۸۰ درصد تولید اسباب بازی جهان در چین/ میتوانیم هاب منطقه شویم

به طور مثال مسیر قبل از مدرسه اگر مسیر همیشگی متفاوت شده، نیاز است کودک از قبل بداند. در صورت تغییر در برنامه های روزمره نیاز است، اطلاعاتی از قبل به کودک داده شود. خانواده ها می توانند از این وسیله بهره گیرند تا فعالیت های روزمره بدون چالش پیش بروند و اکتشاف حسی نیز ممکن شود. خانواده ها باید برای داشتن انرژی، یک برنامه مفرح برای خود داشته باشند تا با صبوری این برنامه پایدار را پیش ببرند. پرستار می­تواند الگوهای از پیش تعیین شده­ای را در اختیار کودک قرار دهد. اسباب­ بازی­های علمی: پرستار کودک می­تواند به کمک انواع اسباب­بازی­های علمی موجود، ضمن سرگرم کردن کودک ، او را با مسائل علمی مختلف مانند چرخه باران، نحوه گردش زمین و رشد گیاهان آشنا کند. به دلیل شرایط خاصی که این گروه از کودکان دارند، عکس العمل شدیدی نسبت به محرک های محیطی مانند نور و سر و صدا نشان میدهند. بنابراین برای پشت سر گذاشتن چنین ضعفهایی نیاز است شرایط را فراهم کرده تا دیگر مهارت ها تقویت شوند. مراقبت از کودکان درگیر اوتیسم ممکن است ناامیدی بسیاری را به همراه آورد که فشار روانی میتواند ضعفهایی را به کودک و خانواده تحمیل کند.

معمولاً کودکان درگیر اوتیسم الگوی رشد کلامی منحصر به فرد دارند که محدودیتهای جدی در مراودات گفتاری به وجود آورده است اما حضور در محافل آواز خوانی و نواختن ساز بسیار مهیج است تا علاوه بر تقویت اعتماد به نفس، شاهد هماهنگی حرکت دستان نیز بود که خلاقیت و تمرکز را دو چندان میکند. کودکان اوتیسمی علاقهای به بازی با هم سن و سالان ندارند و ترجیح به سرگرمی های انفرادی دارند، مطمئنا چنین علاقه مندی به دلیل محدودیت هایی است که این اختلال به وجود آورده است. مطمئنا مشاهده قدم های کوچک بهبودی در روند درمانی کودکان درگیر، زمان بر است اما به جای ناامیدی و استرس می بایست تلاش کرد.

به مناسبت هفته ملی کودک تصمیم گرفتیم در قالب این مقاله به اهمیت انتخاب اسباب بازی مناسب کودکان سایت candytoys بپردازیم. اسباب بازی آشپزخانه چمدانی برای والدینی که مشکل کمبود فضا دارند یک انتخاب بسیار مناسب است. اهمیت تربیت کودکان طبق اصول و روشهای روانشناسی و علمی در زمان حاضر اهمیت بسیار زیادی پیدا کرده و این اهمیت بر کوچکترین موضوعات نیز تاثیر گذاشته است. در فرایند رشد و تربیت کودکان بازیها جایگاه ویژهای دارند. آیا از تاثیرات روانی اسباب بازیها آگاه هستید؟ آیا این علاقمندی در میان پسر بچه ها هم دیده می شود؟ آیا اسباببازیها در اطراف خانه پراکنده هستند؟ روبات­های آموزشی: این روبات­ها کودک را با برنامه ­نویسی آشنا می­کنند و کودک با راهنمایی پرستار کودک می­تواند زبان­های مختلف برنامه­نویسی را در حد ابتدایی فرا گیرد. کودک با راهنمایی و نظارت پرستار کودک مهارت­های بسیاری را در کنار فراگیری علمی خواهد آموخت. پرستار می­تواند نحوه استفاده از این وسیله را به کودک آموزش دهد و قدرت تخیل و مهارت­های حرکتی ظریف را در کودک تقویت کند. پرستار کودک می­تواند مسیر بازی­های کودکان را به طور هدفمند تغییر دهد و از طریق بازی با این وسایل هنری، مسائل مختلفی را به کودک آموزش دهد کتاب: کتاب­های متنوعی برای این محدوده­های سنی مختلف وجود دارد که پرستار کودک می­تواند با نشان دادن شکل­ها به کودک و خواندن داستان یا کمک به کودک در خواندن، ذهن کودک را به فکر کردن وادارد.

کودکان این روزها انیمیشن های مختلفی تماشا می کنند و این موضوع باعث می شود که به یک سری از شخصیت های محبوب علاقه بیشتری داشته باشند. عروسک های موجود در فروشگاه اینترنتی پیویو شامل انواع عروسک های شخصیت کارتونی ، عروسک های سخنگو و آوازخوان ، عروسک های رقصنده ، عروسک های ارزان قیمت و با کیفیت بالا ، عروسک انواع حیوانات و… یکی از بهترین اسباب بازی دخترانه، خانه های عروسکی است زیرا دختر بچه ها تمایل به مدیریت خانه عروسکی دارند و با اجزای مختلف این خانه و عروسک هایی که دارند مانند یک مادر واقعی بازی می کنند و دوست دارند تا این حس را تجربه کنند. البته این اشتباه رو نکنید با این خط فکری جلو نروید که فقط بازی های فکری و آموزشی خوب و مفید است، خرید بازی ارزان به معنای جنس بد است و باقی اسباب بازی ها و عروسک ها همگی بیهوده و غیر مفید هستند. برخی اسباب بازی ها فقط در سن خاصی قابل استفاده هستند و بعد از چند هفته یا بیشتر هرگز دوباره مورد استفاده قرار نمی گیرند و به طور کلی کنار گذاشته یا فراموش می شوند. نقاط عطف یک دستورالعمل عالی است که باید دنبال کنید تا مطمئن شوید کودکتان به طور مناسب برای سن خود رشد میکند.

فروشگاه اینترنتی خانه اسباب بازی ها را بعنوان اولین مقصد خود جهت خرید اینترنتی اسباب بازی دخترانه انتخاب کنید. یکی از کاربرد این اسباب بازی ها در عصر حاضر، شناساندن موجودات زنده در جهان هستی به کودکان است. ماشین بازی یک فرصت بالقوه برای تقویت مهارت های ارتباطی و ارتقای مهارت های اجتماعی کودکان است. این اسباب بازی ها به کودک کمک می کنند تا محیط اطراف خود را بهتر درک کند و با نقش های اجتماعی مختلف بیشتر آشنا شود. یعنی بر اسباب بازی خود مسلط باشد و به این طریق بر تجربه و شناخت خود بیفزاید، این قبیل اسباب بازی ها فکر کودک را به کار می اندازد و او را در آینده به سوی فعالیت های مفید اجتماعی سوق می دهد. بازی با اسباب بازی های ماشینی یک راهکار جذاب برای برقراری ارتباط بیشتر او با محیط واقعی اطرافش است. این افراد به منظور دریافت سود بیشتر لازم است که توجهات لازم در زمینه خریداری و فروش کالا را داشته باشند.

احتیاط کنید.بیشتر محصولاتی که این ادعا را دارند، هوش کودکان را افزایش نمی دهند.در حقیقت، آیتم های خانگی ایمن (کاسه های پلاستیکی برای پر کردن و دفن کردن، بالش برای بالا رفتن و درست کردن غار، لباس های خاص برای پوشیدن) اغلب بهترین ابزار یادگیری هستند. برخی از این وسایل بازی به دلیل کارکردهای سختی که دارند موجب خستگی کودک می شوند و از سویی کودک نمی تواند با این وسایل به خوبی بازی کند و در نهایت موجب کاهش اعتماد به نفس او می گردد. بازی با این اسباب بازی ها می تواند کودک را از جهات مختلف رشد بدهد. به نظر می رسدکه بازی در کودکان امری غریزی باشد و به همین دلیل حتی بدون اسباب بازی هم کودک می تواند خودش را سرگرم کند. می­ توانیم این اسباب­ بازی­ ها را به عنوان هدیه به کودکان دهیم و باعث پیشرفت در امر آموزش و قدرت تخیل آن­ها شویم. شکل­ها: پرستار کودک می­تواند شکل­های مختلف هندسی را به کودک دهد و از اون بخواهد که آن­ها را در محل مربوط به خودشان روی یک صفحه قرار دهد. بعضی ها به جای رقصیدن دوست دارند که خودشان آهنگ بنوازند. بیشتر ما دوست داریم تا اسباب بازی ایرانی بخریم. اگر به دنبال قیمت اسباب بازی ارزان هستید یا به دنبال اسباب بازی جدید ایرانی با قیمت مناسب میگردید، ما به شما قول میدهیم آرتی کالا مقصد اول و آخر شماست.

در این مطلب به طور کامل مزایای اسباب بازی های ماشین و ساختنی را بررسی کردیم. هیچ مجموعه اتومبیلی بدون این مدل ماشین کامل نخواهد بود. فروشگاه اینترنتی کیدبی تویز نمونههای متنوع از این مدل اسباب بازی را در کنار یکدیگر فراهم کرده است تا کودکان حق انتخاب بیشتری داشته باشند. Kiddyland برای نگهداری اسباببازیهای اصیل ژاپنی مشهور است که بسیاری از آن مدل اسباببازیها تنها در ژاپن موجود هستند. اسباببازیهای سازمانیافته معمولا برای کار مشخصی طراحی میشوند. بچهها وقتی به خانه مادربزرگ و پدربزرگشان میروند و دوباره برخی از اسباببازیهایشان را آنجا میبینند، هیجانزده میشوند. با استفاده از انواع اسباب بازی فکری شما میتوانید مهارتها و موازین اخلاقی را در بستری دوستانه به بچهها آموزش دهید و باعث رشد و تقویت استعدادهای آنها شوید.

خوشبختانه ایمنی لازم را دارند و میتوانند استحکام بالایی نسبت به ضربات داشته باشند که کودکان سرگرم می شوند و احساس شور و نشاط درونی بالایی خواهند داشت. خوشبختانه سازندگان تنوع بالایی در سایز و ابعاد در نظر گرفته اند تا گروههای سنی مختلف کودکان بتوانند از این وسیله جادویی استفاده کنند و دغدغه ای خانواده ها نسبت به جابجایی و حمل و نقل نداشته باشند با توجه به آن که وزنی سبک دارد. کودکان درگیر اوتیسم نیاز به ورزش و حضور در فضای باز دارند که به دلیل محدودیت های خاص ناشی از این اختلال قادر به چنین سرگرمی نیستند اما تشک بپر بپر یا ترامپولین می تواند هیجان بالایی به روح و روان کودک تزریق نماید.

اما کارکرد اسباب بازی های دیگر را هم نباید فراموش کرد. انواع مختلفی از اسباب بازی ها در بازار وجود دارند که هر کدام به نحوی در رشد مهارت های مختلف کودک تاثیرگذارند. پیشنهاد ما این است که قبل از خرید وسایل بازی کارکرد آن را در نظر بگیرید، چون هر کدام از این وسایل برای کار خاصی ساخته شده اند. در دنیای امروز و جذابیت زیاد بازی های کامپیوتری، بیشتر از قبل باید کودکان را به سمت بازی های حرکتی سوق داد. بهتر است علاوه بر رعایت نکات فوق، قبل از هر چیزی دقت کنید که اسباب بازی مورد نظرتان برای کودک، کاملا امن است.

از طرفی این اسباب بازی ها به رشد مهارت های زبانی و صحبت کردن کودک هم کمک شایانی می کنند. کودکان با این وسایل بازی می توانند مهارت حل مسئله و قانون های ابتدایی فیزیک را یاد بگیرند. بازی ها در فرم دهی و تشکیل نیاز های عاطفی و روانی کودکان تاثیر بالایی دارند .به همین دلیل به پدر و مادر ها تاکید می کنیم که زمان انتخاب و خرید بازی برای کودک خود بیشترین دقت وتوجه را به کار بگیرند تا گزینه مناسب با سن کودک را تهیه کنند اگر وسیله بازی درزمان درست خود استفاده نشود امکان دارد برعکس عمل کند و سلامت آموزشی کودک را به خطر بیندازد. خوشبختانه حال اسباب بازی ها علاوه بر جنس مستحکم، در تنوع بالایی ساخت شده و در بازار هستند که معمولاً جنسی پلاستیکی دارند که قابلیت حمل آسان جذابیت خرید را دوچندان می کند بنابراین برای کودکان درگیر اوتیسم این وسیله جادویی را فراموش نکنید.

در این شرایط بازرگانان به طور موردی اسباب بازی صادر میکنند و فعالان اقتصادی به طور اختصاصی در این حوزه نیستند. در بسیاری از این تصاویر کودکان را با ماسکهای خاص میتوان دید که به بازیهای نمایشی پرداختهاند یا بزرگسالانی که در حال ساخت اسباب بازی هستند یا با کودکان بازی میکنند. خیلی وقتا آنها را در حال صحبت کردن با عروسکهایشان دیده ایم که چگونه غرق بازی شده اند. برای مثال اگر اسباب بازی انتخابی شما برای یک کودک هفت ساله طراحی و تولید شده باشد پیچیدگی های فراوانی دارد که برای یک کودک سه ساله قابل درک و کشف کردن نخواهد بود و باعث سردرگمی و کلافه شدن او خواهد شد. چگونه یک اسباب بازی با قیمت مناسب پیدا کنم؟ چگونه از گروه سنی اسباب بازی اطلاع کسب کنم؟ هنگام خرید اسباب بازی به قیمت مناسب و امکان استفاده ساده از آن توجه کنید. امروزه اسباب بازی فکری دخترانه و پسرانه بسیاری با در نظر گرفتن ویژگی های هر دوره ی سنی در بازار موجود است و والدین می توانند به مراجعه به اسباب بازی فروشی ها نسبت به خرید آن اقدام نمایند. بلوک­های ساختمانی الکتریکی: با این وسیله کودک می­تواند هر چه که به ذهنش می­رسد را درست کند.

در ادامه توضیح دادیم که بازی با این وسایل بازی چه مزایایی دارد. شاید خرید فیگور دایناسورها چندان اهمیت نداشته باشد ولی این اسباب بازی به نظر ساده و کم اهمیت می تواند کودکان را تا مرز رویاپردازی به چالش بکشاند. البته اشتراکهایی بین اسباب بازیهای مناسب برای پسرها و دخترها وجود دارد ولی نمیتوانید با یک نگاه یکسان اقدام به خرید اسباب بازی کنید. ترسیم خطوط در سه سالگی هنوز به صورت مخدوش است، ولی در یک جهت بوده و از تکرار جلوگیری می شود. به طور مثال از یک تا سه سالگی کودکان به تدریج به اسباببازیها و کتابهای مصور رنگی گرایش پیدا میکنند بنابراین در این دوره از رشد کودکان باید از اسباببازیهای رنگی استفاده کرد.