دریچه زیر فن کویل فروش آنلاین،تلفنی و حضوری دریچه زیر فن کویل در تهویه مارکت

اگر احتیاج باشد هوارسانی به دستگاه فن کوئل به میزان بالا صورت بگیرد از دریچه زیر سن کویل دو گل سقفی وزنه ای آلومینیومی استفاده میشود. در حقیقت لایه های دوگانه شیارهای محیطی به درب دریچه زیر فن کویل به آسانی این قابلیت را ایجاد میکند که حجم فراوانی از به هوای برگشت مورد نیاز دستگاه فن کویل به سمت محفظه دستگاه انتقال یابد. حال زمان ساخت درب دریچه زیرفن کویل لولایی آلومینیومی فرارسیده است.ابعاد درب دریچه زیر فن کویل تک گل لولایی از ابعاد داخلی فریم دریچه زیر فن کویل بدست می آید. از آنجا که درب این دریچه زیر فن کویل لولایی است در نتیجه باید بادخور و ضخامت لولا را روی طول درب دریچه زیر فن کویل نسبت به ابعاد داخلی فریم در نظر گرفته شود تا هنگام باز و بسته شدن درب دریچه زیر فن کویل مشکلی به وجود نیاید. این دریچه زیر فن کویل هم با درب بدون شیار یا منفذ هوا و به صورت کاملاً صاف و فلت ساخته می شود . لازم به ذکر است که فریم این دریچه زیر فن کویل از پروفیل سه یا پنج سانتی آلومینیومی و درب آن از ورق آلومینیوم با ضخامت های مختلف ساخته می شود .

بیشترین تنوع طرح بر روی درپوش و بدنه از لحاظ رنگ و لعاب در دریچه فن کوئل چوبی بوده و معماران ساختمانی از آن در طراحی محیط داخلی ساختمان‌های شیک و لاکچری بهره خواهند برد. همچنین رنگ پلی یورتان با پوشش پی وی سی از سطح چوبی بدنه این دریچه محافظت خواهد کرد. از دیگر مهمترین و اصلی ترین انواع دریچه فن کویل می توان به مدل پره Z اشاره کرد که پره ها و شیارهای مربوط به این محصولات به شکل حروف انگلیسی Z می باشد که می تواند به بهترین شکل ممکن هوای مکان مورد نظرتان را به سمت دستگاه انتقال داده یا اینکه هوای مطبوع را در جهت خلاف هدایت نماید. رنگ های مربوط به این محصولات نیز سفید و کرمی بوده که شما می توانید با توجه به طراحی و دکوراسیون ساختمان خود، مناسب ترین انواع آن را تهیه و مورد استفاده قرار دهید.

به طور معمول یک میل است که در صورت افزایش ابعاد درب دریچه زیر فن کویل از ورق ۲۵/۱ میل هم استفاده می شود . پس از در آوردن دریچه زیر فن کویل از داخل کوره ،این محصول توسط مشمای حباب دار بسته بندی می شود تا از هر گونه آسیب دیدگی و خراش مصون بماند . از دیگر مزیت های رنگ کوره ای ، انتخاب کد رنگ مورد نظر کارفرما و متناسب با محیط می باشد . حال اگر ابعاد دریچه زیر فن کویل آنقدر بزرگ باشد که مجبور باشیم از مدل دو درب استفاده کنیم ، لزوماً باید لولاها روی عرض های فریم دریچه فن کویل قرار بگیرد . این دریچه خطی باعث عبور هوا از محیط به داخل محفظه دستگاه فن کویل میشود .

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

اما اگر هوای برگشت فن کویل از طریق دریچه زیر فن کویل تامین شود باید شیاردار باشد. انواع دریچه های بازدید زیر فن کویل را می توان به راحتی باز و بسته نمود. به همین دلیل، این دریچه ها در زمانی که فن کویل ها نیاز به تعمیر، تعویض یا رسیدگی دیگری دارند؛ کمک بزرگی محسوب می شوند. این دریچه ها با تنوع بالایی که از نظر ابعاد، طرح و رنگ دارند؛ حق انتخاب بالایی به مشتریان می دهند.

  • با توجه به ظاهرِ شیک و دکوراتیوِ دریچه دسترسی فن کویل چوبی، این دریچه مورد اقبال و عنایت کارفرمایان و طراحان دکوراسیون داخلی قرار گرفته.
  • همان طور که می دانیم امروزه استفاده از دستگاه فن کویل بسیار فراگیر شده است.
  • تلاش ما بر این است تا بتوانیم در کمترین زمان، در بالاترین سطح کیفی و با نازل ترین قیمت انتظارات مشتریان گرامی را برآورده نماییم.
  • دریچه زیر فن کویل ساده، با دو مدلِ لولایی با قفل زیمنس و مدل وزنه‌ای تولید می‌گردد.

به علاوه، قیمت دریچه های بازدید زیر فن کویل کاملا مناسب و نصب آن ها راحت و سریع است. علاوه بر این، می توان به دریچه های زیر فن کویل توری و فیلتر هم اضافه کرد. درج شیارهای پله‌ای شکل بر روی درب دریچه موجب تامین هوای مورد نیاز تجهیزات فن کویل خواهد شد. در صورتی که نیازمند هوای بیشتری برای کارکرد صحیح فن کویل باشید امکان استفاده از شیارهای پلکانی (گل مانند) در دو سمت درپوش دریچه را خواهید داشت. اتصال در حالت لولایی یا وزنه‌ای نیز به سلیقه مشتری مرتبط بوده و حالت دریچه گل سقفی فن کویل برای ادارات بسیار مناسب است. دریچه بازدید دوطرفه خطی فن کویل از دو سمت مخالف هوای بازگشتی جهت افزایش راندمان کاری فن کویل را تامین خواهد نمود.

درب دریچه دسترسی فن کویل پلاستیکی به دوصورتِ کاملا مسدود و گریل دار قابل تولید و عرضه است.نوعِ گریل دارِ آن به خاطر امکان تغذیه‌ی هوای برگشتِ دستگاه فن کویل عرضه می‌شود. استفاده از دریچه خطی برای مدل‌های از فن کویل که نیازمند جریان هوای بازگشت بیشتری هستند استفاده خواهد شد. دریچه زیر فن کویل یک طرفه در زمان نزدیکی قرارگیری فن کویل در گوشه ساختمان یا نزدیک دیوار استفاده شده و با قابلیت‌های ظاهری و رنگی خود به دکوراتیو بودن دریچه بازدید فن کویل خواهد افزود.

دریچه لولایی فن کویل بهتره یا درپوش فشاری؟

دریچه زیر فن کویل فروش آنلاین،تلفنی و حضوری دریچه زیر فن کویل در تهویه مارکت گروه صنعتی عباس نژاد، با هدف توليد انواع دریچه زیر فن کوئل، دریچه جلو فن کوئل، دریچه تنظیم هوا، دریچه بازدید، دریچه لاینر، دریچه برگشت، دریچه سقفی، دریچه شطرنجی و … به روش علمی و تغيير بازار سنتی تجهيزات كانال تاسيس گرديده است. رنگ این محصول به طور معمول سفید طبق رال بین المللی 9016 است که شرکت پخش نیرو با توجه به اینکه سیستم رنگ کاری را در خود مجموعه موجود دارد می تواند بنا به سلیقه مشتری رنگ آن را تغییر دهد. تمامی دریچه های بازدید فن کویل قابلیت لولایی با قفل زیمنس و یا کشویی با قفل و یا وزنی را دارد که بنا بر محیط و ارتفاع دستگاه تا دریچه و یا حتی سلیقه مشتری قابل ساخت می باشد.