دریچه بازدید شهر پایپ فروشگاه تاسیسات

با توجه به این که قالب دریچه بازدید به صورت گونیا و نود درجه طراحی می گردد ، در صورت قناسی یا عدم گونیا بودن ، نصاب دچار مشکل خواهد شد و حتی از نصب دریچه بازدید ناتوان می گردد . درب دریچه بازدید پلاستیکی به صورت چفتی باز و بسته میشود و احتیاجی به قفل ندارد . دریچه بازدید بنا به ضرورت می تواند از فلز،چوب یا پلاستیک ساخته شود.نوع فلزی و بخصوص جنسِ آلومینیومی از پرکاربردترین انواع دریچه بازدید می باشد که سطوح آن به تناسب رنگ محیط،با رنگ الکتروستاتیک کوره ای پوشش داده می شود. استفاده هوشمندانه از متریال پلاستیک ABS در ساخت محصولات صنعت تهویه هوا موجب افزایش مقاومت در برابر ضربه، فرسایش و رطوبت شده است. از طرفی کاهش وزن و تنوع رنگی بالا موجب تمایل مشتریان به خرید و نصب این مدل از دریچه‌ها شده است. فن کویل و داکت اسپلیت به‌طور معمول نشتی آب داشته و دریچه‌های بازدید مورد استفاده برای آن‌ها باید مقاومت مناسبی در برابر رطوبت داشته باشند.

  • داکت اسپلیت موجب فیلتر و بهبود هوای منتقل شده به محیط شده و معمولا به صورت توکار در ساختمان نصب خواهد شد.
  • البته چنانچه از مشاورین در زمین خریدملکجویا شوید، نوع منطقه ای که قصد خریدملکساحلی را در آن دارید، بسیار مهم است.
  • لذا برای ساخت آن باید ابتدا مراحل طراحی و ساخت فریم این دریچه بازدید انجام گیرد.
  • اگر قصدخرید املاک در گیلاناز نوع ساحلی را دارید، توصیه می شود تا مناطق مختلف را بررسی نموده و تنها به یک محل خاص بسنده ننمایید.

اما در دیچه های لولایی محدودیت هایی برای نصب وجود دارد و فقط به صورت پیچ از رو قابل نصب هستند. در نتیجه، در اکثر موارد برای نصب کردن دریچه های بازدید زیر فن کویل از روش پیچ از رو دریچه بازدید استفاده می شود. به عنوان مثال در ساختمانهای مسکونی در آشپزخانه ها جهت بازدید شیرآلات گاز یا آب مورد استفاده قرار می گیرد و در خود ساختمان جهت بازدید دستگاه‌های فن کوئل و داکت اسپلیت مورد استفاده قرار میگیرد. همانطور که از اسم دریچه بازدید کاملا مشخص است دریچه ای است برای بازدید در مکان‌هایی که تجهیزات تاسیساتی در آن قرار گرفته است. این نوع دریچه ها بسته به مکان و محل قرار گیری ابعاد و اندازه های متفاوتی دارد. دریچه های بازدید یکی از پرمصرف ترین نوع دریچه ها در دسترسی به تاسیسات می باشد.

سطح بدنه دریچه بازدید فنکویل پرّهZبا رنگ کوره‌ای پودری استاتیک در رنگهای دلخواه از قبیل سفید،کرم،قهوه ای و… پوشش داده می‌گردد. درب دریچه بازدید فنکویل پرّه Zبه دو صورتِ وزنه ای و لولایی با قفل زیمنس طراحی و ساخته می‌گردد. فریمِ دریچه بازدید فنکویل پرّهZدر دو اندازه‌ی ۳ و ۵ سانتی قابل تولید و عرضه است. دریچه بازدید فنکویل پرّه Zرا هم می‌توان به صورت پیچ از رو و هم به صورت پیچ ازتو(پیچ مخفی) در محل خود نصب کرد.

دریچه تهویه هوا

این دریچه ها از جنس های مختلفی مانند آلومینیوم و چوب ام دی اف تولید می شوند که تنوع نوع آلومینیومی آن ها از انواع دیگر بیشتر می باشد. نوع فن کویل ها و داکت ها، نقش بسیار مهمی در انتخاب نوع دریچه های زیر فن کویل دارند. دریچه های بازدید پلاستیکی با ظاهری زیبا و استحکام عالی برای پوشش شیرفلکه آب ، شیر گاز و کلید و فیوز برق مورد استفاده قرار می گیرد. دریچه بازدید پلاستیکی دارای دو جزءِ اصلی بنام فریم و درب می باشد.ی شود. دریچه بازدید با قفل زیمنس دارای دو نوع فریم ۳ و ۵ سانتی است و در دو مدل لولایی و وزنه ای ساخته می شود. درب دریچه بازدید با قفل زیمنس به صورت یک ورق صاف و بدون هرگونه سوراخ و شیار است.

همین موضوع سبب به‌کارگیری از این نوع دریچه در صنعت دکوراسیون توسط طراحان داخلی شده است. هر چند مقاومت چندان زیادی در برابر رطوبت و ضربه ندارد ولی با توجه به مراحل تولید، از لانه‌گزینی حشرات در اما خواهد بود. زیبایی خیره‌کننده دریچه چوبی سبب شده تا قیمت آن به نسبت محصولات مشابه با سایر متریال‌ها بیشتر باشد. مقاومت بسیار بالا در برابر ضربه و فشار در کنار آسانی تهیه آلیاژ آهن موجب شده تا با استفاده از ورق‌های گالوانیزه به رنگ مشکی، تولید محصولات در بالاترین سطح ممکن باشد. قیمت کمتر این نوع از دریچه‌ها موجب استفاده بیشتر معماران ساختمانی جهت پروژه‌های انبوه ساختمانی (بساز و بفروش) شده است. ضعف اصلی این دریچه آهنی بازدید، عدم مقابله با آسیب‌های ناشی از رطوبت بوده؛ اما برای مناطق با آب و هوای خشک بسیار مناسب خواهد بود.

در غیر این صورت فشار سیالات موجب بروز نشتی و یا باز شدن درب دریچه بازدید می‌شود. در این راستا براساس استاندارد‌های متناسب با الگوی کلی دریچه بازدید قطعات و اتصالات استاندارد طراحی و تولید شده است. به همین جهت برای جلوگیری از هرگونه نشتی و مشکلاتی از این قبیل می‌بایست از لوازم و تجهیزات با کیفیت و دارای نشان استاندارد استفاده کرد. به طبع اگر در زمان نصب از لوازم با کیفیت استفاده شده و فرآیند نصب به صورت اصولی انجام گردد، کیفیت و کارایی دریچه بازدید نیز افزایش می‌یابد.

ماهیت دریچه پلاستیکی از مواد پلیمریِ ABS است که شرکت تهویه فراز با استفاده از موادِ فوق با چگالیِ بالا،سعی در تولید دریچه بازدید پلاستیکی با کیفیت و استاندارد بالا کرده است. لازم به ذکر می‌باشد انواع دریچه بازدید پلاستیکی در ابعاد استاندارد(۱۵×۱۵ و ۲۰×۲۰ و ۲۵×۲۵ و ۳۰×۳۰ و همچنین ۳۰×۲۰) تولید و عرضه می‌شود. از جمله مزایای استفاده از دریچه بازدید پلاستیکی می‌توان به وزن سبکِ آن اشاره کرد، این خصوصیت باعث می‌گردد که در جاهایی مثل سقف ها یا سقف های کاذب که دریچه بازدید باید در سقف نصب گردد، امکانِ خطر یا افتادنِ دریچه بازدید به حداقل برسد. دومین ویژگیِ استفاده از دریچه بازدید پلاستیکی، قیمت مناسب و مقرون به صرفه آن است.به طوریکه قیمت دریچه بازدید پلاستیکی در مقایسه با دریچه بازدید آلومینیومی و دریچه بازدید چوبی، به طور چشمگیری کم می‌شود، که این کاهش قیمت حتی به پنجاه درصد هم می رسد. دریچه بازدید پلاستیکی دارای یک فریم در حاشیه‌ی درب و یک دربِ بازشونده در چهارچوبِ داخلیِ خود است.

دریچه بازدید داکت اسپلیت از لحاظ متریال

دریچه بازدید شهر پایپ فروشگاه تاسیسات

برای این منظور تحت این دسته، دریچه بازدید یا دریچه دسترسی، بازدید محسوب می شود. این شیرها که در قسمت نصب دریچه و اجزای آسانسور سازه قرار می گیرند، دسترسی به سیستم های انتقال و سرویس را در حین تعمیر، سرویس یا تست آسان می کنند. دریچه بازدید تاسیسات یکی از انواع دریچه های پرکاربرد در ساختمان است که برای دسترسی و بازدید تاسیسات بکار میرود. دریچه های بازدید تاسیسات با قرارگیری در محل های نصب شیر آلات و نیز بخش هایی از رایزرهای ساختمان موجب سهولت دسترسی به سیستم های انتقال و تاسیسات در زمانهای تعمیر، سرویس و یا بازدید می شوند. پس از باز کردن درب دریچه، فیلتر مناسب را بر روی آن تعبیه کرده و درپوش را در محل خود قرار دهید. هرچند داکت اسپلیت از فیلتر هوای مخصوص خود جهت تهویه مطبوع بهره خواهد برد.

دریچه بازدید فلزی چهارگوش 20*30 سانت abs

در پایان ضمن آشنایی با دریچه بازدیدو همچنین مزایا و ویژگی‌های این محصول می‌توان اینطور نتیجه‌گیری کرد که دریچه بازدید کارایی منحصر به فرد و ویژه‌ای در سیستم‌های فاضلاب، تأسیسات و سایر صنایع و کارخانجات دارد. شما می‌توانید با مراجعه به سایت آپادانا کالا متناسب با نیاز و زمینه فعالیت خود، دریچه بازدید موردنظرتان را خریداری نمایید. خاطر نشان می‌گردد که قیمت این محصول با توجه به اندازه، آلیاژ و نوع استفاده متغیر است.