتیکیتور را روی گوشی خود نصب کرده و وارد حساب صرافی coinex برای ایرانیان کاربری خود شوید.

بعد از وارد شدن به سایت در گوشه سمت راست کلمه ی English USD رو میبینید که با کلیک روی اون میتونید زبان سایت رو به زبان فارسی تغییر بدید. برای هر ارز دیجیتال که در این صرافی باشد با کلیک کردن بر روی آن میتوانید گزینه های زیر را مشاهده کنید. این صرافی یکی از محدود صرافی های بین المللی است که با ایرانیان مشکلی ندارد و بدون وی پی ان به راحتی میتوانید در این صرافی ثبت نام کرده و از خدمات آن استفاده کنید. با مراجعه به صفحه اصلی این سایت و گزینه Signup در بالا سمت راست میتوانید با ورود ایمیل خود به راحتی ثبت نام کنید.

توجه داشته باشید اطلاعات ورودی فرم ثبت نام را به درستی وارد کنید چراکه بعد از ثبت نام ورود با ارسال کد یکبار مصرف به ایمیل یکی از گزینههای ورود به صرافی است بنابراین ایمیل خود را به درستی وارد کنید. بعد از ثبت نام در این صرافی میتوانید به بخش تنظیمات حساب کاربری خود وارد شده و گزینه ورود دو مرحله ای 2FA را فعال کنید. •رمز عبور دلخواه خود را وارد نمایید. در یکی از این روش ها نیاز است تا سرمایه گذاران رمز ارزهای خود را برای معاملات در استخر صرافی سهام گذاری کنند. مارکت (Market): در این قسمت بهترین قیمت بازار برای معامله رمز ارز شما از طرف صرافی در نظر گرفته میشود. رمز ارزهای فراوانی وجود دارند که کاربران میتوانند آنها را انتخاب کنند. که مثل صرافی های بایننس که در جلسات بعد راجب آن صحبت میکنیم و یا Bitset در هنگ کنگ مستقر شده است.

دفتر این صرافی در کشور هنگ کنگ قرار دارد. سرویس استارتآپ صرافی گیت در دسترس کاربران کشور هند قرار گرفته است. لذا در صورتی که در زمان ثبت نام و یا کار با صرافی با مشکل مواجه شدید، می توانید در ادامه به صورت کامل ثبت نام و طریقه کار با صرافی کوینکس را یاد بگیرید تا زمانی که در حال کار با این صرافی هستید، نگران هیچ موضوعی نباشید. صرافی کوینکس پورسانت حاصل را با استفاده از توکن بومی خود به نام CET به حساب کاربری شما واریز میکند. در صورتی که قیمت بیت کوین از ۴۴۰۰۰ کمتر باشد سود شما به صورت USDT به حساب شما واریز خواهد شد.

آیا درقبال آن کارمزد ، خدمات خوبی میدهد؟

داده های موجود در زیر حساب ها و حساب های اصلی برای تعیین این سطح مورد توجه هستند. همچنین لازم است تا در بررسی صرافی کوینکس به مزیت بزرگ دیگر این صرافی برای کاربران ایرانی یعنی پشتیبانی از زبان فارسی اشاره کنیم. همچنین سند های مربوط به حجم معاملاتی سی روزه، در ساعت 0.00UCT ثبت می شوند و با توجه به نرخ تبدیل دلار در همان زمان، محاسبه می شوند. جهت امنیت بیشتر در صرافی کوینکس CoinEx بعد از ثبت نام و در حین مراحل از شما خواسته می شود یا شماره موبایل خود را تایید کنید و یا از اپلیکیشن Google Athenticator استفاده کنید. اگه هنوز در سایت کوینکس ثبت نام نکردید از لینک زیر ثبت نام در صرافی coinex رو انجام بدید و از تخفیف ۴۰% سایت ایران ریچ در کارمزد ها استفاده کنید. آیا درقبال آن کارمزد ، خدمات خوبی میدهد؟ 9. صرافی کوینکس امکان استفاده از کیف پول امن «Viawallet» را در اختیار کاربران قرار میدهد.