تأثیر پارتیشن اداری در دکوراسیون اداری

اولویت اصلی ساخت یک بنا در مقاومت در برابر زلزله، باد، انواع بارش و حوادث طبیعی دیگر است. از آنجایی که تخصص اصلی این شرکت در ساخت انواع شیشه ها و وسایل شیشه ای مختلف می باشد و همچنین پارتیشن های شیشه ای بسیار مدرن و جذاب هستند، می توانید محیطی فوق العاده حرفه ای برای کار خود ایجاد کنید. بنابراین با وجود تغییر ذائقه در معماری خانه های امروزی، نیاز به حریم خصوصی و ایجاد محیطی دنج و دور از دید در خانه های کنونی احساس شده و در راستای پاسخگویی به این نیاز، معماران داخلی با طراحی پارتیشن های خانگی در جنس ها و مدل های متنوع، به مقابله با این مشکل پرداخته اند. پس تلاش می کنیم تا با نیاز هر محیط اداری، مقدار فضای لازم برای عبور و مرور کارمندان و مراجعه کنندگان را تامین کنیم.

دکوراسیون داخلی اداری دفتری

در طراحی دکوراسیون داخلی اداری در فضاهای کوچک باید به این مسئله توجه کرد که چیدمان و نوع دکوراسیون بهگونهای باشد که محیط را کوچک جلوه ندهد. همچنین فضای منشی باید در محلی قرار بگیرد که نزدیک سالن ورودی باشد تا ارباب رجوع برای پرسیدن سوال و یا رسیدگی به امورش به فضای اداری کارکنان ورود نداشته باشد. برخی از مدیران که فضای اداری انها کوچک و محدود می باشد با تصور اینکه اجرای این دکوراسیون به روز در فضای اداری آنها ممکن نمی باشد از طراحی دیوار سبز در دکوراسیون داخلی اداری خود ناامید می شوند و به دنبال دکوراسیون و طرح های دیگر می روند در حالی با سپردن این کار به دست همکاران با تجربه ما می توانند نتیجه بسیار جالب و شگفت انگیزی را در پایان کار مشاهده کنند. وقتی کارکنان در محیطی که اصولی چینش شده است و بوسیله پارتیشن های اداری از هم جدا شده است کار می کنند ،به دلیل دیدن سایر همکارانشان ، انگیزه و انرژی آنها برای سخت کوشی بیشتر خواهد بود و درنتیجه آنها توجه ویژه ای را بر روی وظیفه اختصاص داده شده مبذول می دارند و عملکرد و نتیجه کارشان فوق العاده خواهد بود .

وجود سرپناه برای تداوم زندگی انسان الزامی بوده و رفته رفته با استفاده از عناصر محیطی مثل: شاخه، برگ، چوب، سنگ و انواع مصالح ساختمانی امروزی شکل و شمایل خاصی برای ساختمان محل زندگی خود ایجاد نماید. اما جهت افزایش زیبایی ساختمان نیازمند نحوه چیدمان دکوراسیون داخلی لوازم و طراحی نوع خاصی از معماری در قسمت بیرونی بنا خواهید بود. ابهت و قدرت یک شرکت و اداره را می توانید از دکوراسیون داخلی دفتر مدیریت دریابید این در حالی است که بسیاری از مدیران به این موضوع توجهی نداشته و انجام هرگونه تغییر دکوراسیون دفتر مدیریت را هزینه های مازاد بر اضافه می پندارند. از اینجا یک ایده بگیرید و باغ عمودی خود را روی پارتیشن چوبی ایجاد کنید و طراوت را به فضا وارد کنید و با ایجاد فضایی مدرن و خلاقانه با انواع پارتیشن بندی های چوبی دکور خود را جذاب تر کنید.

انواع مدل های چوبی در طرح ها و رنگ های مختلف بیشترین کاربرد را در طراحی و نصب پارتیشن خانگی دارند. دیزاین دکوراسیون اداری با توجه به رنگ، مدل و مبلمان شیک و مناسب، نقش مهمی را ایفاء می کند. استفاده از مبلمانی شیک که نشان دهنده شکوه و جلال داخل این فضا باشد را به عنوان بهترین گزینه در طراحی برگزیدیم تا با استفاده از آنها و رنگ تیره تر، سردی فضا را که از رنگ سفید دیوار برگرفته می شد را بکاهیم. در طراحی پروژه پرستیژ، تعداد کارکنان بالا و رفت و آمد زیاد در این فضا، یکی از مسائل بسیار پر اهمیت بود و استفاده از کفپوشی مناسب با این شرایط، بسیار پر اهمیت می رسید و به همین منظور تصمیم به استفاده از موکت به عنوان بهترین آپشن برای این فضا گرفتیم. البته در این پروژه از سند بلاست با طرح ها و لوگوهای بسیار زیبا برای داشتن بخش هایی به عنوان فضای خصوصی تر استفاده کردیم.

مهندسین و طراحان شرکت الو پارتیشن با بررسی نیازهای موجود در صنعت دکوراسیون اداری و با بهره گیری از دانش و تکنولوژی روز، پارتیشن هایی برای پاسخ گویی به این نیازها طراحی نموده اند. البته اجرای دیوار سبز تنها به سالن انتظار محدود نمی شود و شما می توانید از این طراحی منحصر به فرد و به روز معماری در اتاق مدیریت، اتاق کارگزینی و حسابداری بهره مند و استفاده کنید. در طراحی این پروژه از پارتیشن فریم لس (بدون فریم) به صورت شیشه ای و تک جداره با ضخامت 10 میلیمتر و به صورت سکوریت نشکن با قابلیت اجرای انواع سندبلاست به صورت کاملا مات در برخی نواحی وطرح دار در بخش های دیگر استفاده کردیم. یکی از معیارها برای دستهبندی پارتیشنهای چوبی، تک جداره یا دوجداره بودن آنهاست. در نصب پارتیشن ، به ویژه دو جداره باید تمامی نکات استاندارد مد نظر قرار گیرد.

طراحی داخلی اداری و دفتر کار

تعیین رنگ ام دی اف نیز در این مرحله صورت می گیرد. توصیه می شود جهت کاهش مزاحمت، این بخش در یک محیط محصور شده قرار بگیرد. از جهت دیگر، تمام طرح ها پیش از آنکه به شما ارائه شود، حتماً توسط کارشناسان اجرایی متخصص ما بطور کامل بررسی می شود. این به شما کمک می کند تا در جهت ایجاد نیروی کار کارآمدتر ، با کارمندانی که احساس می کنند آزادی و فضای بیشتری برای برقراری ارتباط و کار تیمی دارند ، کار کنید. برای مهمانان در این فضا یک مبلمان نیم ست استفاده شد تا بدین وسیله دید میز ریاست نسبت به افراد شرکت کننده در این فضا کامل باشد. براساس اهمیت این فضا و نیز کاربری بسیار متفاوت آن نسبت به فضای کارمندان از سبک کلاسیک به جای مینیمال برای طراحی آن استفاده شده تا با ورود مهمان ها و یا مراجعه کنندگان با رسمی بودن بیشتر این فضا آشنا شوند.

طبیعی است که کارمندان زمان زیادی را باید در این فضا سپری کنند بنابراین برای طراحی جدید دکوراسیون اداره یا شرکت، باید خودتان را جای مراجعه کننده یا کارمندان قرار دهید که وارد این محیط می شود. از مزایای اصلی این سبک طراحی برای کارفرمایان این است که پارتیشن فریم لس جای کمتری را نسبت به دیوار میگیرد و سطح دید بیشتری را در اختیار کاربر قرار می دهد. به هر حال، دستیابی به این احساس دلبازی فضا نیازمند راهکارهای خاص طراحی دکوراسیون داخلی اداری است تا اگر این فضا واقعاً باز است، آن را دگرگون کند. در محیطهای بزرگ دست طراح در چیدمان و طراحی دکوراسیون باز است. یکی دیگر از ملزوماتی که در دکوراسیون اداری باید به آن توجه شود استفاده کافی از قفسه، فایل و کمد دیواری و آسان بودن دسترسی به آن است. البته باید به این نکته توجه کرد که لوازم و تجهیزات اداری در مقابل تابش مستقیم نور نباشند.

انواع طراحی داخلی اداری

همچنین بر خلاف فضاهای کوچک که تاحد امکان نباید از رنگهای تیره استفاده کرد، در محیطهای با مساحت زیاد میتوان تعداد اندکی از مبلمان و تجهیزات را به رنگ تیره انتخاب کرد تا فضا شکیلتر گردد و از تنوع طراحی دکوراسیون داخلی فضای اداری رنگ برخوردار باشد. شرکت هایی که موفقیت خود ر بر اساس رضایت مشتری قرار داده اند به خوبی می دانند برای کسب رضایت مشتریان و حفظ مشتریان وفادار خود ن تنها بایستی خدمات و محصولات با کیفیتی را ارائه دهند بلکه باید فضای قابل امنی را برای خرید آنها تدارک ببینند برای مثال افرادی که به یکی از شعبه های اداره بیمه مراجعه می کنند اولین چیزی که در وهله اول نظرشان را به خود جلب می کنند طرح عالی دکوراسیون داخلی ساختمان اداری می باشد؛ و اگر از این طراحی پیاده شده رضایت داشته باشند بدون شک تمامی مشاوره ها و تعرفه های ارائه شده از سوی کارمند را با خشنودی خواهد پذیرفت.

حتما از دکوراسیونی و متریال هایی استفاده کنید که همگونی مناسبی را با ترکیب رنگ مبلمان شما داشته باشد. جزئیات و تزئینات هر چند کوچک باشند، به نوبه خود می توانند حس شادابی و دلگرمی را به فضا القا ء نمایند. طراحان و معماران دیوار سبز تمام نکات ضروری و لازم برای حفظ و نگهداری گیاهان موجود در گیاهان سبز را به شما آموزش خواهند داد و شما می توانید به صورت دوره ای طبق دستور عمل های ارائه شده توسط طراحان این اجرا به نگهداری از دیوار سبز خود بپردازید. طرح عالی دکوراسیون داخلی ساختمان اداری زیبا و منحصر به فرد قطعا نظر و توجه بسیاری از افراد را به سوی خود جذب خواهید کرد و تاثیر مثبتی را در مشتریان و مراجعه کنندگان ایجاد خواهید کرد. البته با توجه به پیشرفت تکنولوژی و فناوری شاهد اجرای یک سری از دکوراسیون های بسیار خاص و منحصر به فردی هستیم که از جمله آنها می توان به اجرای دیوار سبز در محوطه و محیط ساختمان اداری اشاره کرد.

دکوراسیون داخلی فضاهای اداری

یکی از جدیدترین و به روز ترین متریال هایی که معماران در سال های اخیر از آن در طرح عالی دکوراسیون داخلی ساختمان اداری پیاده می کنند، اجرای دیوار سبز می باشد. در حالی که طبق تحقیقات انجام شده معلوم شده است که اداره هایی که شیک ترین و لوکس ترین اتاق مدیریت را دارند در عقد قراردادها با رقبای خود از موفقیت بالایی برخوردار هستند چرا که رقبا و سایر مدیران در هنگام مراجعه به اتاق مدیریت شما با مشاهده دکوراسیون طراحی داخلی اتاق مدیریت تحت تاثیر قرار گرفته و با دید مثبت تری وارد معامله خواهند شد. طبقه همکف این دفتر تنها از یک اتاق استراحت برای کارمندان و یک باغچه کوچک با چند گیاه و گلدان و پله هایی که به طبقه اول میرسد تشکیل شده است و طبقه اول نیز فضای کاری این دفتر را تشکیل میدهد .

گیاهانی که در طراحی دکوراسیون اتاق اداری استفاده می شوند از نوع گیاهان گرمسیری هستند به این معنی که این گیاهان می توانند رشد خوبی را در دمای اتاق داشته باشند و این که گروه طراحی معماری ما از چه نوع گیاهان دیوار سبز استفاده کند کاملا به علاقه و سلیقه شما بستگی دارد و شما نیز می توانید با توجه به شرایط اقلیمی منطقه ای که در آن زندگی میی کنید بهترین و مناسب ترین نوع گیاهان را در دیوار سبز خود انتخاب و اجرا نمایید. باید متذکر شد که بهترین و مناسبترین نور در طراحی، استفاده از نور طبیعی است.

از طرف دیگر کمبود نور در محیط کاری باعث خستگی چشم و سردرد کارکنان میشود. در طراحی داخلی اداری باید حس انرژی و پرنشاطی به کارمندان القا شود و کارمندان در این محیط حس راحتی کنند. به جز مسئله ورود ارباب رجوع در طراحی پلان و سیرکولاسیون فضای اداری و محل قرار گرفتن میز منشی، این را نیز باید در نظر گرفت که دسترسی منشی به اتاق مدیریت باید مسیری باز باشد تا در حداقل زمان بتواند به آن محل دسترسی داشته باشد. دکوراسیون اداری در شرکت ها نقش مهمی را در پیشرفت آن ها ایفا می کنند و نیز می بایست به گونه ای چیدمان شود تا نوع فعالیت را به نیز به معرض نمایش بگذارد.

در نهایت با مشاهده ی نتایج این بررسی ها، پیشرفت های بسیاری در روند طراحی دفتر های کار و فضای اداری ایجاد شد. شرکت های معماری با توجه به مساحت اداری که در اختیاری دارید می توانند به شکل حرفه ای از این فضا استفاده کرده و به صورت بهینه تقسیم بندی کنند. این دفتر در فضایی به مساحت 80 متر مربع در شهر هاریانا هند در دو طبقه طراحی شده است . موکت از دیرباز به دلیل راحتی و آسایشی که با خود به همراه دارد، در طراحی داخلی از اولین انتخاب ها بوده است. طراحی اصولی دکوراسیون محل کار ، هم در افزایش انرژی کاری کارکنان و هم جذب مشتری­ ها تاثیرگذار است.

با توجه به اینکه بسیاری از افراد در کنار هم کار می کنند، حواس پرتی ممکن است زیاد رخ دهد. انتخاب نوری که نه آنقدر کم باشد که باعث ایجاد کسلی در افراد شود و نه آنقدر زیاد باشد که چشم ها را اذیت کند. علاوه بر میز بسیار زیبای در نظر گرفته شده، از نورپردازی مخفی در سقف آن، برای حس ایستایی استفاده کردیم تا ارباب رجوع از این کادر نوری در سقف به عنوان محلی برای انتظار و نشستن بر روی مبلمان استفاده کند. البته از پارتیشن آلومینیوم به عنوان بهترین و مناسب ترین گزینه برای منازل مسکونی و ساختمان های تجاری می توان بهره برد. شما برای داشتن طرح عالی دکوراسیون داخلی ساختمان اداری نیاز به هزینه های آنچنانی ندارید بلکه با انتخاب درست در گروه طراحی و معماری بهترین و زیباترین دکوراسیون داخلی ساختمان اداری را از آن خود کنید. از دیگر موارد حائز اهمیت در طراحی داخلی فضای اداری، کف و سقف آن است که بدین وسیله با نگاه اول، کاربری متفاوت این ساختمان را به رخ بیننده می کشد.

طراحی نمای داخلی اداری

در طراحی اتاق مدیریت نحوه چیدمان مبلمان اداری و رنگ و جنس آنها بسیار حائز اهمیت است. جهت آشنایی بیشتر با فضا و ثبتنام در این دورهها همراه ما باشید. کسبوکارهایی که پارتیشنها را انتخاب میکنند باید به این فکر کنند که مواد و متریال استفاده شده در تولید و فرایند ساخت، برای عملکرد خاص خود چقدر بادوام هستند و همچنین چگونه بر روشنایی فضا تأثیر میگذارند. تا هم امکان تنظیم نور محیط و نفوذ نور طبیعی یا مصنوعی در تمام فضای اداری را داشته باشیم و هم فضایی وسیع تر، دلباز تر و جذابتر داشته باشیم. به همین دلیل شرکت دکوراسیون داخلی تهران همواره فضاهای مختلف را بهگونهای طراحی میکند که بتوانند از نور طبیعی نهایت استفاده را کنند، زیرا نور طبیعی برای سلامتی بسیار مهم است. آیا می خواهید در سال جدید یکی از زیباترین مدل دکوراسیون اتاق اداری را داشته باشید؟ البته در کل پروسه طراحی این پروژه هماهنگی، بهره وری و کاربردی بودن فضا ها و سبک ها را مدنظر داشتیم و سعی نمودیم تا با استفاده از کنترل هزینه ها به بهترین و موفق ترین حالت ممکن برای این طراحی داخلی برسیم.