لیست کامل بهترین اتاق فرار‌‌های تهراناسکیپ روم های مهیج | allescape

اولین بار در سال ۲۰۰۷ میلادی در شهر سیلیکون ولی اتاق فرار توسط این دانشجوی ژاپنی طراحی و عملی شد. اتاق فرار زار، یکی از بهترین دکورها را دارد و کاملا سبک جنوبی در آن رعایت شده است که همین موضوع شما را کاملا در فضای بازی قرار می‌دهد. چالش‌های مختلف، فضاسازی‌های گوناگون و معماهای متفاوت، در کنار دکور فوق‌العاده بازی و اکتور وهم‌انگیز آن، اتاق فرار زار را به یکی از ترسناکترین اتاق فرارها در ایران تبدیل کرده است. اتاق فرار تسخیر مخصوص آنهاییست که ترسی از روح و جن و پری و خلاصه دنیای از ما بهترون ندارند!

اتاق فرار فال نحس

زمانی‌که لیزرها فعال می‌شود، اگر به هرکدام نورها برخورد کنید ۱ دقیقه از زمان باقی‌مانده کسر ترسناکترین اسکیپ روم تهران خواهد شد. برای رزرو یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن زیر تماس بگیرید یا به وب‌سایت این مجموعه مراجعه کنید. محیط این اتاق مانند یک هتل طراحی شده که داستان آن بسیار به واقعیت نزدیک باشد. ماجرا از این قرار است که شما به‌همراه دوستان خود برای استخدام به یک به یک شرکت مراجعه می‌کنید، این شرکت در حال برنامه‌ریزی یک کلاهبرداری بزرگ است. پس از پرکردن فرم شما متوجه می‌شوید که به اصطلاح برای شما پاپوش دوخته شده است و یک ساعت وقت دارید تا از این پاپوش خلاص شوید. تابه‌حال برای پیش آمده که کسی بخواهد برای شما پاپوش درست کند؟ در اتاق فرار پاپوش شما باید بتوانید خودتان را از این مشکل رها کنید.

  • این بازی اولین بازی از سری بازی‌های شکار گنج (یا همان بازی محیطی) در ایران است.
  • بازیکنان بازی اتاق فرار، در دنیایی غوطه‌ور هستند که به منظور اجرای مأموریت خود و فرار از اتاق، بایستی شخصیت‌ها را به خوبی مجسم کنند.
  • این مجموعه دارای یک اتاق فرار تحت عنوان زار است که دارای تم ترسناک و دلهره است.
  • قفل‌ها انواع مختلفی دارند و معمولا با باز کردن یکی از آن‌ها اطلاعات بیشتری به دست می‌آورید که در ادامه بازی به درد شما خواهد خورد.

طراحی دکوراسیون بازی جالب توجه است و می‌توانیم آن را درخور موضوع و مرتبط با آن بدانیم که این شما را بیشتر و بهتر با فضای بازی و سیر داستان هم‌سو می‌کند. اتفاقات و معماهایی هم که در حین بازی وجود دارند، جذابیت آن را دوچندان می‌کنند. البته اگر هنوز متوجه نشده‌اید که اتاق فرار چیست، پیشنهاد می‌کنیم مطلب زیر را بخوانید.

به عنوان مثال ممکن است در یک اتاق فرار برای باز کردن قفل یک درب، مداری الکتریکی را کامل کنید. یا به عنوان مثال ممکن است با برداشتن یک جسم، ضامنی فعال شده و باعث به خطر افتادن جان اعضای گروه شود. به همین دلیل است که باید در بازی اتاق فرار به صورت تیمی شرکت کنید. اتاق فرار مصر در ژانر ماجراجویی تاریخی است و به زمانی حدود ۶۰ دقیقه نیاز دارد. تعداد بازیکنان ۳ تا ۶ نفر بوده و رده سنی آن بالای ۱۰ سال است.

·         اتاق فرار احضار

لیست کامل بهترین اتاق فرار‌‌های تهراناسکیپ روم های مهیج | allescape بازی دیگری که در اتاق فرار بوم طرفدار دارد، بازی به نام اتاق فرار وارونگی است. این بازی بین ۴ تا ۸ نفر انجام می‌شود و حداقل سن نفرات باید ۱۶ سال تمام باشد. داستان بازی این است که شما و گروه بایستی به سمت مطب شخصی پروفسور آوین رفته و پادزهر ویروس A۱۱۴ را پیدا کنید.

۴. اتاق فرار مالیخولیا