سؤالات رایج در مورد فلش مموری

البته نکته حائز اهمیت این است که برخلاف عددهایی که به‌عنوان ظرفیت حافظه فلش مموری بیان می‌شود، فضای ذخیره‌سازی اندکی کمتر است. این موضوع می‌تواند به مقدار فضایی که توسط نرم‌افزار و سیستم فایل فلش مموری اشغال شده است، مرتبط باشد. فلش مموری‌ها را عموماً برای تهیه پشتیبان، ذخیره‌سازی و انتقال داده‌ها از یک دستگاه به دستگاه دیگر استفاده می‌کنند.

Adata 64gb Uv350 Flash Memory

قیمت فلش‌های USB، با توجه به مدل و تولید‌کننده آن، متفاوت است. البته می‌توان همیشه با بررسی فلش‌های مختلف در فروشگاه‌های مختلف، مناسب‌ترین قیمت را خریداری کرد. عواملی مانند ظرفیت، سرعت انتقال داده ، جنس بدنه ، استحکام و شکل ظاهری فلش می تواند در قیمت آن تاثیر گذار باشد. البته این سرعت تنها در زمان اتصال به پورت USB 3.0 قابل دست یابی است.

سؤالات رایج در مورد فلش مموری در حال حاضر انواع فلش ارزان تا گران قیمت با برندهای مختلف شناخته شده و ناشناخته در بازار وجود دارند. پیشنهاد ما خرید Flash memory از برندهای مطرحی است که امتحان خود را پس داده‌اند. برندهایی مثل سندیسک، سیلیکون پاور،‌‌ ای دیتا ، اپیسر، ویکومن، ایکس انرژی، کینگ استون، اچ پی ، توشیبا، کینگ استار، وریتی و برندهای دیگر را می‌توان بهترین حافظه‌های موجود در بازار دانست.

می توانید انواع مارک های فلش مموری را در ظرفیت و سرعت های مختلف در نورنگار بیابید و بعد از خرید از اصل بودن کالا آسوده خاطر باشید. برخی از فلش مموری ها به شکلی طراحی شده اند که به صورت مستقیم به گوشی های اندروید وصل می شوند. این فلش مموری ها OTG نام دارند که مدل های متفاوتی از آن ها را می توانید در این صفحه مشاهده کنید.

نوع کانکتور فلش مموری، فاکتور دیگری می باشد که باید در هنگام خرید به ان توجه asilbekharid.com کنید. اکثر فلش مموری ها با رابط USB 2.zero به بازار عرضه می شوند و این کانکتور متداول ترین رابط در بین فلش مموری ها می باشد. قیمت فلش مموری های USB2.zero نیسز بسیار پایین است و اگر به دنبال یک فلش ارزان قیمت هستید، این محصولات بهترین گزینه برای تان خواهند بود. با این وجود فلش های USB2.0 تنها می توانند سرعتی برابر حداکثر 480 مگابیت در ثانیه (معادل 60 مگابایت در ثانیه) در بهترین شرایط داشته باشند.

  • یکی دیگر از ویژگی‌هایی که باعث می‌شود بهترین Flash reminiscence بتواند از اطلاعات شما نگهداری کند، بدنه آن است.
  • فلش مموری توشیبا یکی از محصولات اقتصادی و نسبتا پرفروش بازار است که طراحی ساده و در عین حال زیبایی دارد و جنس بدن آن از پلاستیک فشرده است جنس آن تا حد قابل قبولی محکم و قرص می باشد.
  • مهم ترین مسئله برای انتخاب هر یک از این فلش ها، متناسب بودن آن با نوع نیاز شماست.
  • قیمت فلش مموری، حجم آن، نوع طراحی و سرعت آن از موارد مهم و تاثیر گذار بر انتخاب شماست که با توجه به اولیت این موارد باید به بررسی انواع فلش بپردازید.

برای خرید بهترین Flash reminiscence باید آنها را از نظر رابط اتصالی هم ارزیابی کرد. three نوع رابط اتصالی از نوع USB یعنی USB2.0، USB3.zero و USB kind C پرطرفدارترین انواع رابط در مموری‌های کوچک هستند. نوع رابط اتصالی روی قیمت فلش مموری هم تاثیر می‌گذارد؛ اما موضوع مهم‌‌‌تر این است که دستگاه شما از نوع رابط حافظه کوچک پشتیبانی کند. فلش NAND بهترین گزینه برای دسترسی به مواردی مانند Hard Disk است.

این فاکتور به عوامل زیادی از جمله ظرفیت، نوع کانکتور، برند سازنده و سرعت انتقال داده آن دارد. عموما برند های مطرح محصولات خود را با قیمت بالاتری می فروشند که این قیمت نتیجه کیفیت بالا، سرعت مناسب و محبوبیت برند در بازار می باشد. قیمت فلش مموری، حجم آن، نوع طراحی و سرعت آن از موارد مهم و تاثیر گذار بر انتخاب شماست که با توجه به اولیت این موارد باید به بررسی انواع فلش بپردازید.

فلش مموری اچ پی مدل Usb Three1 X755w ظرفیت 256 گیگابایت